Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Βγήκε στο σαητ του Bert Kassies η πληροφορία για το πως (και) ο Κυπελλούχος της Ελλάδας (ή ο 2ος)
θα κέρδιζε αλλαγή διοργάνωσης
Από το Conference στο Europa
Λίγες μέρες μετά διαδώθηκε και στα Ελληνικά Σαητ
Είχα δυσκολη χρονιά,αλλά ακόμα δυσκολότερο μήνα (μαϊο)
Αναπόφευκτα μου ξέφυγε και θα μπορούσε να είναι καταστροφικό σε άλλο παραλληλο συμπαν
Φαντάζεστε να χάναμε την 2η θέση από τον άρη,λόγω της ήττας στην τελευταία αγωνιστική
και να μην κερδίζαμε το κύπελλο
Να βάζαμε δηλαδή τα δευτερα με Αστερα για να είμαστε έτοιμοι για τον τελικό και να είμασταν ισόβαθμοι με τα σκουλήκια
Αυτά είναι λεπτομέριες που η ΠΑΕ θα πρέπει να τις ξεψαχνίζει
Και μπορεί να υπήρχε γνώση,δεν υποτιμώ κανέναν
Άλλωστε κάναμε τα πάντα για την άνετη κατάκτηση της 2ης θέσης
θα κέρδιζε αλλαγή διοργάνωσης
Από το Conference στο Europa
Λίγες μέρες μετά διαδώθηκε και στα Ελληνικά Σαητ
Είχα δυσκολη χρονιά,αλλά ακόμα δυσκολότερο μήνα (μαϊο)
Αναπόφευκτα μου ξέφυγε και θα μπορούσε να είναι καταστροφικό σε άλλο παραλληλο συμπαν
Φαντάζεστε να χάναμε την 2η θέση από τον άρη,λόγω της ήττας στην τελευταία αγωνιστική
και να μην κερδίζαμε το κύπελλο
Να βάζαμε δηλαδή τα δευτερα με Αστερα για να είμαστε έτοιμοι για τον τελικό και να είμασταν ισόβαθμοι με τα σκουλήκια
Αυτά είναι λεπτομέριες που η ΠΑΕ θα πρέπει να τις ξεψαχνίζει
Και μπορεί να υπήρχε γνώση,δεν υποτιμώ κανέναν
Άλλωστε κάναμε τα πάντα για την άνετη κατάκτηση της 2ης θέσης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 28 Μάιος 2021, 17:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doom,αυτό με τα μονά παιχνίδια είναι παρελθόν έτσι;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Κοιτα να δεις!!
Κάποιος στο sdna νοιωθει!
Αυτό που ακριβως έγραψα και δεν το έχω διαβάσει το άρθρο
Κάποιος στο sdna νοιωθει!
Αυτό που ακριβως έγραψα και δεν το έχω διαβάσει το άρθρο
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μπραβο στον Σωτήρη Μήλιο,αν και θα έπρεπε να γράψει και για τους 3 βαθμούς
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Και κακώς γράφω για 3 βαθμούς
Αυτό το αν είχαμε κερδίσει την Μπάτε θα σας το γράφω χρόνια
αν είχαμε κερδίσει την Μπάτε θα είχαμε και 2 βαθμούς περισσότερους σαν χώρα (0,400)
Αν δεν είχαμε πέσει με Άγιαξ κι αν είχαμε μπει ΕΣΤΩ ομίλους Europa League
φέτος θα παίζαμε στο Europa League κι όχι στο Conference
Αυτό το αν είχαμε κερδίσει την Μπάτε θα σας το γράφω χρόνια
αν είχαμε κερδίσει την Μπάτε θα είχαμε και 2 βαθμούς περισσότερους σαν χώρα (0,400)
Αν δεν είχαμε πέσει με Άγιαξ κι αν είχαμε μπει ΕΣΤΩ ομίλους Europa League
φέτος θα παίζαμε στο Europa League κι όχι στο Conference
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Θα εχει μεγαλο ενδιαφερον να δουμε πως θα προσεγγιση ο συλλογος το θεμα ευρωπη τα επομενα χρονια
φανταστικες οι εγχωριες επιτυχιες, ολοι χαρηκαμε με την ψυχη μας τους τιτλους και το αηττητο πρωταθλημα αλλα η 9ετια με ιβαν στην ευρωπη ειναι σκετη ΑΠΟΤΥΧΙΑ...
για φετος το μινιμουμ στο κονφερενς θα πρεπει να ειναι η παρουσια στα νοκ-αουτ οπου την τελευταια 7ετια εχουμε βρεθει μονο μια φορα το 2017 με την σαλκε κατι που ειναι ξεφτιλα με βαση της δυναμικη που εχουμε
την σεζον του νταμπλ κατανοησα την τεραστια πιεση που δεχοταν ο λουτσεσκου για να παρει(ξανα) το πρωταθλημα μετα απο 34 χρονια με μια ομαδα που επαιζε στα κοκκινα απο περσι που της το εκλεψαν με τον πιο σκληρο τροπο και δεχθηκα την θυσια της ευρωπης παροτι ηξερα πως θα το βρισκαμε μπροστα μας...
φετος δεν υπαρχει καμια δικαιολογια, ο πρωταθλητισμος πρεπει να συνδυαστει με το μινιμουμ ευρωπαικα που ειναι τα νοκ-αουτ και διαφορες πιπες του τυπου ''αφηνουμε το κονφερενς με στοχο να παρουμε το πρωταθλημα για να παιξουμε στα προκριματικα του τσαμπιονς λιγκ'' δεν πρεπει να γινουν αποδεκτες απο κανεναν εντος ΠΑΟΚ...
στην ευρωπαικη ελιτ δεν μπαινεις μονο με τα λογια αλλα μεσα απο συνεχομενες πορειες σε οποιαδηποτε διοργανωση εισαι για ΠΟΛΛΑ συνεχομενα χρονια, η διαρκεια ειναι αυτη που σε καθιερωνει
φανταστικες οι εγχωριες επιτυχιες, ολοι χαρηκαμε με την ψυχη μας τους τιτλους και το αηττητο πρωταθλημα αλλα η 9ετια με ιβαν στην ευρωπη ειναι σκετη ΑΠΟΤΥΧΙΑ...
για φετος το μινιμουμ στο κονφερενς θα πρεπει να ειναι η παρουσια στα νοκ-αουτ οπου την τελευταια 7ετια εχουμε βρεθει μονο μια φορα το 2017 με την σαλκε κατι που ειναι ξεφτιλα με βαση της δυναμικη που εχουμε
την σεζον του νταμπλ κατανοησα την τεραστια πιεση που δεχοταν ο λουτσεσκου για να παρει(ξανα) το πρωταθλημα μετα απο 34 χρονια με μια ομαδα που επαιζε στα κοκκινα απο περσι που της το εκλεψαν με τον πιο σκληρο τροπο και δεχθηκα την θυσια της ευρωπης παροτι ηξερα πως θα το βρισκαμε μπροστα μας...
φετος δεν υπαρχει καμια δικαιολογια, ο πρωταθλητισμος πρεπει να συνδυαστει με το μινιμουμ ευρωπαικα που ειναι τα νοκ-αουτ και διαφορες πιπες του τυπου ''αφηνουμε το κονφερενς με στοχο να παρουμε το πρωταθλημα για να παιξουμε στα προκριματικα του τσαμπιονς λιγκ'' δεν πρεπει να γινουν αποδεκτες απο κανεναν εντος ΠΑΟΚ...
στην ευρωπαικη ελιτ δεν μπαινεις μονο με τα λογια αλλα μεσα απο συνεχομενες πορειες σε οποιαδηποτε διοργανωση εισαι για ΠΟΛΛΑ συνεχομενα χρονια, η διαρκεια ειναι αυτη που σε καθιερωνει
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
2020
16η Κύπρος________26,750
18η Ελλάδα________26,300
Αν νικούσαμε Μπάτε 26,700
Επόμενοι >Ευρωπαικοί Αγώνες
ΠΑΟΚ- Αγιαξ ______________2-2____2-3
ΠΑΟΚ- Slovan Bratislava______1-0____2-3
Στους 4 αυτούς αγώνες πήραμε 0,300
Αν παίρναμε 0,400 φέτος θα παίζαμε Europa
Η Ισοπαλία στα προκριματικά είναι για την χώρα 0,100 και η νίκη 0,200

Αν κερδίζαμε την Μπάτε,θα ήμασταν στην θέση του ΑΠΟΕΛ
Και θα τον είχαμε ως πιθανό αντίπαλο μαζί με Καραμπάχ-Μάριμπορ-Ερυθρό Αστέρα-Κλουζ-Φερεντσβάρος
Με μια ισοπαλία παραπάνω στα 4 παιχνίδια προκριματικών(με οποιεσδήποτε) φέτος θα παίζαμε στο Europa League ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
Συμπέρασμα
Αν νικούσαμε την Μπάτε μπορεί να παίζαμε και τότε και τώρα στο C.L
Μπορεί να παίζαμε και τότε και τώρα στο E.L
Τα ξέρουν όλα αυτά μέσα στην ΠΑΕ?
Το ελπίζω,αλλιώς καήκαμε
16η Κύπρος________26,750
18η Ελλάδα________26,300
Αν νικούσαμε Μπάτε 26,700
Επόμενοι >Ευρωπαικοί Αγώνες
ΠΑΟΚ- Αγιαξ ______________2-2____2-3
ΠΑΟΚ- Slovan Bratislava______1-0____2-3
Στους 4 αυτούς αγώνες πήραμε 0,300
Αν παίρναμε 0,400 φέτος θα παίζαμε Europa
Η Ισοπαλία στα προκριματικά είναι για την χώρα 0,100 και η νίκη 0,200

Αν κερδίζαμε την Μπάτε,θα ήμασταν στην θέση του ΑΠΟΕΛ
Και θα τον είχαμε ως πιθανό αντίπαλο μαζί με Καραμπάχ-Μάριμπορ-Ερυθρό Αστέρα-Κλουζ-Φερεντσβάρος
Με μια ισοπαλία παραπάνω στα 4 παιχνίδια προκριματικών(με οποιεσδήποτε) φέτος θα παίζαμε στο Europa League ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
Συμπέρασμα
Αν νικούσαμε την Μπάτε μπορεί να παίζαμε και τότε και τώρα στο C.L
Μπορεί να παίζαμε και τότε και τώρα στο E.L
Τα ξέρουν όλα αυτά μέσα στην ΠΑΕ?
Το ελπίζω,αλλιώς καήκαμε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 28 Μάιος 2021, 17:16, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Εγώ νομίζω πως μάλλον δεν τα ξέρουν. Η απάντηση του Δούκα στο παιδί που τον ρώτησε μου φάνηκε σα να μη πήρε χαμπάρι καν τι του είπε ο george. Του στιλ ναι μωρέ ασχολείται κάποιος, είναι από χωριό δε τον ξέρεις....
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ωραία,την επόμενη φορά που σαν ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ πάρουμε καμιά συνέντευξη από Κυριάκο/Δούκα/Γκαγκάτση κ.τ.λ
ας ρωτήσουμε έστω και ένας
Το 2018...ήξερε κανείς από τον Δεκέμβρη τους πιθανούς αντιπάλους του καλοκαιριού (2019) για το Champions League;
ας ρωτήσουμε έστω και ένας
Το 2018...ήξερε κανείς από τον Δεκέμβρη τους πιθανούς αντιπάλους του καλοκαιριού (2019) για το Champions League;
- Salvador Allende
- Δημοσιεύσεις: 1321
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2020, 01:43
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Για το μετά έχουν τεθεί οι στόχοι για Ευρώπη τουλάχιστον δια στόματος Ιβάν.
Ευρωπαϊκή Ελίτ
Και με βάση το παραπάνω όχι τα νοκ-άουτ δεν είναι στόχος. Για τα νοκ-άουτ μιλούσαμε όταν είμασταν Γιουρόπα.
Παραπάνω από τα νοκ-άουτ (πρέπει να) είναι ο στόχος.
Ευρωπαϊκή Ελίτ
Και με βάση το παραπάνω όχι τα νοκ-άουτ δεν είναι στόχος. Για τα νοκ-άουτ μιλούσαμε όταν είμασταν Γιουρόπα.
Παραπάνω από τα νοκ-άουτ (πρέπει να) είναι ο στόχος.
-
alexgarcia6
- Σασταλεγάκιας 2025
- Δημοσιεύσεις: 4202
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Εγω το δηλώνω εδώ και τώρα οτι τον Μάιο 2022 θα πανηγυρίζουμε το πρώτο ευρωπαϊκό ελληνικής ομάδας 
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ναι οκSalvador Allende έγραψε:Για το μετά έχουν τεθεί οι στόχοι για Ευρώπη τουλάχιστον δια στόματος Ιβάν.
Ευρωπαϊκή Ελίτ
Και με βάση το παραπάνω όχι τα νοκ-άουτ δεν είναι στόχος. Για τα νοκ-άουτ μιλούσαμε όταν είμασταν Γιουρόπα.
Παραπάνω από τα νοκ-άουτ (πρέπει να) είναι ο στόχος.
Αλλά και πριν κάποια χρόνια μίλησε για τοπ-20
και τώρα που ξεκινάμε είμαστε 99οι
Πέσαμε 50 θέσεις
Ήμασταν 49οι πριν 4 χρόνια.....
Πέσαμε 50 θέσεις
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Το όλο θέμα είναι να κατανοήσεις αυτόν τον πίνακαMitsospaoki4 έγραψε:Πάντως η φάση ειδικά με το Europa league του χρόνου είναι μεγάλο μπέρδεμα.
Ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιοί θα παίξουν προκριματικά (πλην αυτών που αποκλείονται από τσλ)
Επίσης ισχύει ότι αν κάποιος αποκλειστεί από προκριματικά τσλ και προκριματικά γιουροπα, θα έχει και 3η ευκαιρία να παίξει στο κονφερενς;;

σε συνδιασμό με αυτό το λινκ
https://onedrive.live.com/view.aspx?res ... jB0famvaEM
αλλά και αυτό φυσικά
https://kassiesa.net/uefa/AccessList2021.html