Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Alekakius »

Kai o ametanoitos sinexizi akathektos to ergo tou THODORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BRAZILEROU SE LEO ZISA BRIZI SAMBA SE LEOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....FORZA PAOKARA ME SIMEA BRAZIL THELLO GIA TOU XRONOU LEMEEEEEEEE......... P.S KAI ALLOS PABLO ?????? LETE NA GINI TOU XRONOU TOU PABLO TO KANGKELLO???........P.A.O.K EISAI.........
Άβαταρ μέλους
banis
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 20:06
Τοποθεσία: Salonica

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από banis »

[quote="costacurtaG4"]Παιδες λοιπον...

μαζευω εδω και καιρο ολα τα σχολια του τρανσφερ. Σημερα που τα ειδα και τα εβαλα κατω καταλαβα οτι:

1) το μπαμ θα ακουστει απο μακρια... αρα το μπαμ θα ακουστει λιγο, σιγα δηλαδη αφου θα ειναι απο μακρια. οποτε δεν θα ειναι μεγαλο! θα ειναι καποιος παιχτης οχι τυπου γκαρσια και κοντρερας... αυτο καταλαβα (ριερα-λεοναρντο δεν ειναι μεγαλα μπαμ λεω μεσα μου)!!

Διαφωνώ αδερφέ με το σκεπτικό σου.........ίσα-ίσα για να ακουστεί κάτι απο μακριά......πάει να πει ότι θα είναι πολύ μεγάλος ο κρότος (μπαμ) που θα κάνει.....ειδάλλως επειδή ακριβώς είναι απο μακριά όπως λες.....δεν θα ακουστεί καθόλου....
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Alastor »

παιδια θελω να πιστευω οτι θα παρουμε λεοναρντο και ριερα και μετα δε μπορω να σκεφτω πως δε θα παρουμε πρωταθλημα του χρονου!!! :shock:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4320
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Falegkos »

πρωτάθλημα δεν παίρνεις ουτε με κακα....ξεκωλατε :)
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

Falegko μου φαίνεται ότι είσαι πιτσιρικάς αλλά έχει πολύ ώριμες απόψεις ρε μάγκα μου. Βλέπεις την αλήθεια και τα μικρά βήματα μπροστά. Δεν θέλει υπερενθουσιασμούς. Μπράβο Καρντάση!
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

Ο τρανσφερ εγραψε
Crespo, Aimar, Juninho, Denilson, Rikelme, Villanueva, Inzaghi, Pandev, Maradona kai... PELE!!Πριν από 7 λεπτά
Άβαταρ μέλους
parmas
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 15:07
Τοποθεσία: Kilkis City
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από parmas »

fb: Crespo, Aimar, Juninho, Denilson, Rikelme, Villanueva, Inzaghi, Pandev, Maradona kai... PELE!!

Johny Papad στις 1:33 μ.μ. 15 Ιουνίου
exoume parei ton mesi twn ftwxwn,kleinoume ton riera twn ftwxwn,giati na min paroume k ton PELE twn ftwxwn.

lete na ennoei kati o transfer??? me to pele .. i mauros i vrazilianos!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από pagotatzis »

αν ενωει κατι με τον πελε ,τι θελει να μας πει με τα αλλα ονοματα;;;;
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από peris »

νομιζω οτι σατυριζει την μανια που μας εχει πιασει και τιποτα παραπανω
με λιγα λογια μας λεει να χαλαρωσουμε
Άβαταρ μέλους
parmas
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 15:07
Τοποθεσία: Kilkis City
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από parmas »

Οτι δεν πρόκειται να έρθει τέτοιος παίκτης?!!
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

Tα άλλα τα έβαλε με μικρα γράμματα αλλά του PELE με κεφαλαια.Ισως γιαυτο υποθετει ο parmas για τον PELE τον φτωχών.
Αλλά εγώ θα συμφωνήσω με peris.Γιατί έχουμε ξεφύγει!
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από pagotatzis »

PELE ton ftoxon= MAKINWA?????????????
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από cristiano4 »

Leonardo? :)
οποιος και να είναι η διοίκηση ξερει καλύτερα και θα μας το ανακοινώσει υπομονη αδέρφια μια χαρά παμε
Άβαταρ μέλους
gsavvas
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Δευ 31 Δεκ 2007, 14:09
Τοποθεσία: ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ....

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gsavvas »

Εικόνα



http://en.wikipedia.org/wiki/Pel%C3%A9_ ... born_1987)

http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html



Λέω εγώ τώρα....aν k είναι χαφ και έχουμε πόλους στην θέση του...Απλά μια ιδέα είπα...δυστυχώς η ευτυχώς πήγε genoa όμως όπως λέει ο φίλος πιο κάτω...



:?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gsavvas την Δευ 15 Ιουν 2009, 13:16, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από peris »

σας εχω πει οτι πριν κανα διμηνο ειχα δει στον υπνο μου τον μακινουα και κατι μου λεει εδω και πολυ καιρο οτι θα τον παρουμε χωρις να ξερω τιποτα
απλο προαισθημα
αν τελικα τον παρουμε θα ανοιξω μεντιουμαδικο :) :) :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”