11. Zlatan Muslimović

Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Olorin »

Falegkos έγραψε:τον κραζουμε τον κραζουμε (και γω τωρα τελευταία)
αλλα και οι γαυροι τα ιδια λενε για τον φιογκο.....εχει να βαλει γκολ και αυτος.
Τελεικα δεν είμαστε οι μονοι.
Ετσι ειναι και αυτοι κραζουν αυτον που αποθεωναν. Για μενα Ντιογκο, Μουσλι, Μπλανκο και Τζιμπουρ ειναι οι καλυτεροι επιθετικοι του πρωταθληματος, ο καθενας με τα θετικα και τα αρνητικα του. Ο πιο σταθερος διαχρονικα ειναι φυσικα ο Μπλανκο. Σαν κλαση, οι πρωτοι 2 ειναι πιο πανω. Γνωμη μου.

Ας παει διακοπες μια ωρα αρχιτερα ο Ζλαταν, να ηρεμησει, να του φυγει και το κομπλεξ την ωρα της εκτελεσης, να κανει προετοιμασια σωστη...και του χρονου θα δουμε τον Ζλαταν που βλεπαμε φετος στην αρχη της σεζον, με διαρκεια ομως.
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Δεν με προβληματιζει και ιδιαιτερα η απουσια του :evil:
Ας επιστρεψει δυνατος την νεα χρονια με περισσοτερη τυχη και διχως τραυματισμους ωστε να μην σταματησει στα 7 γκολ...

:?
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από trel@menos »

τι τελος η χρονια ρε? αμα δεν βαλει γκολ ως το τελος της χρονιας θα σκασει. τον κοβω να παιζει και με θλαση.
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Lakistuta »

Τον φαγατε και αυτον και τον σερτζιο :)
αντε εγινε το δικο σας και δεν παιζει αλλο :)

Γερος ρε Ζλαταν και του χρονου παλι αλανι
thoumas
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Κυρ 03 Φεβ 2008, 00:26

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από thoumas »

Περαστικά Ζλάταν.
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Τραυματίστηκε; Δε θα παίξει άλλο; Κακό αυτό αλλά ίσως και καλό γιατί οι αντίπαλοι σίγουρα θα είχαν προσαρμόσει τα αμυντικά τους πλάνα πάνω του.
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Retzi »

Μη μασάτε έχουμε διαθέσιμο τον πρώτο σκόρερ της ομάδας τον Μπακα-γκολ!

:) :)
xtbabis
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ 2008, 21:05

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από xtbabis »

Τι γυρος ηταν αυτος που εκανε ο Ζλαταν μετα την ληξη; λετε να παιζει κατι με μετεγραφη κλπ; σε καμια περιπτωση δεν πρεπει αυτος ο παικταρας να φυγει απο την ομαδα,
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από eleos »

Να ανοιξουμε ενα τοπικ "Καταστροφολογία" να τα γράφουμε ελευθερα αλλα να μη βλέπει και ο ανυποψίαστος ΠΑΟξακης την ουρανοκατεβατη αγωνία του καθενός...
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από LittleJohn »

Πολυ καλος παιχτης,αλλα τα χαλασε πολυ στο τελος στην τελικη ρε γαμωτο...Παρολο που του χω ριξει ενα κραξιμο πανω στα νευρα μου τον θελω να μεινει,πιστευω του χρονου θα δειξει ακομα περισσοτερο αν ανεβει ποιοτικα και οι υπολοιπη ομαδα.Αμα παρουμε και κανεναν αλλον πολυ καλο φορ οπως ακουγεται θα ειμαστε κορυφη μπροστα
thoumas
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Κυρ 03 Φεβ 2008, 00:26

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από thoumas »

Το κείμενο προβάλλει την ανθρώπινη αδυναμία να εξηγηθούν με τη λογική φαινόμενα και πράξεις απολύτως φυσιολογικά.Ο άνθρωπος πάντοτε έλκεται από την κρυφή γοητεία του μυστηρίου που κρύβεται πίσω από αυτό...........Πολλές φορές μάλιστα δεν μπαίνει στη διαδικασία να εξηγήσει κάτι με τη λογική και ας έχει τη γνώση επειδή έλκεται και αρέσκεται από την γοητεία του μυστηρίου.
Αυτά έγραψε ο γιος μου Γιάννης μαθητής 1ης Γυμνασίου για το μήνυμα που εισπράττουμε από κείμενο στη Λογοτεχνία.


xtbabis έγραψε
xtbabis έγραψε:Τι γυρος ηταν αυτος που εκανε ο Ζλαταν μετα την ληξη; λετε να παιζει κατι με μετεγραφη κλπ; σε καμια περιπτωση δεν πρεπει αυτος ο παικταρας να φυγει απο την ομαδα,

Φίλε xtbabis από την αρχή που ήρθε έκανε πολύ καλά παιχνίδια και το όνομά του έγινε τραγούδι στα χείλη των οπαδών.Στη συνέχεια είχε γκίνια,αλλά οι οπαδοί των στήριζαν.Αργότερα τραυματίστηκε και οι οπαδοί των περίμεναν.Έπειτα επανήλθε προσπάθησε και πάλι με όλες του τις δυνάμεις μα η γκίνια συνεχίστηκε.Οι οπαδοί και πάλι τον στήριξαν και τραγούδησαν το όνομά του.Και έφτασε το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς.
Τι γύρος ήταν αυτός!!! Τι ευχαριστώ ήταν αυτό!!!
Άβαταρ μέλους
deep_down
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τετ 19 Νοέμ 2008, 01:43

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από deep_down »

Ενώ έψαχνα ξένα sites έπεσα πάνω σε αυτό, φυσικά με τη μαγική μετάφραση του Google!! Ήταν πέρσι που παίρναμε τον Μούσλι. Μα πόσο ότι να'ναι είναι αυτές οι μεταφράσεις!

Ένα άλλο μπορεί να κρύβει Ζλάταν Ζλάταν

Ανεμιστήρες Ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα του ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης, την Τρίτη αναμένεται να λάβει η σουηδική απεργός Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς Inter Milan, αλλά για τη μεγάλη του απογοήτευση στην θέση του ήρθε ένα άλλο Ζλάταν, Muslimovic. Η μεταφορά πλαστών ανακοινώθηκε και γρήγορα να διορθωθεί η ιστοσελίδα του ελληνικού συλλόγου.

Ανεμιστήρες Ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα του ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης, την Τρίτη αναμένεται να λάβει η σουηδική απεργός Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς Inter Milan, αλλά για τη μεγάλη του απογοήτευση στην θέση του ήρθε ένα άλλο Ζλάταν, Muslimovic, ανέφερε το ιταλικό Τύπο.

Η μεταφορά πλαστών ανακοινώθηκε και γρήγορα να διορθωθεί η ιστοσελίδα του ελληνικού συλλόγου. Ωστόσο, για πολλούς οπαδούς είναι πολύ αργά, επειδή είχε μετακινηθεί προς το αεροδρόμιο έλαβε ASTRO σκανδιναβικές Βαλκανίων καταγωγής.

Δεν έχει μόνο το όνομά του ήταν αυτό που προκάλεσε τη σύγχυση. Συμβαίνει ότι Ζλάταν εξέταση Muslimovic Σουηδική Βοσνιακό διαβατήριο είναι και ο γιος του σουηδικού Ιμπραχίμοβιτς είναι οι Βόσνιοι. Επιπλέον, η πρώτη είναι από το μέτωπο και Atalanta Bergamo, με πουκάμισο negriazul όπως η Inter ...

AFP Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP)


Σουηδική απεργός ο Ιμπραίμοβιτς, οι οπαδοί στο αεροδρόμιο πήραν ανταμοιβή ΑΣΤΕΡΙΑ Σκανδιναβές από τα Βαλκάνια, ο Μουσλίμοβιτς γιος του Ιμπραίμοβιτς... και όλα αυτά με την εγκυρότητα του γαλλικού πρακτορείου ειδήσεων!! ΕΛΕΟΣ!!!!
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6306
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από jibbie »

η σουηδική απεργός Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς ... :)
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Του χρονου ολοι θα αρχισουν κολοτουμπες και θα μιλανε για το μεγαλο γκολτση...Ολοι τον ξεχνανε και θελουν επιθετικο..
Α ρε ΠΑΟΚτση...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Maximus »

Φιλε DAAT...

Εχω κανει ήδη κολοτούμπα με τον Γκαρσια σε οτι αφορά την παραμονη του ή όχι... (ειχα πει εν θερμώ,μετα το ματς με τον πολυμετοχικό ότι μας κρεμασε και πρεπει να φυγει)...

...και ελπίζω να με διαψευσει και να κανω και την κολοτούμπα μου με τον Ζλάταν...

Ημουν (και ειμαι) της αποψης ότι ο συγκεκριμενος παιχτης δεν το εχει στο αιμα του το γκολ και δεν προκειται ποτε να βγει πρωτος σκόρερ στη σουπα λιγκ... (δεν λεω οτι ειναι αμπαλος, ουτε οτι δεν προσφερει μεσα στο παιχνιδι,κλπ κλπ-απλά λέω για την εκτελεστικη του ικανοτητα)...

Ελπιζω λοιπον να κανω και εδώ την κολοτουμπα μου...να βγει πρωτος σκορερ, με δευτερον απο πισω του την λατινομπαλαδοφατσα που θα παρουμε σαν περιφερειακο επιθετικό!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”