UEFA Euro 2020
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4350
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: UEFA Euro 2020
Τσεχέζες... που έλεγε ένα πρώην "αφεντικό" μου.hawklord έγραψε:Σορι. Εγω ειμαι με τις τσεχες
-
Luigi Vampa
- Δημοσιεύσεις: 3570
- Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10
Re: UEFA Euro 2020
CCCP έγραψε:Σιγα μη φτασει η αστεια ολλανδια με τον τραγικο ντε μπουρ στον παγκο στα ημιτελικα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4350
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3346
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: UEFA Euro 2020
Αδέρφια είναι νομίζω, του Χαραλάμπους και οι δύο.DamoN έγραψε:Γκολάρα ο αζαρ του Σαββα (όχι ο καλός)
Το έπνιξε το πορτογαλικό πουλί. Γκολ στη μέση της εστίας.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4350
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: UEFA Euro 2020
σφυρίζει κάποιος Έλληνας διαιτητής στο EURO ?
μάλλον όχι ε ? κατάντιααααα
γνώριμος διαιτητής και ο αποψινός..Mr Klatenberg μας κακομαθαίνετε
μάλλον όχι ε ? κατάντιααααα
γνώριμος διαιτητής και ο αποψινός..Mr Klatenberg μας κακομαθαίνετε