Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: TransferManiac
Kai o ametanoitos sinexizi akathektos to ergo tou THODORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BRAZILEROU SE LEO ZISA BRIZI SAMBA SE LEOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....FORZA PAOKARA ME SIMEA BRAZIL THELLO GIA TOU XRONOU LEMEEEEEEEE......... P.S KAI ALLOS PABLO ?????? LETE NA GINI TOU XRONOU TOU PABLO TO KANGKELLO???........P.A.O.K EISAI.........
Re: TransferManiac
[quote="costacurtaG4"]Παιδες λοιπον...
μαζευω εδω και καιρο ολα τα σχολια του τρανσφερ. Σημερα που τα ειδα και τα εβαλα κατω καταλαβα οτι:
1) το μπαμ θα ακουστει απο μακρια... αρα το μπαμ θα ακουστει λιγο, σιγα δηλαδη αφου θα ειναι απο μακρια. οποτε δεν θα ειναι μεγαλο! θα ειναι καποιος παιχτης οχι τυπου γκαρσια και κοντρερας... αυτο καταλαβα (ριερα-λεοναρντο δεν ειναι μεγαλα μπαμ λεω μεσα μου)!!
Διαφωνώ αδερφέ με το σκεπτικό σου.........ίσα-ίσα για να ακουστεί κάτι απο μακριά......πάει να πει ότι θα είναι πολύ μεγάλος ο κρότος (μπαμ) που θα κάνει.....ειδάλλως επειδή ακριβώς είναι απο μακριά όπως λες.....δεν θα ακουστεί καθόλου....
μαζευω εδω και καιρο ολα τα σχολια του τρανσφερ. Σημερα που τα ειδα και τα εβαλα κατω καταλαβα οτι:
1) το μπαμ θα ακουστει απο μακρια... αρα το μπαμ θα ακουστει λιγο, σιγα δηλαδη αφου θα ειναι απο μακρια. οποτε δεν θα ειναι μεγαλο! θα ειναι καποιος παιχτης οχι τυπου γκαρσια και κοντρερας... αυτο καταλαβα (ριερα-λεοναρντο δεν ειναι μεγαλα μπαμ λεω μεσα μου)!!
Διαφωνώ αδερφέ με το σκεπτικό σου.........ίσα-ίσα για να ακουστεί κάτι απο μακριά......πάει να πει ότι θα είναι πολύ μεγάλος ο κρότος (μπαμ) που θα κάνει.....ειδάλλως επειδή ακριβώς είναι απο μακριά όπως λες.....δεν θα ακουστεί καθόλου....
Re: TransferManiac
παιδια θελω να πιστευω οτι θα παρουμε λεοναρντο και ριερα και μετα δε μπορω να σκεφτω πως δε θα παρουμε πρωταθλημα του χρονου!!! 
Re: TransferManiac
Falegko μου φαίνεται ότι είσαι πιτσιρικάς αλλά έχει πολύ ώριμες απόψεις ρε μάγκα μου. Βλέπεις την αλήθεια και τα μικρά βήματα μπροστά. Δεν θέλει υπερενθουσιασμούς. Μπράβο Καρντάση!
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: TransferManiac
Ο τρανσφερ εγραψε
Crespo, Aimar, Juninho, Denilson, Rikelme, Villanueva, Inzaghi, Pandev, Maradona kai... PELE!!Πριν από 7 λεπτά
Crespo, Aimar, Juninho, Denilson, Rikelme, Villanueva, Inzaghi, Pandev, Maradona kai... PELE!!Πριν από 7 λεπτά
Re: TransferManiac
fb: Crespo, Aimar, Juninho, Denilson, Rikelme, Villanueva, Inzaghi, Pandev, Maradona kai... PELE!!
Johny Papad στις 1:33 μ.μ. 15 Ιουνίου
exoume parei ton mesi twn ftwxwn,kleinoume ton riera twn ftwxwn,giati na min paroume k ton PELE twn ftwxwn.
lete na ennoei kati o transfer??? me to pele .. i mauros i vrazilianos!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Johny Papad στις 1:33 μ.μ. 15 Ιουνίου
exoume parei ton mesi twn ftwxwn,kleinoume ton riera twn ftwxwn,giati na min paroume k ton PELE twn ftwxwn.
lete na ennoei kati o transfer??? me to pele .. i mauros i vrazilianos!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: TransferManiac
νομιζω οτι σατυριζει την μανια που μας εχει πιασει και τιποτα παραπανω
με λιγα λογια μας λεει να χαλαρωσουμε
με λιγα λογια μας λεει να χαλαρωσουμε
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: TransferManiac
Tα άλλα τα έβαλε με μικρα γράμματα αλλά του PELE με κεφαλαια.Ισως γιαυτο υποθετει ο parmas για τον PELE τον φτωχών.
Αλλά εγώ θα συμφωνήσω με peris.Γιατί έχουμε ξεφύγει!
Αλλά εγώ θα συμφωνήσω με peris.Γιατί έχουμε ξεφύγει!
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: TransferManiac
Leonardo?
οποιος και να είναι η διοίκηση ξερει καλύτερα και θα μας το ανακοινώσει υπομονη αδέρφια μια χαρά παμε
οποιος και να είναι η διοίκηση ξερει καλύτερα και θα μας το ανακοινώσει υπομονη αδέρφια μια χαρά παμε
Re: TransferManiac
http://en.wikipedia.org/wiki/Pel%C3%A9_ ... born_1987)
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Λέω εγώ τώρα....aν k είναι χαφ και έχουμε πόλους στην θέση του...Απλά μια ιδέα είπα...δυστυχώς η ευτυχώς πήγε genoa όμως όπως λέει ο φίλος πιο κάτω...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gsavvas την Δευ 15 Ιουν 2009, 13:16, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: TransferManiac
σας εχω πει οτι πριν κανα διμηνο ειχα δει στον υπνο μου τον μακινουα και κατι μου λεει εδω και πολυ καιρο οτι θα τον παρουμε χωρις να ξερω τιποτα
απλο προαισθημα
αν τελικα τον παρουμε θα ανοιξω μεντιουμαδικο

απλο προαισθημα
αν τελικα τον παρουμε θα ανοιξω μεντιουμαδικο