Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Βγήκε στο σαητ του Bert Kassies η πληροφορία για το πως (και) ο Κυπελλούχος της Ελλάδας (ή ο 2ος)
θα κέρδιζε αλλαγή διοργάνωσης
Από το Conference στο Europa

Λίγες μέρες μετά διαδώθηκε και στα Ελληνικά Σαητ

Είχα δυσκολη χρονιά,αλλά ακόμα δυσκολότερο μήνα (μαϊο)
Αναπόφευκτα μου ξέφυγε και θα μπορούσε να είναι καταστροφικό σε άλλο παραλληλο συμπαν

Φαντάζεστε να χάναμε την 2η θέση από τον άρη,λόγω της ήττας στην τελευταία αγωνιστική
και να μην κερδίζαμε το κύπελλο

Να βάζαμε δηλαδή τα δευτερα με Αστερα για να είμαστε έτοιμοι για τον τελικό και να είμασταν ισόβαθμοι με τα σκουλήκια


Αυτά είναι λεπτομέριες που η ΠΑΕ θα πρέπει να τις ξεψαχνίζει
Και μπορεί να υπήρχε γνώση,δεν υποτιμώ κανέναν
Άλλωστε κάναμε τα πάντα για την άνετη κατάκτηση της 2ης θέσης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 28 Μάιος 2021, 17:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25999
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από obanebane »

Doom,αυτό με τα μονά παιχνίδια είναι παρελθόν έτσι;
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από gergeo4 »

ναι
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Κοιτα να δεις!!
Κάποιος στο sdna νοιωθει!


Αυτό που ακριβως έγραψα και δεν το έχω διαβάσει το άρθρο
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Μπραβο στον Σωτήρη Μήλιο,αν και θα έπρεπε να γράψει και για τους 3 βαθμούς
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από gergeo4 »

μηλιος απο τους καλυτερους
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Και κακώς γράφω για 3 βαθμούς

Αυτό το αν είχαμε κερδίσει την Μπάτε θα σας το γράφω χρόνια

αν είχαμε κερδίσει την Μπάτε θα είχαμε και 2 βαθμούς περισσότερους σαν χώρα (0,400)



Αν δεν είχαμε πέσει με Άγιαξ κι αν είχαμε μπει ΕΣΤΩ ομίλους Europa League

φέτος θα παίζαμε στο Europa League κι όχι στο Conference
Άβαταρ μέλους
Norte
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2020, 17:07
Τοποθεσία: Τιχουάνα

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Norte »

Θα εχει μεγαλο ενδιαφερον να δουμε πως θα προσεγγιση ο συλλογος το θεμα ευρωπη τα επομενα χρονια
φανταστικες οι εγχωριες επιτυχιες, ολοι χαρηκαμε με την ψυχη μας τους τιτλους και το αηττητο πρωταθλημα αλλα η 9ετια με ιβαν στην ευρωπη ειναι σκετη ΑΠΟΤΥΧΙΑ...
για φετος το μινιμουμ στο κονφερενς θα πρεπει να ειναι η παρουσια στα νοκ-αουτ οπου την τελευταια 7ετια εχουμε βρεθει μονο μια φορα το 2017 με την σαλκε κατι που ειναι ξεφτιλα με βαση της δυναμικη που εχουμε
την σεζον του νταμπλ κατανοησα την τεραστια πιεση που δεχοταν ο λουτσεσκου για να παρει(ξανα) το πρωταθλημα μετα απο 34 χρονια με μια ομαδα που επαιζε στα κοκκινα απο περσι που της το εκλεψαν με τον πιο σκληρο τροπο και δεχθηκα την θυσια της ευρωπης παροτι ηξερα πως θα το βρισκαμε μπροστα μας...
φετος δεν υπαρχει καμια δικαιολογια, ο πρωταθλητισμος πρεπει να συνδυαστει με το μινιμουμ ευρωπαικα που ειναι τα νοκ-αουτ και διαφορες πιπες του τυπου ''αφηνουμε το κονφερενς με στοχο να παρουμε το πρωταθλημα για να παιξουμε στα προκριματικα του τσαμπιονς λιγκ'' δεν πρεπει να γινουν αποδεκτες απο κανεναν εντος ΠΑΟΚ...
στην ευρωπαικη ελιτ δεν μπαινεις μονο με τα λογια αλλα μεσα απο συνεχομενες πορειες σε οποιαδηποτε διοργανωση εισαι για ΠΟΛΛΑ συνεχομενα χρονια, η διαρκεια ειναι αυτη που σε καθιερωνει
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

2020

16η Κύπρος________26,750
18η Ελλάδα________26,300

Αν νικούσαμε Μπάτε 26,700

Επόμενοι >Ευρωπαικοί Αγώνες

ΠΑΟΚ- Αγιαξ ______________2-2____2-3
ΠΑΟΚ- Slovan Bratislava______1-0____2-3

Στους 4 αυτούς αγώνες πήραμε 0,300
Αν παίρναμε 0,400 φέτος θα παίζαμε Europa

Η Ισοπαλία στα προκριματικά είναι για την χώρα 0,100 και η νίκη 0,200


Εικόνα

Αν κερδίζαμε την Μπάτε,θα ήμασταν στην θέση του ΑΠΟΕΛ
Και θα τον είχαμε ως πιθανό αντίπαλο μαζί με Καραμπάχ-Μάριμπορ-Ερυθρό Αστέρα-Κλουζ-Φερεντσβάρος

Με μια ισοπαλία παραπάνω στα 4 παιχνίδια προκριματικών(με οποιεσδήποτε) φέτος θα παίζαμε στο Europa League ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ


Συμπέρασμα

Αν νικούσαμε την Μπάτε μπορεί να παίζαμε και τότε και τώρα στο C.L
Μπορεί να παίζαμε και τότε και τώρα στο E.L

Τα ξέρουν όλα αυτά μέσα στην ΠΑΕ?
Το ελπίζω,αλλιώς καήκαμε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 28 Μάιος 2021, 17:16, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από panta »

Εγώ νομίζω πως μάλλον δεν τα ξέρουν. Η απάντηση του Δούκα στο παιδί που τον ρώτησε μου φάνηκε σα να μη πήρε χαμπάρι καν τι του είπε ο george. Του στιλ ναι μωρέ ασχολείται κάποιος, είναι από χωριό δε τον ξέρεις....
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Ωραία,την επόμενη φορά που σαν ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ πάρουμε καμιά συνέντευξη από Κυριάκο/Δούκα/Γκαγκάτση κ.τ.λ
ας ρωτήσουμε έστω και ένας

Το 2018...ήξερε κανείς από τον Δεκέμβρη τους πιθανούς αντιπάλους του καλοκαιριού (2019) για το Champions League;
Άβαταρ μέλους
Salvador Allende
Δημοσιεύσεις: 1321
Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2020, 01:43

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Salvador Allende »

Για το μετά έχουν τεθεί οι στόχοι για Ευρώπη τουλάχιστον δια στόματος Ιβάν.

Ευρωπαϊκή Ελίτ

Και με βάση το παραπάνω όχι τα νοκ-άουτ δεν είναι στόχος. Για τα νοκ-άουτ μιλούσαμε όταν είμασταν Γιουρόπα.

Παραπάνω από τα νοκ-άουτ (πρέπει να) είναι ο στόχος.
alexgarcia6
Σασταλεγάκιας 2025
Δημοσιεύσεις: 4202
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από alexgarcia6 »

Εγω το δηλώνω εδώ και τώρα οτι τον Μάιο 2022 θα πανηγυρίζουμε το πρώτο ευρωπαϊκό ελληνικής ομάδας :pano:
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Salvador Allende έγραψε:Για το μετά έχουν τεθεί οι στόχοι για Ευρώπη τουλάχιστον δια στόματος Ιβάν.

Ευρωπαϊκή Ελίτ

Και με βάση το παραπάνω όχι τα νοκ-άουτ δεν είναι στόχος. Για τα νοκ-άουτ μιλούσαμε όταν είμασταν Γιουρόπα.

Παραπάνω από τα νοκ-άουτ (πρέπει να) είναι ο στόχος.
Ναι οκ

Αλλά και πριν κάποια χρόνια μίλησε για τοπ-20

και τώρα που ξεκινάμε είμαστε 99οι
Πέσαμε 50 θέσεις

Ήμασταν 49οι πριν 4 χρόνια.....

Πέσαμε 50 θέσεις
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Mitsospaoki4 έγραψε:Πάντως η φάση ειδικά με το Europa league του χρόνου είναι μεγάλο μπέρδεμα.
Ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιοί θα παίξουν προκριματικά (πλην αυτών που αποκλείονται από τσλ)

Επίσης ισχύει ότι αν κάποιος αποκλειστεί από προκριματικά τσλ και προκριματικά γιουροπα, θα έχει και 3η ευκαιρία να παίξει στο κονφερενς;;
Το όλο θέμα είναι να κατανοήσεις αυτόν τον πίνακα

Εικόνα


σε συνδιασμό με αυτό το λινκ

https://onedrive.live.com/view.aspx?res ... jB0famvaEM


αλλά και αυτό φυσικά

https://kassiesa.net/uefa/AccessList2021.html
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”