ΜΙΛΑ
Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
- DonConstantino
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 13:46
Re: TransferManiac
5 Estogianof??????? Who said??? Σε αλλο topic λεχθηκε αυτο νομιζω και απο αλλον!!
Εγω αυτη την πληροφορηση ειχα απο τον ιδιο και μαλιστα πηγα να τον ψαρωσω τελειος ανυποψιαστος και μου ειπε ο ιδιος που το ξερεις εσυ???
Και μου ειπε οτι εχει συμφωνησει προφορικα..
Transfer αναμένω βοηθεια..
Εγω αυτη την πληροφορηση ειχα απο τον ιδιο και μαλιστα πηγα να τον ψαρωσω τελειος ανυποψιαστος και μου ειπε ο ιδιος που το ξερεις εσυ???
Και μου ειπε οτι εχει συμφωνησει προφορικα..
Transfer αναμένω βοηθεια..
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: TransferManiac
παντως για να ασχολουμαστε τοσο καιρο με σεντερ μπακ και μπακ ισως και να φυγει καποιος αμυντικος.ισως εχει σχεση ο παντεφ με τη λατσιο και τον κοντρερας.
οχι οτι εχει βαση αυτο που λεω.απλα υποθεσεις κανω
οχι οτι εχει βαση αυτο που λεω.απλα υποθεσεις κανω
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: TransferManiac
εχεις δικιο ντουντ.γενικα μην εμπιστευεστε και πολυ τη μνημη μουkokout έγραψε:5 Estogianof??????? Who said??? Σε αλλο topic λεχθηκε αυτο νομιζω και απο αλλον!!
Εγω αυτη την πληροφορηση ειχα απο τον ιδιο και μαλιστα πηγα να τον ψαρωσω τελειος ανυποψιαστος και μου ειπε ο ιδιος που το ξερεις εσυ???
Και μου ειπε οτι εχει συμφωνησει προφορικα..
Transfer αναμένω βοηθεια..
Re: TransferManiac
εχεις δικιο ντουντ.γενικα μην εμπιστευεστε και πολυ τη μνημη μου[/quote]
Μην στεναχωριεσαι ιωση ειναι...

Μην στεναχωριεσαι ιωση ειναι...
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: TransferManiac
οχι τον σβουρα εννοει!
υγ. ξερω....ξερω....χαθηκα από το τοπικ....δεν προλαβαινω τους ρυθμους σας!!!!!!

υγ. ξερω....ξερω....χαθηκα από το τοπικ....δεν προλαβαινω τους ρυθμους σας!!!!!!
-
25 years later
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33
Re: TransferManiac
5 Εστογιανοφ ειπε ο Tad (η καπως ετσι)!Μαλλον τον Μεσσι εννοει μονο σ αυτον μου παει το μυαλο οταν ακουω 5 φορες Εστογιανοφ!Αντε και Κριστιανο Ροναλντο!
Τεσπα Τρανσφερ για παρε λιγο την κατασταση στα χερια σου γιατι οι επιδοξοι ανταγωνιστες αυξανονται με ραγδαιους ρυθμους...ασε που εχουν αποθρασυνθει τελειως!
Περα απο την πλακα!Το παλευουμε για Εστογιανοφ?Παμε για 2 στοπερ η τελος με Τσιριλο?Ισχυει το ενδιαφερον για Μακαρονε η ο Λεγκιζαμον ειναι ο ρεαλιστικος μας στοχος στη θεση του περιφερειακου φορ?Ηρθε οντως ο μανατζερ του σημερα στην Τουμπα?Αυτα ειναι καποια ερωτηματα που βασανιζουν το μυαλο μου και φανταζομαι και αρκετων αλλων!Αν εχεις την ευχαριστηση βεβαια...

- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40