δικαιο εχεις αδελφε!!μπερδεψα την παλερμο με την λιβορνο που παιζει β κατηγορια!!!οντως απλησιαστοι για μας τετοιοι παιχτες απο τετοια πρωταθληματα!!!!εδω ο γκευ κ ο παο δυσκολευονται να παρουν κατι ΤΕΤΟΙΟΥς ακομα κ οταν προσφερουν αρκετα λεφτα...γι'αυτο να μην τρελενομαστε για μπαμ μπουμ....εμεις φτιαχνουμε ομαδα κ οχι λατομειο!!!
βημα βημα θα παμε!!!δεν αλλξε ο κοσμος σε μια χρονια!!!
αν μετατεθει ο παμπλο δεξια τοτε πρεπει να παρουμε κ αλλο στοπερ αν οχι τοτε μπακ απ του μιρο θα ειναι ο αμπουμπακαρι που εχει την θεση ανετα.δυνατος γρηγορος καλος αμυντικα κ καλος με την μπαλα στα ποδια!!!
οσο για αριστερα ο λινο ειναι πολυ καλος κ αν χρειαστει παει κ ο μιρο απο εκει οποτε αν παρουμε αριστερο μπακ θα ειναι επιπεδου κανακουδη σε αξια κ λεφτα....
