Ναι οκSalvador Allende έγραψε:Για το μετά έχουν τεθεί οι στόχοι για Ευρώπη τουλάχιστον δια στόματος Ιβάν.
Ευρωπαϊκή Ελίτ
Και με βάση το παραπάνω όχι τα νοκ-άουτ δεν είναι στόχος. Για τα νοκ-άουτ μιλούσαμε όταν είμασταν Γιουρόπα.
Παραπάνω από τα νοκ-άουτ (πρέπει να) είναι ο στόχος.
Αλλά και πριν κάποια χρόνια μίλησε για τοπ-20
και τώρα που ξεκινάμε είμαστε 99οι
Πέσαμε 50 θέσεις
Ήμασταν 49οι πριν 4 χρόνια.....
Πέσαμε 50 θέσεις
