rade paprica έγραψε:Λόρδε μου, με βάση αυτό που αναφέρεις στην ωραία ανάλυση σου στην κεντρική:
"Όσες χάσουν ομάδες στα προκριματικά την πάτησαν!
Όσες χάσουν ομάδες που θα αποκλειστούν στους ομίλους (και E.L και E.C.L) την πάτησαν!
(Χωρίς να σημαίνει πως θα πέσουν πολλές θέσεις,αλλά θα πέσουν)"
και χωρίς να μπλέξω με αριθμούς, φαντάζομαι ότι είμαστε δύσκολα
και ομάδες θα χάσουμε στα προκριματικά
ενώ να περάσουν οι ομάδες μας από ομίλους, εκτός των δύο πρώτων, προφανώς δεν το συζητάμε
'Οπως γράφω στο ...άρθρο
Τα όρια των βαθμών των θέσεων θα είναι - θεωρώ - πάνω από τον Μέσο Όρο
Ίσως:
06η θέση: 54,000 - 56,000
11η θέση: 36,000 - 38,000
15η θέση: 29,000 - 32,000
Οπότε για τον πιο ρεαλιστικό στόχο (15η θέση) θα πρέπει σαν χώρα να μαζέψουμε τουλάχιστον 10,000 βαθμούς
Τους διπλάσιους από τον μ.ο της τελευταίας πενταετίας! (5,200)
Αυτό σημαίνει πρακτικά 40 βαθμούς από 4 ομάδες μ.ο
Υπάρχει ίσως και σενάριο να χρειαστούμε λιγότερο από 10,000 βαθμούς (ίσως 7,5000 για παραδειγμα)
Αυτό θα ανεβάσει φυσικά τα όρια των υπολοιπων
Η 11η θέση θα πάει 40,000+
ενώ χώρες από την 21η θέση και κάτω μπορεί να κάνουν την έκπληξη (το Καζακσταν,θεωρητικά....η Πολωνία,η Ρουμανία)
Για να γίνει αυτό θα πρέπει να την πατήσουν οι 5 ανταγωνίστριες χώρες (ή οι 4 τουλάχιστων εξ αυτών)
Για να γίνει αυτό κάθε,κάθε μία από τις 4 Ελληνικές,όπου τις συναντήσει,θα πρέπει να τις πατήσει
Μικρό το ποσοστό βέβαια οι συγκεκριμένες 5 να έχουν όλες πτωτική πορεία
Οπότε πρέπει να μαζέψουμε 10,000 βαθμούς
ΤΩΡΑ
Στο
θεωρητικό σενάριο που και οι 4 ομάδες "μας" στα 22 παιχνίδια προκριματικών κάνουν 22 νίκες (Στα 18 από τα 22 θα είναι στους δυνατούς) τότε η συγκομιδή πριν τους ομίλους θα είναι 22 + 4 βαθμοί bonus Χ 0,250 = 6,500
Πιο πολύ δηλαδή,και από το μέσο όρο της τελευταίας 5ετίας!!!
--->6.500 > 5,200
Και θα απομένουν 24 παιχνίδια (τουλάχιστον) στους ομίλους για άλλους 14 βαθμούς (περίπου 4 απ τον καθένα)
Και είμαστε το 1ο φαβορί για την 15η θέση,ενώ κρυφοκοιτάζουμε την 11η
Σε αυτό το σενάριο όμως οι 2 γάβροι θα έχουν τεράστια οφέλη,οπότε το απορρίπτω έτσι κι αλλιώς
Αν ΠΑΟΚ και ΑΕΧ κάνουν μόνο νίκες στα 10 παιχνίδια των προκριματικών
Ο Γάβρος β' κάνει 5 νίκες και χάνοντας το 6ο (0-7 σκορ) μείνει εκτός ομίλων
και ο Γάβρος Α' πέσει στο Conference με 4 νίκες στα προκριματικά
τότε 19 Χ 0,250 = 4,750
τότε θα θέλουμε 21 βαθμούς από 3 ομάδες στο Conference
H θεωρητική μοιρασιά των 7 βαθμών για την καθεμία ισοδυναμεί με 3Ν - 1 Ισ ή 1Ν -5 Ισ
Το ιδανικό σενάριο για εμάς θα είναι φυσικά να φτάσουμε τουλάχιστον στους 8
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
Οπότε αν κάνουμε 5 νίκες στον όμιλο και βγούμε 1οι, μαζι με τους 2 βαθμούς bonus θα έχουμε πάρει 12 βαθμούς
Αν αποκλειστούμε στους 8 με νίκη,θα έχουμε συγκομιδή τουλάχιστον 16 βαθμών
Οπότε θα απομένουν 5 από Γαβράεκ (που αν πάμε τελικό,δεν θα χρειάζονται,ούτε αυτοί)