Τηλεοπτικά δικαιώματα
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Ε τι με παρακαλας.
Βρες μου ποσα παιρνει. Εγω βρηκα ρεπορταζ για 7.5.
Για τρια χρονια ειχαν κλεισει συμφωνια, μπορει να εννοουν και συνολικα 7.5 δεν διευκρινιζεται στο αρθρο.
Και γαμα και τον ρουλη στην τελικη.
Ιδια λεφτα με βαζελο;
Και εισαι οκ εσυ με αυτο, επειδη η ομαδα ριχνει μπατζετ και δεν κανει μεταγραφες;
Βρες μου ποσα παιρνει. Εγω βρηκα ρεπορταζ για 7.5.
Για τρια χρονια ειχαν κλεισει συμφωνια, μπορει να εννοουν και συνολικα 7.5 δεν διευκρινιζεται στο αρθρο.
Και γαμα και τον ρουλη στην τελικη.
Ιδια λεφτα με βαζελο;
Και εισαι οκ εσυ με αυτο, επειδη η ομαδα ριχνει μπατζετ και δεν κανει μεταγραφες;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DimitrisS την Πέμ 02 Σεπ 2021, 14:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
ο πιο σημαντικό, εντούτοις, για τον προϋπολογισμό της "πράσινης" ΠΑΕ, είναι το ύψος της τελικής συμφωνίας με την Cosmote TV, που θα αποφέρει στον Παναθηναϊκό σε ετήσια βάση ένα ποσό κοντά στα 9 εκατ. ευρώ
Σύμφωνα με όσα λέγονται από το τηλεοπτικό ρεπορτάζ, η ΑΕΚ έκανε εξαιρετική συμφωνία. Οπως λέγεται στην πιάτσα των μίντια, η ΑΕΚ συμφώνησε να λάβει από την Cosmote για τα παιχνίδια της στη σεζόν που διανύουμε ήδη, το ποσό των 11 εκατ. ευρώ!
Σύμφωνα με όσα λέγονται από το τηλεοπτικό ρεπορτάζ, η ΑΕΚ έκανε εξαιρετική συμφωνία. Οπως λέγεται στην πιάτσα των μίντια, η ΑΕΚ συμφώνησε να λάβει από την Cosmote για τα παιχνίδια της στη σεζόν που διανύουμε ήδη, το ποσό των 11 εκατ. ευρώ!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gergeo4 την Πέμ 02 Σεπ 2021, 14:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Τζοσουα τα 6.5 είχαν αναφερθεί στην αρχή…τελικά οι προσφορές που γίναν ήταν πολύ μεγαλύτερες…9 εκατομ. έκαστος είναι η συμφωνία….ο συμπολίτης παίρνει 4.5 νομίζω …joshua έγραψε:Τι εχει ο ρουλης? 7.5? Ελα τωρα σε παρακαλω...
https://www.sport24.gr/football/panathi ... 6.amp.html
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Μέτρα τους τίτλους ΠΑΟΚ αεκ και βαζελου από το 2000 (ούτε καν την τελευταια 5ετια) και μετά ίσως καταλάβεις γιατί τα 7 είναι λίγα.
Μετα μέτρα τις επενδύσεις κάθε ομάδας σε εγκαταστάσεις, ακαδημίες και ρόστερ.
Μετά δες τη δυναμική κάθε ομάδας και το ποσο πιστό κοινό έχει η καθεμία. Επίσης τα εισιτήρια κάθε χρόνο και πόσο κόσμο έχει να την ακολουθεί στα social.
Και έλα πες μου πως το ποδοσφαιρικό πρότζεκτ του Αλαφούζου που έχει να τερματίσει ν χρόνια στην πρώτη 3αδα ή η κουλα που έπαιζε γ εθνική, πρέπει να πάρουν τα ίδια χρήματα με τον ΠΑΟΚ.
Μετα μέτρα τις επενδύσεις κάθε ομάδας σε εγκαταστάσεις, ακαδημίες και ρόστερ.
Μετά δες τη δυναμική κάθε ομάδας και το ποσο πιστό κοινό έχει η καθεμία. Επίσης τα εισιτήρια κάθε χρόνο και πόσο κόσμο έχει να την ακολουθεί στα social.
Και έλα πες μου πως το ποδοσφαιρικό πρότζεκτ του Αλαφούζου που έχει να τερματίσει ν χρόνια στην πρώτη 3αδα ή η κουλα που έπαιζε γ εθνική, πρέπει να πάρουν τα ίδια χρήματα με τον ΠΑΟΚ.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
4.5 εχει ο ρουλης και 6.5 ειναι τα παγια βαζελου και κουλας που με τα μπονους μπορουν να φτασουν τα 9. 7.5 ειναι το συμβολαιο που προσφερθηκε στον ΠΑΟΚ οπως και περσι που εφτασε τα 9 με τα μπονους.Τωρα αν το 1 μυριο διαφορα ειναι ο πολεμος που περιγραφετε καποιοι εγω παω πασο...Επιπλεον αν δεν βλεπετε πως ΑΥΤΗ τι στιγμη ο ΠΑΟΚ μοιαζει να παταει φρενο πχ σε σχεση με τη κουλα που ανεβαζει συνεχως το μπατζετ και του χρονου μπαινει σε καινουριο γηπεδο παλι παω πασο...
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Τι λες;;; ο βαζελος εχει υπογραψει με 10(!!!!!) το χρονο διετες. Η χαρτινη εγω ξερω με 8, οι ιδιοι λενε με 11(!!!).joshua έγραψε:4.5 εχει ο ρουλης και 6.5 ειναι τα παγια βαζελου και κουλας που με τα μπονους μπορουν να φτασουν τα 9. 7.5 ειναι το συμβολαιο που προσφερθηκε στον ΠΑΟΚ οπως και περσι που εφτασε τα 9 με τα μπονους.Τωρα αν το 1 μυριο διαφορα ειναι ο πολεμος που περιγραφετε καποιοι εγω παω πασο...
Ποια 6,5;;; Ο πολεμος ειναι ανευ προηγουμενου.
Η ΝΟΒΑ εχασε 8 ομαδες. Εκανε λοιπον και χωρο στο μπατζετ και προφανως δεν θελει να χασει μια ακομα μεγαλη ομαδα. Και η προσφορα ειναι 500χιλιαρικα παραπανω απο περυσι; Λες και ο Ιβαν ειναι κανενας ψιλικατζης;
Πλακα κανουμε;
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Ναι μωρε τα ξενα fund στην ιδιοκτησια των οποιων ειναι πλεον nova και cosmote κανουν πολεμο στον ΠΑΟΚ...Καλα τα 10 και 11 που γραφετε για κουλα και βαζελο μονο στα ονειρα τους υπαρχουν...Και να το πω αλλιως...Ηθελα να ξερω ποιος κανει τις διαπραγματευσεις για τον ΠΑΟΚ και αν ειναι οι ιδιοι που πετυχαν τις εκπληκτικες μεταγραφικες διαπραγματευσεις...
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Τωρα σοβαρα το λες αυτο; Επιχειρηματικα αυτα που παιζονται ουτε που τα φανταζομαστε..joshua έγραψε:Ναι μωρε τα ξενα fund στην ιδιοκτησια των οποιων ειναι πλεον nova και cosmote κανουν πολεμο στον ΠΑΟΚ...Καλα τα 10 και 11 που γραφετε για κουλα και βαζελο μονο στα ονειρα τους υπαρχουν...
Δηλαδη δεν υπογραφει ο ΠΑΟΚ γιατι; Κανει μουτρακια;;;
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Βρε 4.5 μυρια πηρε περσι η κουλα και εμεις 7...Εκαναν πολεμο στη κουλα περσι? Και μην κοιτατε τι γραφουν τα αθλητικα site αλλα τα επιχειρηματικα και ολα τα επιχειρηματικα γραφουν για παγια συμβολαια 6.5 σε κουλα και βαελο.Τωρα αν πιστευετε πως οι γερμανοι της cosmote τρελαθηκαν και απο τα 4.5 προσφεραν 10 στη κουλα να το κοιταξετε...
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Δες το άρθρο που σου έστειλα παραπάνω…9 είναι η πρόταση…και είναι η μεγαλύτερη της ιστορίας του Παναθηναϊκού…επίσης αναφέρει πως περσι έπαιρνε 6.8…Αυτό που λες δεν παίζει…Και από την άλλη δεν υπάρχουν 2.5 χαρτιά ως μπόνους…κάνεις δεν το υπολογίζει έτσι…εκτός και αν τα μπόνους θεωρούνται τόσο εφικτά και όχι κατακτήσεις τίτλων…joshua έγραψε:4.5 εχει ο ρουλης και 6.5 ειναι τα παγια βαζελου και κουλας που με τα μπονους μπορουν να φτασουν τα 9. 7.5 ειναι το συμβολαιο που προσφερθηκε στον ΠΑΟΚ οπως και περσι που εφτασε τα 9 με τα μπονους.Τωρα αν το 1 μυριο διαφορα ειναι ο πολεμος που περιγραφετε καποιοι εγω παω πασο...Επιπλεον αν δεν βλεπετε πως ΑΥΤΗ τι στιγμη ο ΠΑΟΚ μοιαζει να παταει φρενο πχ σε σχεση με τη κουλα που ανεβαζει συνεχως το μπατζετ και του χρονου μπαινει σε καινουριο γηπεδο παλι παω πασο...
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Στείλε λινκ που να χρονολογείται μετά τις 15 Αυγούστου που λέει για 6.5 αν έχεις σε παρακαλώ
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Μαζί σου αλλά γιατί να αντιδράσει έτσι ο Ιβάν;;;Για να σκέφτεται για οπεν σαν να θεωρεί την πρόταση των άλλων εξευτελιστική…joshua έγραψε:Και εγω σου λεω να μην πιστευεις τι γραφει ο καθε Γουλης...
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Επίσης δεν είναι απίθανο να "πληρώνουμε" την στάση μας απέναντι στους μικρούς. Μπορεί να είχαμε καλύτερη πρόταση στα χέρια μας αν είχαμε υπογράψει νωρίτερα. Τώρα που κλείσανε όλοι και υπογράφτηκε η προκύρηξη δεν μας χρειάζεται κανείς. Η Cosmote έδωσε όσα μπορούσε να δώσει και έχει 8 ομάδες. Αν δεν μπορεί να βγάλει άλλα 8-9 χαρτιά από τα ταμία της, αυτό αφήνει την Νova να παίζει μόνη της. Οπότε γιατί να μην ανέβει;
Επίσης, αν είναι να πάμε στο Open ελπίζω να μην πάμε με ούτε ένα ευρώ λιγότερο από ότι θα πηγαίναμε στην Nova.
Επίσης, αν είναι να πάμε στο Open ελπίζω να μην πάμε με ούτε ένα ευρώ λιγότερο από ότι θα πηγαίναμε στην Nova.