15_50 έγραψε:Το σωστό είναι να υπάρχει κεντρική διαχείριση στα τηλεοπτικά, με μοναδικό κριτήριο την θέση που έχει καταλάβει η κάθε ομάδα στο βαθμολογικό πίνακα της προηγούμενης χρόνιας.
Εξαιρέσεις στα παραπάνω, θα πρέπει να αποτελούν μόνο ο πρωταθλητής και ο δευτεραθλητής της SL2, οι οποίοι και θα πρέπει να παίρνουν τα περισσότερα.
Αν π.χ. η συμφωνία (μετά από δύο χρόνια) κλείσει στα 60 εκ τον χρόνο, τα χρήματα θα έπρεπε να μοιράζονται ως εξής:
Ο πρωταθλητής SL2.................................8,20 εκ
Ο δευτεραθλητής SL2....8,20 εκ - 11% = 7,30 εκ
Ο 1ος................................7,30 εκ - 11% = 6,49 εκ
Ο 2ος................................6,49 εκ - 11% = 5,78 εκ
Ο 3ος................................5,78 εκ - 11% = 5,15 εκ
Ο 4ος................................5,15 εκ - 11% = 4,58 εκ
Ο 5ος................................4,58 εκ - 11% = 4,08 εκ
Ο 6ος................................4,08 εκ - 11% = 3,63 εκ
Ο 7ος................................3,63 εκ - 11% = 3,23 εκ
Ο 8ος................................3,23 εκ - 11% = 2,87 εκ
Ο 9ος................................2,87 εκ - 11% = 2,56 εκ
Ο 10ος..............................2,56 εκ - 11% = 2,28 εκ
Ο 11ος..............................2,28 εκ - 11% = 2,03 εκ
Ο 12ος..............................2,03 εκ - 11% = 1,80 εκ
-----------------------------------------------------------------------------
.................................................ΣΥΝΟΛΟ..60,00 εκ
Όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ το θέμα δεν είναι πόσα θα πάρουμε εμείς αλλά πόσα θα πάρουν οι μικροί... Καί αυτό γιατί εμάς 1-2 μύρια δεν θα μας κάνουν διαφορά, αλλά για τους μικρούς είναι θέμα επιβίωσης.... Και όταν σε κάποιον του δημιουργείς πρόβλημα επιβίωσης τότε τον σπρώχνεις σε λάθος κατεύθυνση.....
Δεν γίνεται να υπάρχει πρωτάθλημα με αυτούς τους όρους......Αν παρακολουθησετε τις δηλώσεις όλων των προέδρων εκτός των τεσσάρων μεγάλων (ναι... ΠΑΟΚ,γαβρος, βαζελος και κουλα είναι οι μοναδικές ομάδες που διαθέτουν την οικονομική επιφάνεια ωστε να μπορούν να συμμετέχουν σε ευρωπαϊκό επαγγελματικο πρωτάθλημα...) όλοι φωνάζουν για αυτό το θέμα....
Η παραπάνω πρόταση είναι σωστή, άλλωστε κάτι τέτοιο ισχύει στα περισσότερα πρωταθλήματα....