UEFA Euro 2020

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Kourdos »

Οι φανέλες το έχασαν, μα ήταν εμφάνιση φανέλας αυτή;
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

joshua έγραψε:H μεγαλη απογοητευση του τουρνουα ηταν ο Φερναντες.Το απολυτο τιποτα.
Τον ξεζουμισαν στο Μάντσεστερ και στην Αγγλία γενικότερα.
Άβαταρ μέλους
vdragic
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Τετ 23 Ιουν 2021, 12:10
Τοποθεσία: Copenhagen

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από vdragic »

Τα σημερινά ματς ήταν η απόλυτη επιβεβαιώση 3 πραγμάτων: 1) η ψαλίδα μεταξύ των θεωρητικά μεγάλων και μικρομεσαίων ομάδων σε διεθνές επίπεδο έχει κλέισει σχεδόν απόλυτα , 2) αναχρονιστικές ποδοσφαιρικές αντιλήψεις πχ Πορτογαλία, είναι καταδικασμένες (τόση γιόμα στο 2ο ημίχρονο είχα να δω πολλά χρόνια) 3) οι Ολλανδοί δεν θα ψηθούν να παίξουν άμυνα ούτε σε 100 χρόνια απο τώρα
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5175
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Rexaris »

Εκπλήξεις για μένα μέχρι τώρα τα αποτελέσματα, λυπάμαι για την Πορτογαλία, χαίρομαι για την αντιπαθή (για μένα) Ολλανδία.

Από τους υπόλοιπους είμαι με Γαλλία και Ιταλία.
Άβαταρ μέλους
hawklord
Δημοσιεύσεις: 2685
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2020, 14:45

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από hawklord »

Kourdos έγραψε:Οι φανέλες το έχασαν, μα ήταν εμφάνιση φανέλας αυτή;
Επειδη εχω ενα θεμα με τις φανελες , οσο απογοητευτικη ηταν αυτη των πορτογαλων (ουτε πιτζαμα πανεριου τοσο ασχημη) τοσο ομορφη ηταν των ολλανδων. Μονοχρωμη με σχεδια που φαινονται μονο απο κοντα. Η δικη μου ειναι κλασικα μια ξενερα απο την Puma. Απο μακρια φαινεται οκ αλλα απο κοντα κανει σχεδια φλοραλ σαν απο σεμεδακι της μαμας με τριγωνα και ρομβους. Και οπως ειχα πει το 2006, φαντασου να το σηκωσουμε και να χρειαστει να αγορασω τετοιο πραγμα. Και εννοω match worn ή player issue και οχι κανονικη ρεπλικα του κατοσταρικου. Απο εποχη kappa εχω να δω ομορφη εμφανιση μας.
Αλλες ομορφες ηταν οι ελβετικες και οι τουρκικες αν και με χαλαει το ιδιο template με αλλα χρωματα. Η δευτερη πιο ομορφη μετα τους ορανιε η γαλλικη.
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από black death »

vdragic έγραψε:Τα σημερινά ματς ήταν η απόλυτη επιβεβαιώση 3 πραγμάτων: 1) η ψαλίδα μεταξύ των θεωρητικά μεγάλων και μικρομεσαίων ομάδων σε διεθνές επίπεδο έχει κλέισει σχεδόν απόλυτα
Αυτο το διαβαζουμε 20 χρονια τωρα και ισχυει αλλα η αληθεια ειναι οτι η φετινη ολλανδια με αστερι τον κεφτε το ντεπάι δεν τρομαζε και κανεναν. Σε μερικα χρονια με ντε γιονγκ στα ντουζενια του, τους τοπ αμυντικους που εχει και κανα δυο που θα ξεπεταχτουν μπροστα μπορει να εχει και ομαδαρα. Η Τσεχια ειναι η πρωτη φορα που δειχνει οτι υπαρχει ποδοσφαιρικα απ' οταν αποσυρθηκε η χρυση φουρνια με νεντβεντ, πομπορσκι κλπ. Μια χαρα μπαλιτσα παιζουν, δεμενο συνολο και με φορ που ειτε παιζει καλα ειτε οχι τρομαζει.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

seaman έγραψε:Λευτερώθηκε ο νέος ΤΔ?
Κρίμα τα τσιγάρα που πήρε για ένα μήνα...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

joshua έγραψε:H μεγαλη απογοητευση του τουρνουα ηταν ο Φερναντες.Το απολυτο τιποτα.
Πράγματι.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Απογοητεύτηκα από το Βέλγιο. Θεωρώ ότι δεν άξιζαν την πρόκριση, όπως δεν θα την αξίζουν, αν την πάρουν, κόντρα στην Ιταλία.

Σήμερα πάντως θα δούμε:

19:00 Parken Stadium - Copenhagen
Croatia - Spain

22:00 National Arena Bucharest - Bucharest
France - Switzerland

Οι νικητές των σημερινών αγώνων παίζουν μεταξύ τους, το απόγευμα της Παρασκευής, στις 19:00, στην Αγία Πετρούπολη.
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3218
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από GEOL »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Απογοητεύτηκα από το Βέλγιο. Θεωρώ ότι δεν άξιζαν την πρόκριση, όπως δεν θα την αξίζουν, αν την πάρουν, κόντρα στην Ιταλία.

Σήμερα πάντως θα δούμε:

19:00 Parken Stadium - Copenhagen
Croatia - Spain

22:00 National Arena Bucharest - Bucharest
France - Switzerland

Οι νικητές των σημερινών αγώνων παίζουν μεταξύ τους, το απόγευμα της Παρασκευής, στις 19:00, στην Αγία Πετρούπολη.
Ούτε ο Ultrex και λοιποί άξιζαν την πρόκριση Αποστόλη, πάντα με βάση το χθεσινό ματς.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Διαφωνώ.
bill4paok
Δημοσιεύσεις: 325
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2021, 16:56
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από bill4paok »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Απογοητεύτηκα από το Βέλγιο. Θεωρώ ότι δεν άξιζαν την πρόκριση, όπως δεν θα την αξίζουν, αν την πάρουν, κόντρα στην Ιταλία.

Σήμερα πάντως θα δούμε:

19:00 Parken Stadium - Copenhagen
Croatia - Spain

22:00 National Arena Bucharest - Bucharest
France - Switzerland

Οι νικητές των σημερινών αγώνων παίζουν μεταξύ τους, το απόγευμα της Παρασκευής, στις 19:00, στην Αγία Πετρούπολη.
Αν έκανε η Πορτογαλία το 1-0 θα έμπαινε κι ο Σάντος να παίξει άμυνα και θα έλεγαν όλοι τα αντίθετα.Λογικο να υπάρχει σκοπιμότητα και πολύ καλά να πάθουν οι Πορτογάλοι 1ον για τον εγωισταρο Ρονάλντο που ποτέ δεν έχει βάλει τον εγωισμό του κάτω από οποιαδήποτε ομάδα και 2ον γιατί κάποιες επιλογές του Σάντος ήταν ακατανόητες (π.χ. Ζ.Φελιξ πάγκο και Ζοτα μέσα)
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Equalizer »

Το Βέλγιο έχει καμία πενταετία πρώτο στη παγκόσμια βαθμολογία εθνικών ομάδων. Έχει εξαιρετικές μονάδες και έχει κάνει σερί νικών με μικρές παύσεις.

Τι δεν έχει κάνει; Δεν έχει μετουσίωσει την αδιαμφισβήτητη ποιότητα του σε κάποια διάκριση.

Γιατί; Γιατί πρώτον έχει τη στάμπα του μικρού κράτους (κατα το.. μικρή ομάδα για τα κλαμπ), δεύτερον έπαιζε και παίζει με αφέλεια, κοιτώντας συνήθως το θέαμα και όχι την ουσία. Έτσι όταν σφίγγουν τα γάλατα συνήθως κλαταρει, γιατί δεν είναι εκπαιδευμένο στον πρωταθλητισμό.

Διαχρονικά είναι πάντα ένα σκαλί κάτω απ' τις μεγάλες δυνάμεις, αλλά και συχνότατα όχι πολύ μακριά τους.

Πριν τρία χρόνια ήταν μάλλον άτυχο στο Μουντιάλ καθώς δεν ήταν και τόσο κατώτερο από τη Γαλλία, που ήξερε να παίζει όμως ως φαβορί.

Εγώ, ως υποστηρικτής του Βελγίου λέω ότι όντως δεν έπαιξε καλά χτες (τεράστιο και το πλήγμα με ντε μπροινε) αλλά καλά έκανε και κοίταξε να προστατεύσει το προβάδισμα. Αν μη τι άλλο μια ομάδα του Σάντος δεν είναι δυνατόν να γκρινιάζει για κάτι τέτοιο.

Το δυστύχημα είναι ότι οι Βέλγοι δεν ξέρουν να παίζουν αμυντικά οπότε δεν το έκαναν με ωραίο τρόπο.

Επιπλέον, θα μπορούσε κάλλιστα να έχει κλειδώσει την πρόκριση σε κάποιες περιπτώσεις αλλά το αγχος ήταν μεγάλο και τα λάθη σε απλές πάσες ήταν παιδαριώδη



Επίσης θεωρώ ότι ήταν πάρα πολύ μεγάλης σημασίας η πρόκριση επί της Πορτογαλίας (λόγω Σάντος και τακτικής του), και η κλήρωση με Ιταλία είναι επίσης απίστευτα δύσκολη.

Τέλος να τονίσω ότι αν μια ομάδα αντιπαθώ διαχρονικά, είναι η Ιταλία , που επίσης δεν δικαιούται να κρίνει αντιπάλους που νικάνε χωρίς να παίζουν μπάλα. Οι Ιταλοί ΜΟΝΟ αυτό κάνουν. Και έχουν και οπαδούς στα μέρη μας για ανεξήγητο κατ εμε λογο.

Ναι, φέτος η Ιταλία κάτι δείχνει όντως, αλλά αυτό δεν αλλάζει τη διαχρονική συνεισφορά τους στο θέαμα των τουρνουα
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4380
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Shivaspace »

Espana σήμερα παιδιά, αρκετά κράτησε το αστείο με τους Κροάτες..

και Γαλλία γιατί οι Ελβετοί όταν πήγαμε Βασιλεία δεν εμφανίστηκαν πουθενά, είχαν λέει εθνική γιορτή και ήταν αργία..μεγάλες κοτάρες :lol:
Miles
Δημοσιεύσεις: 9220
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Miles »

Δέρνεις και Ελβετούς, ρε συ;

Ξένες εθνικές υποστηρίζουν πολλοί και για μη ποδοσφαιρικούς λόγους, π.χ. σ' αρέσει η χώρα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”