9. Karol Swiderski
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6329
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: 9. Karol Swiderski
Πετυχημένη αγορά, πετυχημένη πώληση,
Μακάρι να γινόταν με όλους τους παίχτες αυτό
καλή τύχη Σβι
Μακάρι να γινόταν με όλους τους παίχτες αυτό
καλή τύχη Σβι
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: 9. Karol Swiderski
Καρόλ σημαίνει γκολ!
Περίεργη επιλογή το mls, αλλά εμάς δεν μας πέφτει λόγος.
Καλή συνέχεια!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Περίεργη επιλογή το mls, αλλά εμάς δεν μας πέφτει λόγος.
Καλή συνέχεια!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Re: 9. Karol Swiderski
Ο Σβι πέρα από ταλέντο είναι και προσγειωμένο παιδί και δουλευταράς. Βελτιώθηκε πολύ σε πράματα που όταν ήρθε δεν τα είχε καθόλου. Σε εμάς έβαλε πολλά γκολ αλλά δεν του ταίριαζε το παιχνίδι που παίζαμε. Πάρολαυτα το παιδί έγραψε πολύ καλά νούμερα και υπήρξε μέλος της ποιο επιτυχημένης εποχής της ομάδας.
Τώρα αν πήρε κάνα συμβόλαιο 1,5 μυριά όπως ακουγεται πάει εκεί να εξασφαλίσει το μέλλον του και στη τελική 24 χρόνων είναι. Σε 2-3 χρόνια ξαναγυρνάει στην Ευρώπη. Αυτός δεν θα τα παρατήσει ποτέ.
Τώρα αν πήρε κάνα συμβόλαιο 1,5 μυριά όπως ακουγεται πάει εκεί να εξασφαλίσει το μέλλον του και στη τελική 24 χρόνων είναι. Σε 2-3 χρόνια ξαναγυρνάει στην Ευρώπη. Αυτός δεν θα τα παρατήσει ποτέ.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- WeWillRockYou
- Δημοσιεύσεις: 3562
- Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52
Re: 9. Karol Swiderski
Ο Κάρολ σίγουρα δέθηκε με την ομάδα και δεν νομίζω πως ήταν τόσο απαθής, όσο φαινόταν σε κάποιους.
Κλειστός χαρακτήρας σίγουρα, αλλά είχε νεύρο. Δεν δημιούργησε ποτέ πρόβλημα και δούλεψε αρκετά στις αδυναμίες του.
Το ότι δεν του βγήκαν κάποια πράγματα αγωνιστικά τον τελευταίο χρόνο με την ομάδα, φάνηκε να τον επηρεάζει ψυχολογικά και για αυτό νομίζω πως είναι αρκετά καλό το τάιμινγκ της αποχώρησης.
Δεν θα μου φανεί καθόλου περίεργο να πάει 1-2 χρόνια στο MLS και μόλις κάνει μια πολύ γεμάτη σεζόν με καλά νούμερα, να επιστρέψει στην Ευρώπη.
Θα είναι για πάντα μέλος της ιστορίας της ομάδας, έχοντας κερδίσει 1 αήττητο πρωτάθλημα και 2 κύπελλα.
ΥΓ. Ελπίζω να γίνει ένα focus στο πολωνικό πρωτάθλημα από το τμήμα σκάουτινγκ, καθώς τα τελευταία χρόνια βλέπουμε αρκετά αξιόπιστους ποδοσφαιριστές από εκεί, σε νορμάλ οικονομικό πλαίσιο.
Κλειστός χαρακτήρας σίγουρα, αλλά είχε νεύρο. Δεν δημιούργησε ποτέ πρόβλημα και δούλεψε αρκετά στις αδυναμίες του.
Το ότι δεν του βγήκαν κάποια πράγματα αγωνιστικά τον τελευταίο χρόνο με την ομάδα, φάνηκε να τον επηρεάζει ψυχολογικά και για αυτό νομίζω πως είναι αρκετά καλό το τάιμινγκ της αποχώρησης.
Δεν θα μου φανεί καθόλου περίεργο να πάει 1-2 χρόνια στο MLS και μόλις κάνει μια πολύ γεμάτη σεζόν με καλά νούμερα, να επιστρέψει στην Ευρώπη.
Θα είναι για πάντα μέλος της ιστορίας της ομάδας, έχοντας κερδίσει 1 αήττητο πρωτάθλημα και 2 κύπελλα.
ΥΓ. Ελπίζω να γίνει ένα focus στο πολωνικό πρωτάθλημα από το τμήμα σκάουτινγκ, καθώς τα τελευταία χρόνια βλέπουμε αρκετά αξιόπιστους ποδοσφαιριστές από εκεί, σε νορμάλ οικονομικό πλαίσιο.
- constadine
- Δημοσιεύσεις: 2806
- Εγγραφή: Δευ 04 Μαρ 2019, 14:55
- Τοποθεσία: Κεντρική Μακεδονία
Re: 9. Karol Swiderski
Η metrosport γράφει ότι ο Swiderski θα πάρει 5 εκ. συνολικά σε 4 χρόνια ,1,2 εκ. το χρόνο δηλαδή.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος constadine την Πέμ 20 Ιαν 2022, 18:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 9. Karol Swiderski
Ταπεινή μου άποψη καλός χρυσός αλλά όταν έμαθα για 5εκ πρόταση χάρηκα.
Και για τον ίδιο και για την ομάδα, νομίζω όλοι βγαίνουν κερδιεμένοι
5εκ σύγουρα βρισκουμε καλύτερο, μπράβο στην ΠΑΕ για την ανανέωση πολύ έξυπνη κίνηση
Και για τον ίδιο και για την ομάδα, νομίζω όλοι βγαίνουν κερδιεμένοι
5εκ σύγουρα βρισκουμε καλύτερο, μπράβο στην ΠΑΕ για την ανανέωση πολύ έξυπνη κίνηση
Re: 9. Karol Swiderski
Από κάποιο σημείο και μετά δεν βοήθησε τον εαυτό του αλλά ούτε βοηθήθηκε και από την ομάδα. Καλή συνέχεια Σβι.
-
τσιριγωτης
- Δημοσιεύσεις: 4195
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47
Re: 9. Karol Swiderski
Εγώ επειδή λογιστής δεν είμαι ,θα πω ότι με χαλάει η προοπτική της απουσίας με συνδυασμό την παρουσία τσοκιγκολ..απορώ πραγματικά πώς σκέφτηκαν αυτη την προοπτική
Re: 9. Karol Swiderski
4,5 νομίζω γιατί το 10% δηλ. 500,000 πάει στην πρώην ομάδα του.gpap έγραψε:η ομάδα πόσα χρήματα θα πάρει;
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6329
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: 9. Karol Swiderski
5Μ παιρνει ο ΠΑΟΚ..
πληρωσε ο ιδιος το ποσοστο της πρωην ομαδας του..
Κιμπαρης κ Αρχοντας !!!
Ευγε και Θενκς..
πληρωσε ο ιδιος το ποσοστο της πρωην ομαδας του..
Κιμπαρης κ Αρχοντας !!!
Ευγε και Θενκς..
9. Karol Swiderski
Και μπραβο του για το ηθος και την προσπαθεια τόσα χρονια.
Σε μας δεν κολλησε τοσο, ουτε εβγαλε την αποδοση που θα θελαμε, ισως λογο συστηματος ή χαρακτηριστηκων του ροστερ.
Αλλα ..
Αστρονομικό συμβολαιο λεει ο Σβιντερσκι με 1,2εκ το χρονο.
300χιλιαρικα αυξηση πηρε ο ανθρωπος.
Τοσα δίνουμε και σε στόπερ εμεις οι χουβαρντάδες.
1.2 Βαρελα, τοσα ο Κουρτιτς, λιγα πανω ο Αντριγια.
Σε μας δεν κολλησε τοσο, ουτε εβγαλε την αποδοση που θα θελαμε, ισως λογο συστηματος ή χαρακτηριστηκων του ροστερ.
Αλλα ..
Αστρονομικό συμβολαιο λεει ο Σβιντερσκι με 1,2εκ το χρονο.
300χιλιαρικα αυξηση πηρε ο ανθρωπος.
Τοσα δίνουμε και σε στόπερ εμεις οι χουβαρντάδες.
1.2 Βαρελα, τοσα ο Κουρτιτς, λιγα πανω ο Αντριγια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Мир την Πέμ 20 Ιαν 2022, 21:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 9. Karol Swiderski
Εφόσον το εντίτιμο είναι 5,5 μύρια και οι Πολωνοί έχουν το 10% ο ΠΑΟΚ θα καρπωθεί 4.950.000