Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από theo86 »

η παλερμο β κατηγορια δεν παιζει???
παντως δεν εχει ακουστει καθοκου για μικολι κ γί'αυτο ακομα δινω ελπιδες να τον παρουμε :)
ανανεωσε σιγουρα????
μακαρι να παρουμε κανα μικολι!!!τον θεωρω απιστευτο παιχτη!!!!!!!
ακριβως αυτο που ψαχνουμε...τον ειχε κ ο δον στην μπενφικα νομιζω
:?
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από erevos187 »

Ρε μερικοι δεν πατε καθολου καλα μου φεναιτε.

Ο ΠΑΟΚ φιλοι μου εχει μπατζετ κοντα στα 8 Μ

Η τελευτεα ομαδα στην ιταλια εχει μπατζετ μεγαλυτερο απο 8 Μ

Καταλαβαινετε οτι για να φυγει ενας παικτης απο την ιταλια για να ερθει στην ελλαδιτσα η τρελος θα ειναι η τραυματιας η 35+ χροννων

Ποσο μαλλον 29 ετων με γεματες χρονιες στην παλερμο

Δεν παμε καλαααααααααααααααααααααααααα
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Lord »

Το ότι δεν πάμε καλά είναι γνωστό!!!

ΤΡΑ ΛΑ ΛΑ ΛΑ ΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ!!!

:) :) :) :) :)

ΥΓ Ποτέ μην λες ποτέ
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από theo86 »

δικαιο εχεις αδελφε!!μπερδεψα την παλερμο με την λιβορνο που παιζει β κατηγορια!!!οντως απλησιαστοι για μας τετοιοι παιχτες απο τετοια πρωταθληματα!!!!εδω ο γκευ κ ο παο δυσκολευονται να παρουν κατι ΤΕΤΟΙΟΥς ακομα κ οταν προσφερουν αρκετα λεφτα...γι'αυτο να μην τρελενομαστε για μπαμ μπουμ....εμεις φτιαχνουμε ομαδα κ οχι λατομειο!!!

βημα βημα θα παμε!!!δεν αλλξε ο κοσμος σε μια χρονια!!!

αν μετατεθει ο παμπλο δεξια τοτε πρεπει να παρουμε κ αλλο στοπερ αν οχι τοτε μπακ απ του μιρο θα ειναι ο αμπουμπακαρι που εχει την θεση ανετα.δυνατος γρηγορος καλος αμυντικα κ καλος με την μπαλα στα ποδια!!!

οσο για αριστερα ο λινο ειναι πολυ καλος κ αν χρειαστει παει κ ο μιρο απο εκει οποτε αν παρουμε αριστερο μπακ θα ειναι επιπεδου κανακουδη σε αξια κ λεφτα....
:? :?
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από danirifle »

khaledfreepaok έγραψε:κασσανο.ΤΟ κωλοπαιδι
χαχαχχααα όντως κωλοπαιδαράς μεγάλος
και ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ

αν είχε σωστό χαρακτήρα θα έκανε απίστευτη καριέρα..

αλλά δεν υπάρχει περίπτωση μην το σκέφτεστε καν...

ciao όντως για ιταλό πάει... μη φέρεις ρε τζιτζι κάνα παπαδόπουλο... δε γίνεται να πάμε μπροστά με αυτόν.. τεσπα ξέρεις καλύτερα εσύ

τον μακαρόνε τον έχω δει και πιο πολύ για καδρόνι μ φάνηκε.. ψηλό φαλακρό καδρόνι..
Άβαταρ μέλους
kokout
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Παρ 31 Οκτ 2008, 21:50

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από kokout »

Transfer χαθηκες....αντε βαλε κανενα γριφο να γουσταρουμε....!!
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Thanos4 »

μηπως αργεντινος απο ιταλια????????λαριβει?
SakiC_G4
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευ 02 Ιουν 2008, 11:40

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από SakiC_G4 »

Riera edo Riera Ekei Riera stin Mikras Asias???



ο τρανσφερ χτυπαει απο το φβ...αυτο ειπε πριν λιγο...
Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από fofanaserres »

Ρε Σάκη πότε πρόλαβες?Ολη μέρα φβ είσαι και περιμένεις τι θα πει ο τράνσφερ?ΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕΧ....Και εγώ αυτό πήγα να ποστάρω μόλις τώρα.

:) :) :) :) :)
SakiC_G4
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευ 02 Ιουν 2008, 11:40

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από SakiC_G4 »

χαχαχα,...σε προλαβα...καταλαθος το πετυχα....παντως ενημερωνουμε τον λαο του ΠΑΟΚ απο ολα τα μεσα...χαχαχαχα :) :) :) :) :) :D
TransferManiac
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από TransferManiac »

Ξανά ρωτάω: Riera edo Riera Ekei Riera stin Mikras ??
SakiC_G4
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευ 02 Ιουν 2008, 11:40

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από SakiC_G4 »

εδω προλαβα και τον τεραστιο τρανσφερ...χαχαχαχαχα


ριερα να μην ειναι εκει...κατι καλυτερο θελουμεεεεεεεε
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από peris »

στον ριερα αρεσουν τα μακαρονια?
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Ναι..στην κυριολεξια..Τωρα αν θα παιξει και στη Τουμπα θα το μαθουμε συντομα
Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από fofanaserres »

Transfer Τον Λόλο θα τον δούμε με ασπρόμαυρα?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”