Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Olorin »

Transfermaniac ενα μπραβο απο εναν συντρανσφερμανιακο για ολα τα αρθρα που εχεις ανεβασει κατα καιρους και μας κρατας ζεστους. Καλη ξεκουραση και οταν γυρισεις, ελπιζω συντομα, να μας ανακοινωσεις και το μπαμ!
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Johnys »

Πάνω στα καλύτερα θα μας αφήσεις ρε transfer?
Τέλος πάντων καλή ξεκούραση και σε περιμένουμε με περισσότερα quiz.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Photis »

Κάτι μου λέει πως θα επιστρέψει σε λίγο... :) :)

:?
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από pagotatzis »

κατι πρεπει να ξερετε εσεις!!!!
ετσι photis????????

αν ειναι πεστω.η λες να περιμενω τον μηνο ;;;;
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Photis »

Στο facebook έγραψε πως βρέθηκε αριστερό μπάκ.

:?
Άβαταρ μέλους
Ioannis82
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 15:15
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Ioannis82 »

Στο Facebook πριν 1 ώρα έγραψε:Ο TransferManiac Paokmania Paidia Aristero back vreiii

Και πριν λίγο:Ο TransferManiac Paokmania Thes aristero alla kai deksi back... Anazitite! (nai, nai kai deksi!!)

Το πρωί είχε γράψει:Ο TransferManiac Paokmania Τρέχει κάτι με κεντρική Ευρώπη;;;

και ήθελα να βγω έξω γαμώτο αλλά ΠΑΟΚ είσαι.....οπότε............ΑΝΑΜΟΝΗ
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

"Τα νέα όμως είναι συνταρακτικά! Από τις αρχές της εβδομάδας οι πολιτικές ιδεολογίες του συγγκρούονται μέσα στο μυαλό του. Και έτσι αρχίζει πλέον και σκέφτεται και ΔΕΞΙΑ!"

Πλεον ειμαι πεπεισμενος οτι καμφθηκαν και οι τελευταιες αντιστασεις του Σαντος για τον Εστογιανοφ (περι αμυνας) και ερχεται.
25 years later
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από 25 years later »

Dj Timo απο το στομα σου και στου Ζηση το αυτι αδερφε!!!Εαν παρουμε Εστογιανοφ θα εχουμε με διαφορα τα καλυτερα ακρα!Αν κι εγω νομιζω οτι ο τρανσφερ μιλαει για δεξι μπακ!Ευχομαι ομως να δικαιωθεις εσυ!!! :) :) :)
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από free4 »

Αν πάρουμε Εστογιανόφ πάμε για πρωτάθλημα, αν πάρουμε και Βιανά, πάμε για το νταμπλ, αν πάρουμε και τον Ρικέλμε, πάμε για ΟΥΕΦΑ και Σούπερ Καπ!!!!!
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Δυο εκδοχές έχω στο μυαλό μου.

Η πρώτη είναι ότι ο Santos , εκτος από αριστερό back που έψαχνε ψάχνει τώρα και για δεξί , μιας και ο Αραμπατζής μάλλον φεύγει και πάει μάλλον στον Αγροτικό Αστέρα (άλλους γειτονικούς πράσινους δεν έχω πρόχειρους , αλλα κι εδώ κρατάω επιφύλαξη γιατί λείπω και χρονια από την Ελλάδα και δεν θυμάμαι ακριβώς τα χρώματα του Αστέρα-πράσινα δεν είναι?)

Η δεύτερη μου σκέψη είναι μήπως ο Transfermaniac μας παραπέμπει σε πρώην αριστερές-κομμουνιστικές χώρες.

Και μήπως ο Santos δεν βρήκε αυτό που ήθελε από κει και τώρα πάει πιο δεξιά στον χάρτη(αυτή η εκδοχή βεβαια είναι μάλλον πολύ απίθανη)
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Steenage »

Dj_timo έγραψε:"Τα νέα όμως είναι συνταρακτικά! Από τις αρχές της εβδομάδας οι πολιτικές ιδεολογίες του συγγκρούονται μέσα στο μυαλό του. Και έτσι αρχίζει πλέον και σκέφτεται και ΔΕΞΙΑ!"

Πλεον ειμαι πεπεισμενος οτι καμφθηκαν και οι τελευταιες αντιστασεις του Σαντος για τον Εστογιανοφ (περι αμυνας) και ερχεται.
Τα νέα όμως είναι συνταρακτικά! Από τις αρχές της εβδομάδας οι πολιτικές ιδεολογίες του συγγκρούονται μέσα στο μυαλό του. Και έτσι αρχίζει πλέον και σκέφτεται και ΔΕΞΙΑ!

Είναι έτοιμος να ψηφίσει για πρώτη φορά στην ζωή του στις Ευρωεκλογές ΝΔ!!

Και αν νομίζεται ότι ο Πορτογάλος αλλάζει πολύ εύκολα πεποιθήσεις κάνετε λάθος. Γιατί για να αρχίζει να ασχολείτε ξανά με την ΔΕΞΙΑ χρειάστηκε να δώσει ένα από τα παιδιά του για χάρη της ακροαριστεράς των γειτονικών Πράσινων!!! (Ντόινγκ!)



Αυτο που λες για Εστογιανοφ στεκει αλλα μηπως λεει για δεξι μπακ γιατι αυτο που εχω με χρωμα εκει με παει !!
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Δίκιο έχεις Steenage...Αλλα τώρα που το ξαναβλέπω με μπέρδεψε...Λέει ότι θυσιάζει παιδί του για το αριστερό άκρο άλλης ομάδας.Μπορεί ο Αραμπατζής να παίξει και στα αριστερά?
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Steenage »

Γιατί για να αρχίζει να ασχολείτε ξανά με την ΔΕΞΙΑ χρειάστηκε να δώσει ένα από τα παιδιά του για χάρη της ακροαριστεράς των γειτονικών Πράσινων!!! (Ντόινγκ!)

Λοιπον ο Σαντος ειναι Πορτογαλια μηπως εννοει ακροαριστερα και παιδι του τον Βιερινια στους γειτονικους πρασινους στην Σπορτιγκ Λισαβωνας
και ετσι παμε για Εστογιανοφ ? Οτι να ναι λεμε :)
25 years later
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από 25 years later »

free4 έγραψε:Αν πάρουμε Εστογιανόφ πάμε για πρωτάθλημα, αν πάρουμε και Βιανά, πάμε για το νταμπλ, αν πάρουμε και τον Ρικέλμε, πάμε για ΟΥΕΦΑ και Σούπερ Καπ!!!!!
Αδερφε εγραψες!!! :) :) :) Παντως αν οντως μπορουσαν να γινουν αυτες οι μεταγραφες θα υπηρχαν πολλες πιθανοτητες να εχουμε αυτα τα αποτελεσματα τη νεα χρονια!!! :) :)
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Steenage »

Isaak the Greek έγραψε:Δίκιο έχεις Steenage...Αλλα τώρα που το ξαναβλέπω με μπέρδεψε...Λέει ότι θυσιάζει παιδί του για το αριστερό άκρο άλλης ομάδας.Μπορεί ο Αραμπατζής να παίξει και στα αριστερά?
Δεν παιζει ο Αραμπατζης αριστερα μονο δεξια και ο Αγροτικος Αστερας που ρωτουσες πριν φοραει πρασινα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”