Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Τί πέναλτι ρε παιδιά από πότε δίνεται αυτό πέναλτι?
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Γεια σου Κουλουρακο "ΠΑΟΚτσακι".....
"Να παιζουν τα Ελληνακια, τα ΠΑΟΚτσακια ρε"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DimitrisS την Κυρ 21 Νοέμ 2021, 20:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Έχει την μπάλα δική του και του σκάει αγκωνια..
Τι να πεις...
Τι να πεις...
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Καθαρό πέναλτι και δεν θέλω βλακειες.
Ο ορισμός.
Ας προσέχαμε, σήμερα δεν μας φταίει κανένας.
Στάλθηκε από το SM-G770F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο ορισμός.
Ας προσέχαμε, σήμερα δεν μας φταίει κανένας.
Στάλθηκε από το SM-G770F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος JohnDag την Κυρ 21 Νοέμ 2021, 20:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Μαγκες εγω θα το εδινα και κοκκινη μαζι. Και αν ηταν υπερ μας θα το ζητουσα. Τοσο απλα. Πειτε με λαθος αυτο πιστευω. Ντροπιαστικο ματς
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Βγάλε Καντούρος και βάλε Σβιντερσκι. Άντε τώρα όλα η τιποτα.
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Παλιος καλός ΠΑΟΚ το σημερινό. Χρόνια πίσω πήγαμε σε όλα τα επίπεδα.
Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14127
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Κουλουρης κάτι σαν ΠΑΟΚ 2-0 προς το παρών.. Λουτσεσκου σε ύπνο