Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
-
asteris1988
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Τετ 11 Φεβ 2009, 13:57
Re: TransferManiac
Σωστος!
Η Γατα εγραψε οτι προοριζεται για ΄καβατζα΄ αν στραβωσει του Τσιριλο...
Η αληθεια ειναι ομως οτι ο Σαντος κι ο Ζησης τον θελουν καθως μπορει να αγωνιστει εκτος απο αριστερο μπακ και ως σεντερ μπακ (οπως και ο αυστροαλβανος). Επισης προωθειται με ανεση και αυτος ειναι ο λογος παυ εχει παιξει και ως αριστερο χαφ!
Υ.Γ. Δεν υπαρχει θεμα Ριερα!!!
Φιλικα και ΠΑΟΚτσηδικα...!
Η Γατα εγραψε οτι προοριζεται για ΄καβατζα΄ αν στραβωσει του Τσιριλο...
Η αληθεια ειναι ομως οτι ο Σαντος κι ο Ζησης τον θελουν καθως μπορει να αγωνιστει εκτος απο αριστερο μπακ και ως σεντερ μπακ (οπως και ο αυστροαλβανος). Επισης προωθειται με ανεση και αυτος ειναι ο λογος παυ εχει παιξει και ως αριστερο χαφ!
Υ.Γ. Δεν υπαρχει θεμα Ριερα!!!
Φιλικα και ΠΑΟΚτσηδικα...!
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: TransferManiac
+1000kle έγραψε:ναι ρε αδερφια αλλα αυτο το συστημα με τα 3 centrer back θελει να εχεις τους 2 πλαινους σου να τρεχουν πανω κατω ολο το γηπεδο και να ειναι εξισου καλοι και στα επιθετικα και στα αμυντικα τους καθηκοντα....
σε αυτο το συστημα θελεις παικτες τυπου σειταριδη...
ο λινο θα μπορουσε να το κανει αυτο....
ο βιερινια ομως????
γ αυτο το συστημα πανε ταμαμ σειταριδις και λινο αλλα ειναι μονο για οταν θες να παιξεις με μπαρτσελονα.δεν χρειαζεται τοσο ταμπουρι πισω για τον ατρομητο και τα γιανενα.για ευρωπη παντως αν κατσουμε με καμια γερη ομαδα και πρεπει να παμε σε καμια καυτη εδρα στο εξωτερικο αυτο το συστημα με τους παιχτες που ειπαμε ειναι οτι πρεπει για να κλεψεις αποτελεσμα
Re: TransferManiac
Ποιός Σειταρίδης ρε μάγκες 1 εκ ευρώ συμβόλαιο.....
Προτιμώ αν ο Αραμπατζής φύγει Ομόνοια να πάρουμε τον Μπουκουβάλα από την Λάρισα που είναι και μικρός και έχει όλο το μέλλον μπροστά του!!
Προτιμώ αν ο Αραμπατζής φύγει Ομόνοια να πάρουμε τον Μπουκουβάλα από την Λάρισα που είναι και μικρός και έχει όλο το μέλλον μπροστά του!!
- xristosnikomidia
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 13:09
- Τοποθεσία: Nea Nikomidia - Veria
Re: TransferManiac
Saty έγραψε:με τετοια αμθντικα half και back τον κοβο τον χαλκια να αρχιζει τα στριφτα για να περναει την ωρα του
σωστοοοοοοο
μεχρι που ετσι και εγω παιζω τερματοφυλακας
Re: TransferManiac
TransferManiac Paokmania
Προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν θα γίνει το μπαμ αλλά κάτι μου λέει ότι θα σκάσει. Όσο για σέντερ φορ; Είπαμε ή θα χορέψουμε Τανγκό ή κάτι ελληνικόΠριν από 33 λεπτά
Πριν απο λιγο στο facebook
Προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν θα γίνει το μπαμ αλλά κάτι μου λέει ότι θα σκάσει. Όσο για σέντερ φορ; Είπαμε ή θα χορέψουμε Τανγκό ή κάτι ελληνικόΠριν από 33 λεπτά
Πριν απο λιγο στο facebook
Re: TransferManiac
τι ελληνικο ρε τρανσφερ?
ελπιζω να μην βλεπουν τα ματακια μας του χρονου κανενα χαριστεα ή κανενα δημητρη παπαδοπουλο. δεν θα το αντεξω.
ελπιζω να μην βλεπουν τα ματακια μας του χρονου κανενα χαριστεα ή κανενα δημητρη παπαδοπουλο. δεν θα το αντεξω.
Re: TransferManiac
Εάν είναι να διαλέξω ανάμεσα σε αχριεστεα,παπαδόπουλο και γκέκα διαλέγω γκέκα δαγκωτό από πλευρά ποδοσφαιρικής αξιας αλλα γενικά προτιμάω κάτι σε tango.
Transfer δώσε κανένα γρίφο,τα μυαλά μας πονάνε.
Transfer δώσε κανένα γρίφο,τα μυαλά μας πονάνε.
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: TransferManiac
υπαρχει κι ο σαμαρας καπου εκει εξω...λεω γω τωρα!
εγω λαλακας ειμαι? παπα να μην δωσω?

εγω λαλακας ειμαι? παπα να μην δωσω?
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: TransferManiac
http://www.sportnet.gr/report.aspx?id=189985
κι εδω αναφερει για παπαδοπουλο...
δεν τον πηγαινα ποτε σαν παιχτη!
κι εδω αναφερει για παπαδοπουλο...
δεν τον πηγαινα ποτε σαν παιχτη!