Δεν νομίζω ότι υπάρχει τίποτα κάτω από τον Σβιντέρσκι...proedros έγραψε:Τον Ολιβέιρα φίλε τι τον βάζεις;;;Μετά τα μέσα Φεβρουαρίου θα μπει και δεν ξέρουμε και σε τι κατάσταση θα είναι…Όσο για τον Τσόλακ φαίνεται ένα επίπεδο τουλάχιστον κάτω από τον Πολωνό..aivas19 έγραψε:Τσολακ Κουτσιας Ολιβειραproedros έγραψε:Πρέπει να καταλάβουμε πως αν δωθεί δεν θα αποκτηθεί παίκτης στη θέση του..
Μόνο για αλλαγή κάνει, και δεν μπορεί να παίξει και μόνος του στην επίθεση.
Πολυτέλεια ...