UEFA Euro 2020

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5422
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Ο Καρπετοπουλος είναι ο βλακας που σχολιάζει?
renegade
Δημοσιεύσεις: 19462
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από renegade »

Κωλοφαρδο το Βέλγιο.
Ο Ολιβέιρα αν έμπαινε πιο νωρίς με ξεκούραστο μέσα τον Ρενάτο θα κέρδιζαν
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από seaman »

Λευτερώθηκε ο νέος ΤΔ?

Λέμε και καμιά ομορφιά...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από joshua »

Αυτό το σκαλωμα του Σαντος να μην βάζει φορ και η εμμονή σε αυτόν τον Ζοτα κόστισε μαζί με αρκετή ατυχία αυτή τη φορά. Τους Βέλγους ποτε δεν τους χώνεψα καλά καλά από το 86 και πως τότε είχαν πέραση την ομαδάρα της σοβιετική ένωσης. Κρίμα γιατί η φετινή Πορτογαλία είχε μάλλον περισσότερο ταλέντο από αυτή που το κατέκτησε τη προηγούμενη φορά.
Miles
Δημοσιεύσεις: 9201
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Miles »

Πού πας, ρε Φερνάντο, με τον Ζότα, το στραβάδι, μπροστά; Όλο το κέντρο το άλλαξες, αυτόν δεν τον έβλεπες;
Άβαταρ μέλους
hawklord
Δημοσιεύσεις: 2685
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2020, 14:45

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από hawklord »

Δεν πειραζει ρε ουλτρεξ, θα κανεις κανα χατ τρικ και θα μας δειξεις τα μπρατσα σου σε κανα φιλικο. Ετσι οπως εκανες τρεις μερες μετα απο τον αποκλεισμο μας στο τσαμπιονς λιγκ.
Δεν ξερω αν θα φαμε κανα ντορτι απο τον λουκακο αλλα προτιμουσα τους βελγους. Αν ειχε φαει τετοιο γκολ ο Πασχαλακης θα τον ειχαμε κρεμασει απο το δοκαρι, για να μην ξεχνιωμαστε...
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4339
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Shivaspace »

ε ρε Φερνάντο πιο νωρίς..το καλύτερο χάφ της Πορτογαλίας είναι ο Ολιβέιρα, αμέσως μόλις μπήκε βοήθησε πολύ, ένα φάουλ να κέρδιζαν έξω απ τη περιοχή θα το χε καρφώσει.
Miles
Δημοσιεύσεις: 9201
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Miles »

Ούτε στην προπόνηση δεν πρέπει να αφήνει ο Ρονάλντο άλλους να εκτελούν τα φάουλ.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από joshua »

H μεγαλη απογοητευση του τουρνουα ηταν ο Φερναντες.Το απολυτο τιποτα.
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από DamoN »

Αμα δεν παίξει αζαρ και ντε μπροινε ( και οι 2 έγιναν αναγκαστική- αλλαγή) είμαστε ξεκάθαρο φαβορί …
Αλλιώς θα το παλέψουμε! Όλο το ματς ήταν ότι ο δερματινακιας άργησε να βάλει μέσα Μπρούνο φερναντεζ και ολιβειρα…και ότι είχε μπροστά τον ζοτα αντί για τον φελιξ και τον ροναλντο αντί για κανονικό Σέντερ φορ + ότι δεν πήρε βιειρινια και έπαιζε δεξι μπακ αυτός ο άχρηστος…μόνος σου το έχασες φερναντο…
Luigi Vampa
Δημοσιεύσεις: 3570
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Luigi Vampa »

Η Πορτογαλία με το υλικό που είχε θα μπορούσε να παίξει πολύ πιο επιθετικό ποδόσφαιρο πάντως. Ο Σαντος τους κρατάει πίσω σαν ομάδα δυστυχώς.. Ευτυχώς οι πιο πόλου σε καλή ηλικία κ με άλλον προπονητή μπορούν να κάνουν πολύ καλυτερες πορείας απ τη φετινή στο μέλλον.

Επίσης μεγάλη απώλεια ο Κανσελο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Luigi Vampa την Κυρ 27 Ιουν 2021, 23:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
bill4paok
Δημοσιεύσεις: 325
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2021, 16:56
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από bill4paok »

Επιτέλους θα πάει σπίτι του ο εγωισταρος,έχει τουλάχιστον 3 στην ενδεκάδα και στα δύο ημιχρονα που χτυπάνε καλύτερα φάουλ και δεν τους αφήνει κανένα.
Δρόμο
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4339
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από Shivaspace »

Miles έγραψε:Ούτε στην προπόνηση δεν πρέπει να αφήνει ο Ρονάλντο άλλους να εκτελούν τα φάουλ.
με τον Oliveira στην 11άδα, ο Ρονάλντο το πολύ πολύ να συμμετέχει στην κομπίνα ή να πατήσει την μπάλα σε φάουλ έξω απ την περιοχή..

με φάουλ απέκλεισε φέτος τη Γιούβε, και θυμάστε όλοι το φάουλ στα Πηγάδια, που λεγανε τότε για την ξάνθη μπλα μπλα, ούτε το χε δει ο τερματοφύλακας. Πόσο τυχεροί που αυτός ο παίκτης έπαιξε έστω και για λίγο στον ΠΑΟΚ, ας ελπίσουμε να τον ξαναδούμε κάποια στιγμή στο μέλλον.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19462
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από renegade »

Πραγματικά...τα τελευταία 2-3 χρόνια το ποσοστό του στα φάουλ πρέπει να είναι από τα χειρότερα που υπάρχουν
renegade
Δημοσιεύσεις: 19462
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: UEFA Euro 2020

Δημοσίευση από renegade »

hawklord έγραψε:. Αν ειχε φαει τετοιο γκολ ο Πασχαλακης θα τον ειχαμε κρεμασει απο το δοκαρι, για να μην ξεχνιωμαστε...
Γιατί αν είχε χάσει επιθετικός μας αυτόου έχασε ο μαλεν?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”