Φευγει ο Αρχοντας και βαζει λεφτα απο την τσεπη του στην ομαδα. Φευγει ο αλλος ο αρχοντας ο Ροντριγκο και χαριζει τα λεφτα του μισου χρονου.Amsterdamer_87 έγραψε:5Μ παιρνει ο ΠΑΟΚ..
πληρωσε ο ιδιος το ποσοστο της πρωην ομαδας του..
Κιμπαρης κ Αρχοντας !!!
Ευγε και Θενκς..
Ας προσεχουμε ποιους παικτες σκιζουμε παιδια.
Εγω απο Σβι ειμαι ευχαριστημενος. Και απο Ροντριγκο. Ο ενας ηρθε στα 21 σε ξενη χωρα γλωσσα δεν ηξερε και εξελιχθηκε δουλεψε και εφτασε στην εθνικη του και στα 24 εφτασε να παιρνει 1,2 τον χρονο και αυτος θα συνεχισει να δουλευει. Θα γινεται καλυτερος συνεχεια. Ισως τον ξαναδουμε με τα ασπρομαυρα σε καποια χρονια ποιο ολοκληρωμενο σαν ποδοσφαιριστη.
Ο αλλος ηρθε με μικρο συμβολαιο εδωσε οτι μπορουσε και εγω προσωπικα θυμαμαι καποιες καλες του στιγμες.
Και οι δυο θυσιασαν το εαυτο τους για την ομαδα. Και εμεις τους σκιζαμε.
Στο καλο να πανε τα παιδια και εγω θα τους θυμαμαι παντα με καλα συναισθηματα.
