9. Karol Swiderski
Re: 9. Karol Swiderski
Φαγώθηκαν κάποιοι για να φύγει και τώρα κλαίνε που φεύγει.
Η γνωστή μιρλα- χαρακτηριστικό πολλών συνοπαδων του paokmania.
Καλή συνέχεια Σβαροφσκι. Ευχαριστώ για τις στιγμές που μας πρόσφερες και για τα ανεκπλήρωτο που μας προκάλεσες.
Η γνωστή μιρλα- χαρακτηριστικό πολλών συνοπαδων του paokmania.
Καλή συνέχεια Σβαροφσκι. Ευχαριστώ για τις στιγμές που μας πρόσφερες και για τα ανεκπλήρωτο που μας προκάλεσες.
Re: 9. Karol Swiderski
Aκόμα θυμάμαι το γκολ με τα γιάννενα ρε παιχτούρα και μου σηκώνεται η τρίχα.
Ευχαριστούμε για ολα ρε ψυχάρα Κάρολ, έδωσες ότι είχες και εύχομαι καλή συνέχεια στη καριέρα σου
Ευχαριστούμε για ολα ρε ψυχάρα Κάρολ, έδωσες ότι είχες και εύχομαι καλή συνέχεια στη καριέρα σου
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4077
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: 9. Karol Swiderski
Ήρθε με 2 εκκατομύρια, φεύγει με 5.5 και στο ενδιάμεσο έγραψε 134 συμμετοχές με 34 γκολ και 14 ασίστ, 1 πρωτάθλημα, 2 κύπελλα. 4ος ξένος σκόρερ στην ιστορία του συλλόγου μετά από Γκουερίνο, Πρίγιοβιτς και Βιεϊρίνια. Καλή συνέχεια στον Κάρολο πετυχημένο το πέρασμα του από την ομάδα
Re: 9. Karol Swiderski
Και σήμερα, στα τελευταία λεπτά του αγώνα, έκανε τσαμπουκάδες κι ας ήξερε ότι φεύγει. Δέθηκε με την ομάδα και έδωσε οτι μπορούσε.
Re: 9. Karol Swiderski
Μακάρι να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του. Το ποσό είναι καλό και θεωρώ οτι είναι δίκαιο, αγοράζουν παίκτη εθνικής Πολωνίας. Δεν ταιριάζει στην τακτική μας και με τη γκαφα να μην πουλήσουμε τον Τσολακ, θα πρέπει να τον αξιοποιησουμε δίνοντας του το χρονο του Σφιντερσκι, ώστε να μην πέσει. Εργατικος ο Πολωνος και καλός χαρακτήρας, επαγγελματίας και οικογενειαρχης.
Άλλη μια απόδειξη του πόσο σημαντικό ειναι μια ομάδα να επενδύει σε νιάτα. Παρόλο που ο παίκτης δεν κατάφερε να γίνει αναντικατάστατος, αλλά οριακά βασικός, μπορεί να πουληθεί στα 5εκ και να βγάλουμε κέρδος.
Άλλη μια απόδειξη του πόσο σημαντικό ειναι μια ομάδα να επενδύει σε νιάτα. Παρόλο που ο παίκτης δεν κατάφερε να γίνει αναντικατάστατος, αλλά οριακά βασικός, μπορεί να πουληθεί στα 5εκ και να βγάλουμε κέρδος.
Re: 9. Karol Swiderski
Καλος χρυσος, αλλα μηδεν βελτιωση. Τιμιος και κανονικος φορ περιοχης μεν, απελπιστικα ακινδυνος τις περισσοτερες φορες δε. Σιγουρα με θετικο προσημο η προσφορα του στην ομαδα, αλλα δεν πιστευω οτι θα λειψει σε κανεναν. Καλη του τυχη και καλη συνεχεια.
Re: 9. Karol Swiderski
35 γκολ και 14 ασίστ σε 134 εμφανίσεις, τίμησε τη φανέλα, βοήθησε αλλά δεν ήταν ο παίκτης που κάνει τη διαφορά. Karol, we thank you and good luck!
- PAOKevolution
- Δημοσιεύσεις: 4801
- Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41
Re: 9. Karol Swiderski
Δε θα σχολιάσω το ποδοσφαιρικό κομμάτι για τα χρόνια που ήσουν εδώ, γιατί λίγο-πολύ τα είπαν τα παιδιά. Εμένα με εκνευρίζει σε ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ να βλέπω απάθεια. Στο καλό Κάρολ, νομίζω στους περισσοτέρους δε θα λείψεις.
Α και για να μην το ξεχνάμε... Νταμπλούχος Ελλάδος! Αήττητος πρωταθλητής! Να το λες στα παιδιά σου...
Α και για να μην το ξεχνάμε... Νταμπλούχος Ελλάδος! Αήττητος πρωταθλητής! Να το λες στα παιδιά σου...
Re: 9. Karol Swiderski
Με αυτά τα νούμερα είναι καλά τα 5,5χαρτιά μη δουλευόμαστε κ μεταξύ μας!
Σε ποια ομάδα δε λενε του MLS <το> MLS είναι η λίγκα τους το Πρωτάθλημα ομάδα δεν αναφέρει κανένα σαιτ που ειδα κ sdna κτλπ..
Σε ποια ομάδα δε λενε του MLS <το> MLS είναι η λίγκα τους το Πρωτάθλημα ομάδα δεν αναφέρει κανένα σαιτ που ειδα κ sdna κτλπ..
-
montekristo
- Δημοσιεύσεις: 3990
- Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33
Re: 9. Karol Swiderski
Αυτα ακριβως.-Σουριναμέζος έγραψε:Ήρθε με 2 εκκατομύρια, φεύγει με 5.5 και στο ενδιάμεσο έγραψε 134 συμμετοχές με 34 γκολ και 14 ασίστ, 1 πρωτάθλημα, 2 κύπελλα. 4ος ξένος σκόρερ στην ιστορία του συλλόγου μετά από Γκουερίνο, Πρίγιοβιτς και Βιεϊρίνια. Καλή συνέχεια στον Κάρολο πετυχημένο το πέρασμα του από την ομάδα.
Επιπλεον εδω και 3 χρονια στην ομαδα δεν δημιουργησε κανενα προβλημα αν και πολυ εσωστρεφης χαρακτηρας!
Εχω την εντυπωση οτι σε ομαδα που παιζει με 2 φορ θα ανεβασει πολυ περισσοτερο τα νουμερα και την αξια του.
Τον ευχαριστουμε πολυ και του ευχομαστε να εχει την υγεια του στο υπολοιπο της καριερας και της ζωης του!
ΥΓ. Τον μανατζερ του και τα ματια μας. Με τετοιους μανατζερ πρεπει να δουλευουμε αν θελουμε να μεγαλωσουμε!