Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: TransferManiac
Μήπως είναι ο Αντριάνο της Πόρτο???
Παίζει σε θέση που έχουμε ανάγκη,προσπαθήσαμε να τον φέρουμε πέρσυ κλπ
Παίζει σε θέση που έχουμε ανάγκη,προσπαθήσαμε να τον φέρουμε πέρσυ κλπ
-
TransferManiac
- Δημοσιεύσεις: 213
- Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42
Re: TransferManiac
Ρε σεις; Είπα εγώ κάτι για Πελέ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τις φήμες κοροϊδεύω και βγάζετε και άλλες??
Τις φήμες κοροϊδεύω και βγάζετε και άλλες??
-
TransferManiac
- Δημοσιεύσεις: 213
- Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42
Re: TransferManiac
Α να μπράβο...peris έγραψε:νομιζω οτι σατυριζει την μανια που μας εχει πιασει και τιποτα παραπανω
με λιγα λογια μας λεει να χαλαρωσουμε
Xαιρετίσματα στην ασπροόμαυρη Δράμα! Βρέθηκα πριν λίγες ημέρες εκεί!
Ωραία περάσα
Re: TransferManiac
Το ταξίδι σου στην Δράμα είχε τίποτα να κάνει με την παρουσία του Ζήση και του ΓΧ εκεί??
Ή ήταν για αναψυχή απλώς??
Ή ήταν για αναψυχή απλώς??
Re: TransferManiac
ρε συ τρανσφερ παιζει να δουμε του χρονου καποιον απ τους ριερα λεοναρντο και εστογιανοφ σστην ομαδαρα μας???
δωσε κατι!ελεος!!!!!!!!!!!!!!!!!

δωσε κατι!ελεος!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: TransferManiac
TransferManiac διευκρίνισε ότι η επίσκεψή σου στην Δράμα δεν αποτελεί γρίφο, πριν αρχίσουν τα μπαμ-μπουμ.... 
Re: TransferManiac
Νόβι απλά το γεγονός ότι ο Τράνσφερ έγραψε ποστ πρέπει να σε βάζει σε εγρήγορση,καθώς σε λίγο θα αρχίσουν τα όργανα!!

-
TransferManiac
- Δημοσιεύσεις: 213
- Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42
Re: TransferManiac
Lord_GayrosSlayer έγραψε:Το ταξίδι σου στην Δράμα είχε τίποτα να κάνει με την παρουσία του Ζήση και του ΓΧ εκεί??
Ή ήταν για αναψυχή απλώς??
Λες να ταν ο Ζήσης εκεί και εγώ να μην ήμουν;;;;;;;
;;;;;;;
Τι σκατά κάνω;;;;;;;;;
Re: TransferManiac
Τρανσφερ ή πες όχι, ή πες περιπου τι γινεται...Gospi έγραψε:ρε συ τρανσφερ παιζει να δουμε του χρονου καποιον απ τους ριερα λεοναρντο και εστογιανοφ σστην ομαδαρα μας???
δωσε κατι!ελεος!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
-
mini cooper
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 18:37
Re: TransferManiac
ΛΟΙΠΟΝ, ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο TRANSFER EΙΝΑΙ Ο ΒΡΥΖΑΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΕΓΚΥΡΑ ΠΡΩΤΟΥΣ.
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Re: TransferManiac
gika εισαι μεγαλο πουλεν!
μοιραζομαστε την ιδια αρρωστια...εχουμε μονιμο μεταγραφικο πυρετο!!!!
τρανσφερ δωσε μας τα φαρμακα μας!δεν ειμαστε καθολου καλα!

μοιραζομαστε την ιδια αρρωστια...εχουμε μονιμο μεταγραφικο πυρετο!!!!
τρανσφερ δωσε μας τα φαρμακα μας!δεν ειμαστε καθολου καλα!
Re: TransferManiac
ας μας το πει τοτε και μεις δεν θα το πουμε πουθενα!mini cooper έγραψε:ΛΟΙΠΟΝ, ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο TRANSFER EΙΝΑΙ Ο ΒΡΥΖΑΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΕΓΚΥΡΑ ΠΡΩΤΟΥΣ.
μεταξυ μας θα μεινει!!!!!!!
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen