Εχεις μπερδευτει. Ειναι 1750 οπως το λες αλλα χ 5 = 8.750. Και αν βαλεις και τους ποντους του αποκλεισμου απο τη Σλοβαν που δεν θα τους παιρναμε αφου θα περναγαμε μιλαμε για πανω απο 10.000 ποντους διαφορα με την Κυπρο.Doomlord4 έγραψε:Για να πάρουμε 9000 πόντους θα έπρεπε να παίξουμε 4500 παιχνίδια τουλάχιστον![]()
Η διαφορά της πενταετίας 2016-21 (ή όπως την αναφέρεις-του 2021)
είναι 1,750 βαθμοί
Το --->αυτό δεν γινόταν με τίποτα, απο που προκύπτει
Αν νικούσαμε 2 φορές την Ομόνοια η διαφορά θα ήταν 0,400
Στο χέρι μας ήταν,δεν θα περιμέναμε από άλλους να σταματήσουν τους Κύπριους
0,400 είναι μια νίκη ή 2 ισοπαλίες
Φυσικά θέλει ακόμα ένα ΑΝ...... αλλά χαοτική διαφορά, δεν τη λες
Όσο για το Ολα αυτα που γραφεις ειναι με βαση την βαθμολογια του 20. Τωρα εχουμε 21
μπερδεύεσαι
Και μάλιστα πολύ
Ότι έγραψα είναι ακριβέστατο
Με 2 ΑΝ, θα παίζαμε Europa
Αν νικούσαμε την Μπάτε
και μετά το καλοκαίρι,αν παίρναμε 1 ισοπαλία σε 4 παιχνίδια
Ψάξτο καλύτερα
Απο το επρεπε να νικησουμε την Μπατε φτασαμε στο επρεπε να νικησουμε και την Ομονοια και μαλιστα δυο φορες?
Ναι αν ειχαμε νικησει την Μπατε και την Ομονοια δυο φορες και δεν ειχαμε χασει κι απο την Αιντχοβεν ναι τοτε ισως. Αλλα ξεκινησαμε απο "επρεπε" να κερδισουμε ενα ματς και φτασαμε στα ποσα? Αυτα περασαν φετος θελεις 9000 για να διατηρηθεις και πολυ περισσοτερους για να ανεβεις ως ομαδα. Θα τους παρεις? αυτο μετραει τα παλια δεν αλλαζουν


