κλανει ο τρανσφερ, βρωμαει μεταγραφή!!
αντε πατε να κανετε κανα μπανακι ρεεεε...εχετε λαλησει ολοι!!!
gika έγραψε:Τρανσφερ ή πες όχι, ή πες περιπου τι γινεται...Gospi έγραψε:ρε συ τρανσφερ παιζει να δουμε του χρονου καποιον απ τους ριερα λεοναρντο και εστογιανοφ σστην ομαδαρα μας???
δωσε κατι!ελεος!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Λα λα λα λα Λα λα ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ... Λα λα λα λα Λα λα ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ...Gospi έγραψε:gika εισαι μεγαλο πουλεν!
μοιραζομαστε την ιδια αρρωστια...εχουμε μονιμο μεταγραφικο πυρετο!!!!
τρανσφερ δωσε μας τα φαρμακα μας!δεν ειμαστε καθολου καλα!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
καταλαβα...το μονο λουσιμο που θες ειναι αυτο απο παπα στη κολυμπηθρα!!Gospi έγραψε:αγαπητε εχεμυθε μακαρι να 'χαμε την δυνατοτητα να ειμαστε για μπανια...
απ' την στιγμη που λουζομαστε στον ιδρωτα στη δουλεια η μονη παρηγορια μας ειναι το παοκμανια!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
scouser4 έγραψε:μεγαλώνει την κοιλιά του!