Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Ο Τέιλορ είναι σχετικά καλός πάντως…zoomgr έγραψε:εγώ θα έβαζα Σίνκλευ εξτρεμ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106597
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Έξω ο Σβάμπ, έξω Ροντρίγκο…
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος proedros την Κυρ 21 Νοέμ 2021, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Πολύ φιλεΑποστόληςΑ έγραψε:Πόσο χάλια είναι ο Καντουρί σήμερα!
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
και αλλο πέναλτυ? χαχαχαχαχαχ παιδία καινούργιο.... ο αγκώνας δεν έιναι πέναλτυ...
-
τσιριγωτης
- Δημοσιεύσεις: 4195
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8880
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Και να δώσει πέναλτι κανείς δεν θα του έλεγε τίποτα...
Τσάμπα μαρκάρισμα του Βαρελα
Τσάμπα μαρκάρισμα του Βαρελα