Τηλεοπτικά δικαιώματα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Η ΣΕΚΑΠ ήταν εκδούλευση στον Σαμαρά για να μην περάσει επί πρωθυπουργίας του η Εταιρεία σε Τούρκο επιχειρηματία.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Ακριβώς και όπως αποδείχθηκε για το μέγεθος της Ντονσκόι Ταμπάκ, ήταν peanuts..
Και μια χαρά ζωοφόρος έγινε τώρα η ΣΕΚΑΠ.
Ο Βάνιας δεν έχει πολιτικά κολλήματα. Και συμπεθέριασε με ΝΔ μέσω ανηψιάς (της ψηλής/μελαχρινής) με Παπαμιμίκο.
Αν θέλετε και την άποψή μου, είναι απλά ΚΑΙ πατριώτης (και από τη Ρωσία έχει μάθει πώς όταν η πολιτική κεφαλή ζητάει χαρούλα, αυτός εκτελεί) και πολιτικά συντάσσεται με το ¨κλαρινογαμπρο¨συνιστώσα της ¨δεξιάς¨. Μέχρι εκεί και δεν παύει να είναι επιχειρηματίας, που θέλει να τα έχει καλά με όλους (όπως ΟΛΟΙ οι επιχειρηματίες. Λες και οι Γιαννακοπουλαίοι κι Αγγελοπουλαίοι που στήριξαν το 15 Αλ6 είχαν ιδεολογικά ζόρια.
τεσπα, είμαστε off topic
Και μια χαρά ζωοφόρος έγινε τώρα η ΣΕΚΑΠ.
Ο Βάνιας δεν έχει πολιτικά κολλήματα. Και συμπεθέριασε με ΝΔ μέσω ανηψιάς (της ψηλής/μελαχρινής) με Παπαμιμίκο.
Αν θέλετε και την άποψή μου, είναι απλά ΚΑΙ πατριώτης (και από τη Ρωσία έχει μάθει πώς όταν η πολιτική κεφαλή ζητάει χαρούλα, αυτός εκτελεί) και πολιτικά συντάσσεται με το ¨κλαρινογαμπρο¨συνιστώσα της ¨δεξιάς¨. Μέχρι εκεί και δεν παύει να είναι επιχειρηματίας, που θέλει να τα έχει καλά με όλους (όπως ΟΛΟΙ οι επιχειρηματίες. Λες και οι Γιαννακοπουλαίοι κι Αγγελοπουλαίοι που στήριξαν το 15 Αλ6 είχαν ιδεολογικά ζόρια.
τεσπα, είμαστε off topic
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Όταν καθαρίσει τα δάνεια η φορθνετ θα αξίζει πολλά περισσότερα από τα 45 που θα δώσει. Θα την σπρώξει , θα βγάλει κέρδος και την νόβα θα την βάλει πουλάει οπως πουλάει η Vodafone ρεύμα. Θα την βάλει συνδυαστικά σε άλλο άρμα. Πάρε κυρία wind το μερίδιο αγοράς της φορθνετ αλλά θα πουλάς και την νόβα στο δίκτυο σου.icue έγραψε:Μια μικρη παρατηρηση. Η φορθνετ βγαζει απο το ιντερνετ και την τηλεφωνια και μπαινει μεσα απο τη νοβα. Τα 3/5 των συνδρομητων της νοβα (ισως και παραπανω) ειναι πελατες της φορθνετ που εχουν συνδυαστικό με πολυ χαμηλη τιμη. Αν αποκοψει τη φορθνετ απο τη νοβα, δυο πραγματα θα συμβουν. Ή θα συνεχισει να ζηταει την τιμη που ζηταει τωρα η νοβα σκετη (χωρις φορθνετ 3play) και θα γελαει ο κοσμος και θα μεινουν 10000 ατομα ολα και ολα ή θα ριξει την τιμη στα επιπεδα του ΟΤΕ οπου τοτε θα μπει μεσα σε εξι μηνες βαρια βαρια.kos έγραψε:Ο εσκο παίρνει πακέτο φορθνετ κ νόβα.
Θα γινοτν τα απαραίτητα κουρέματα στα δάνεια και σε 2 χρόνια που θα δώσει την φορθνετ στον ΟΤΕ με κέρδος θα του μείνει καθαρή η νόβα.
Οι ομάδες δεν θα βρίσκουν συμβόλαιο αλλού και θα στηθούν στον εσκο. Και μάλιστα φτηνά. Αυτός είναι ο λόγος που η ΕΡΤ ζήτησε μειώσεις. Να πάνε από τώρα κάτω τα συμβόλαια που αύριο θα πληρώνει ο εσκο.
Εν τω μεταξύ θα έχει καθαρίσει δικαστικά και θα μας τρίβει στην μούρη το καθαρό ποινικό μητρώο.
Έτσι χτίζουν δυναστείες οι επιστήμονες.
Εμείς τι κάνουμε? Αν για αρχή δεν βρεθεί τρόπος να αξιοποιηθούν στο 110% τα μεταγραφικά κεφάλαια του Ιβάν και πάμε σε τ.δ της 1,5 μεταγραφικής περιόδου, δεν κάνουμε τίποτα. Όλα ξεκινούν και τελειώνουν στο χορτάρι.
Και το paoktv και όλα. Να το καταλάβει και ο μικρός και ο μεγάλος.
Υγ. Βασική προτεραιότητα του εσκο είναι η απαξίωση του βαρ. Θα το απαξιώσει τόσο πολύ που θα είναι καθολική η απαίτηση να καταργηθεί. Αυτό έχει ήδη ξεκινήσει.
Αν θα κρατησει κατι αυτη θα ειναι η φορθνετ. Για να ελεγχει αστερες, λαμιες και λεβαδειακους δεν χρειαζεται να χρυσοπληρωνει μια χρεοκοπημενη νοβα. Του βγαινει πιο φτηνα με αλλους τροπους.
Το κέρδος θα έχει βγεί από την πώληση της φορθνετ και θα του μείνει μια μικρή νόβα να ελέγχει το ποδόσφαιρο.
Δεν είναι επιχειρηματίας που ψάχνει το κέρδος με τον παραδοσιακό τρόπο. Τα λεφτά τα βγάζει αλλιώς......
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7979
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Εγω παλι ημουν απο τους τυχερους της υποθεσης,αφου τελειωνε το διετες συμβολαιο μου με την γ@μ@νοβα,στις 19 Σεπτεμβρη με 48.5 ευρω,με πηραν απο την κοσμοτε τηλεφωνο για προσφορα φουλ πακετο ιντερνετ(2 χρονια) και τηλεοραση(1 χρονο),με 43,5 ευρω (+50 ευρω δωροεπιταγη απο κατ/τα κοσμοτε +1000 λεπτα ομιλιας για 3 κινητα και ενα σταθερο+ μεταξυ μας δωρεαν +200 λεπτα ομιλιας για τα 2 απο τα τρια κινητα μας +πιστωση 10 ευρω για νοικιασμα ταινιας+δωρεαν κωδικο ελευθερο για λαπ τοπ και κινητο για να βλεπουμε οποτε θελουμε).
Το εκλεισα να ισχυει απο 20 Σεπτεμβρη της κοσμοτε.
Τα υπολοιπα 7 εκτος εδρας της γ@μ@νοβας θα τα βλεπω εξω.
Τα εντος εδρας εχω διαρκειας και αν δεν παω απο Δραμα,μονο ΠΑΟΚΤΒ θα τα δω.
ΥΓ.Υπομονη αλλες 13 μερες,για να μην βρουν κανενα πατημα οι αδ@λφ@ς.
ΜΟΝΟ ΠΑΟΚΑΡΑ

Το εκλεισα να ισχυει απο 20 Σεπτεμβρη της κοσμοτε.
Τα υπολοιπα 7 εκτος εδρας της γ@μ@νοβας θα τα βλεπω εξω.
Τα εντος εδρας εχω διαρκειας και αν δεν παω απο Δραμα,μονο ΠΑΟΚΤΒ θα τα δω.
ΥΓ.Υπομονη αλλες 13 μερες,για να μην βρουν κανενα πατημα οι αδ@λφ@ς.
ΜΟΝΟ ΠΑΟΚΑΡΑ
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
One tv μετεμψύχωση του mega (αφέθηκε να πεθάνει κι έμεινε το αρχείο)
One tv + (ή κάτι τέτοιο) μετεμψύχωση της nova ( ποια χρέη; )
και όλα καλά αρκεί να μην βλέπετε το "Σαββιδοκάναλο" το Όπεν γιατί είναι... στρατευμένο
γκιαουρηδες
One tv + (ή κάτι τέτοιο) μετεμψύχωση της nova ( ποια χρέη; )
και όλα καλά αρκεί να μην βλέπετε το "Σαββιδοκάναλο" το Όπεν γιατί είναι... στρατευμένο
γκιαουρηδες
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Κουρτακης ο μπροστινος λέτε να ξαναχρησιμοποιηθει
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
ωραια ολα αυτα που γραφει το σδνα για την επιτροπη ανταγωνισμου και τη νοβα/χοντροπρεζεμπορα, αλλα ξεχναμε οτι προσφατα με φωτογραφικη ρυθμιση απομακρυναν την προεδρο (που χε ασκησει διωξη στον χοντρο για τις πρακτικες του στη διανομη τυπου), για να βαλουν δικο τους φυτευτο, να τους κανει τα κουμαντα που ερχονται.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Μόλις έκλεισε στην ΕΡΤ το Basketball Champions League
Με μετάδοση το ματς του ΠΑΟΚ σημερα 19:30
https://digitaltvinfo.gr/news/sportplus ... ons-league
Με μετάδοση το ματς του ΠΑΟΚ σημερα 19:30
https://digitaltvinfo.gr/news/sportplus ... ons-league
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Μετά τον βάζελο και η χανούμα διετές στην κοσμοτέ τιβι για να σπάσουν την προσπάθειά μας για κεντρική διαχείριση για του χρόνου. Δεν έχουν φαίνεται πρόβλημα να εξαρτώνται πολλές απ' τις μικρές ομάδες απ' τα δωράκια του Βαγγέλα.
Λογικά θα πήραν και το κατιτίς παραπάνω από κοσμοτέ που δε θα θέλει κεντρική διαχείριση. Ξέρει κανείς με τι συμβόλαια έκλεισαν;
Εμείς, λέει ο σαγώνιας, έχουμε ουσιαστικά κλείσει στην νόβα με 9 μύρια. Δεν ξέρω αν είναι το φιξ ποσό και μετά αυξάνεται με τα μπόνους επίτευξης στόχων.
Λογικά θα πήραν και το κατιτίς παραπάνω από κοσμοτέ που δε θα θέλει κεντρική διαχείριση. Ξέρει κανείς με τι συμβόλαια έκλεισαν;
Εμείς, λέει ο σαγώνιας, έχουμε ουσιαστικά κλείσει στην νόβα με 9 μύρια. Δεν ξέρω αν είναι το φιξ ποσό και μετά αυξάνεται με τα μπόνους επίτευξης στόχων.
-
BlackFriday
- Δημοσιεύσεις: 3100
- Εγγραφή: Τετ 01 Μαρ 2017, 17:48
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Εντωμεταξυ βάλαμε πρόγραμμα-συμβολαιο με κανάλια novasports για να βλέπουμε πέρυσι λόγω καραντίνας και φέτος πάνε όλοι cosmote.... καταπληκτικά! 
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Αυτό που το πας!! Αν κάποιος θέλει να παρακολουθήσει όλους τους αγώνες του ΠΑΟΚ θα πρέπει να δίνει έναν μισθό τον χρόνο μόνο για συνδρομές σε αθλητικά κανάλια!!
Εξωφρενικό και εξοργιστικό!
Εξωφρενικό και εξοργιστικό!
-
BlackFriday
- Δημοσιεύσεις: 3100
- Εγγραφή: Τετ 01 Μαρ 2017, 17:48
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Ακριβώς! Και αλλάζουν και κάθε χρόνο...Banksy έγραψε:Αυτό που το πας!! Αν κάποιος θέλει να παρακολουθήσει όλους τους αγώνες του ΠΑΟΚ θα πρέπει να δίνει έναν μισθό τον χρόνο μόνο για συνδρομές σε αθλητικά κανάλια!!
Εξωφρενικό και εξοργιστικό!
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Προφανώς κάπως πρέπει να ζήσουν και οι πειρατές.BlackFriday έγραψε:Ακριβώς! Και αλλάζουν και κάθε χρόνο...Banksy έγραψε:Αυτό που το πας!! Αν κάποιος θέλει να παρακολουθήσει όλους τους αγώνες του ΠΑΟΚ θα πρέπει να δίνει έναν μισθό τον χρόνο μόνο για συνδρομές σε αθλητικά κανάλια!!
Εξωφρενικό και εξοργιστικό!
Ο τρόπος που λειτουργει ο χοντρος με σκοπο να διαλύσει οτι έχει απομείνει απο το ποδοσφαιρο και να το αναπλάσει οπως ακριβως το ονειρεύεται είναι για σεμιναριο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Μία από τα ίδια. Άρα μισά σπίτι μισά σε καφέ. Γ@μ@ ταBlackFriday έγραψε:Εντωμεταξυ βάλαμε πρόγραμμα-συμβολαιο με κανάλια novasports για να βλέπουμε πέρυσι λόγω καραντίνας και φέτος πάνε όλοι cosmote.... καταπληκτικά!
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Βαζελος 18 εκ. (2 χρονια)
Μανταλαεκ 19-20 εκ. (2 χρονια)
Οαρης παράπονα οτι παίρνει λιγα
Και εμεις το παιζουμε υπερανω, και Ρομπεν των δασων και προστατης των μικρων κτλ κτλ. Μας ξεφτιλιζουν σε καθε ευκαιρια, και εμεις ακομη εκει να συζηταμε μαζι τους.Και 99 στους 100 γκρινιαζετε για τις μεταγραφες και για τους ΤΔ και δεν ξερω εγω τι.Οτι μας κοστολογουν στα ιδια χρηματα με τον βαζελο που πηρε τελευταιο τιτλο 10 χρονια πριν και ενα κυπελλο στο ενδιαμεσο, ή με την χαρτινη ή κοντα στο ασανσερ του πρωταθληματος δεν φαινεται να σας απασχολει και τοσο.
Αλλη ομαδα στην θεση μας, θα ειχε κοψει καθε συζητηση εξ αρχης, θα ειχε δωσει δικαιωματα σε πλατφορμα τυπου beIN, εστω και για ενα κομματι ψωμι, και πωληση περιορισμενων στιγμιοτυπων, τυπου 3λεπτο, για τρελα λεφτα σε οποιο καναλι θελει να τα δειξει.
Μανταλαεκ 19-20 εκ. (2 χρονια)
Οαρης παράπονα οτι παίρνει λιγα
Και εμεις το παιζουμε υπερανω, και Ρομπεν των δασων και προστατης των μικρων κτλ κτλ. Μας ξεφτιλιζουν σε καθε ευκαιρια, και εμεις ακομη εκει να συζηταμε μαζι τους.Και 99 στους 100 γκρινιαζετε για τις μεταγραφες και για τους ΤΔ και δεν ξερω εγω τι.Οτι μας κοστολογουν στα ιδια χρηματα με τον βαζελο που πηρε τελευταιο τιτλο 10 χρονια πριν και ενα κυπελλο στο ενδιαμεσο, ή με την χαρτινη ή κοντα στο ασανσερ του πρωταθληματος δεν φαινεται να σας απασχολει και τοσο.
Αλλη ομαδα στην θεση μας, θα ειχε κοψει καθε συζητηση εξ αρχης, θα ειχε δωσει δικαιωματα σε πλατφορμα τυπου beIN, εστω και για ενα κομματι ψωμι, και πωληση περιορισμενων στιγμιοτυπων, τυπου 3λεπτο, για τρελα λεφτα σε οποιο καναλι θελει να τα δειξει.