Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
SHREK
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 03:36
Τοποθεσία: xalkidiki

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από SHREK »

O κανακούδης ήτανε να έρθει απο πέριση όμως δεν τον άφηνε η προηγούμενη ομάδα,Θέλω να τον ξαναδώ στον ΠΑΟΚ να πο την αλήθεια
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από LittleJohn »

Καλος παιχτης ειναι ο Κανακουδης,αλλα για ομαδα που κανει πρωταθλητισμο παει για τριτη επιλογη.Δεν νομιζω οτι αριστερα που ποναμε θα ειναι το βασικο μας μπακ-απ αντι του Ντορβαλινου
thrix έγραψε:ArisK. 20 γραμμές πάνω από το κεφάλι σου λέει για εστογιανόφ, περίπου 20 (όπως το θέτεις) γράφει για τον Γκερκάλιου. Ποιο από τα δύο είναι ο παπάς?

Σε ρωτάω γιατί αγωνιώ για την αριστερή μας πλευρά που μπάζει άσχημα και ο Αλβανός φαινόταν καλή περίπτωση.
Πάντως με βάση αυτά που λέει η εξέδρα δεν είναι και μεγάλη η διαφορά που τους χωρίζει. Δλδ μεταξύ 1 εκ και 800 χιλ για τρια χρόνια η διαφορά είναι πολύ μικρή, περίπου 67χιλ το χρόνο. δεν νομίζω να χαλάσει για αυτό τον λόγο. Εκτός αν κοιτάνε και τίποτε άλλο καλύτερο και το παγώνουν αυτό προς το παρόν.

Για ρίξε λίγο φως στο λαό που αδημονεί
Btw νομιζω οτι για Εστογιανοφ ειπε ο Ζαγορας,αρα μαλλον για εκει παει.Κριμα παντως αν ειναι μονο παπας,ειναι μεγαλο πουλεν ο Λολο:(
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

panilee έγραψε:Ποιος Κανακούδης και ποιός Πιπίνης ρε παιδια..
Έλεος Π.Α.Ο.Κ είσαι..
(Ταπεινή μου γνώμη πάντα..)
ειπαμε να μη ξαναφαμε σαρδελα λεμεεεε!!!
(ταπεινη μου γνωμη) :)
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Yiankos »

Photis έγραψε:Ναι,και αμυντικός μέσος...

:?
Εντάξει ρε παιδιά αμάν με τους παίχτες που παίζουν και σε άλλες θέσεις ..
Και ο Μελίσσης έχει παίξει δεξί μπακ και κόφτης, τι θα πει αυτό; Ότι αν τον πάρει μία ομάδα θα είναι σίγουρη για τρεις θέσεις;
Και ο Άντζας παίζει αμυντικός χαφ τι θα πει αυτό, ότι είναι κόφτης;
Και ο Καρυπίδης τα ίδια ..
Ο άνθρωπος είναι σέντερ μπακ!
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από paok87 »

panilee έγραψε:Ποιος Κανακούδης και ποιός Πιπίνης ρε παιδια..
Έλεος Π.Α.Ο.Κ είσαι..
(Ταπεινή μου γνώμη πάντα..)
+1
PAOKara_Cy
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Δευ 01 Δεκ 2008, 19:17

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PAOKara_Cy »

Καλό είναι να έχεις Έλληνες στην ομάδα, αλλά ο Κανακούδης είναι αντίστοιχη περίπτωση με Αραμπατζή. Δεν μπορείς να βασιστείς πάνω τους για να τους βγάλουν συνεχόμενα παιχνίδια σε ψηλό επίπεδο. Θα τους έχεις ως καθαρά δεύτερες λύσεις. Και εάν για το δεξί άκρο ένα πιο επιθετικό μπακ από τον Σνάουσνερ χρειάζεται ως δεύτερη λύση για τα πιο light παιχνίδια, στα αριστερά που έχεις ήδη ένα τέτοιο επιθετικό μπακ (Λίνο) χρειάζεσαι ακριβώς ένα καθαρό αμυντικό μπακ. Και ανεξαρτήτως ποιοτικών χαρακτηριστικών, ο Κανακούδης είναι περισσότερο χαφ από ότι και ο Λίνο....

Ο Πιπίνης είναι πιο αμυντικογενής, αλλά ισχύουν ακριβώς τα ίδια με την περίπτωση Κανακούδη... Άστε που ο Κανακούδης είναι και ΠΑΟΚι από κούνια...

Για όλους τους πιο πάνω λόγους, κατά τη δική μου άποψη ο RedBull είναι τεφαρίκι... Ελπίζω να αποτραβήκτηκαν προσωρινά για να μειώσει το κασέ του και στη κρίσιμη στιγμή θα επανέλθουν και θα τον κάνουν ασπρόμαυρο... :twisted:
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Johnys »

panilee έγραψε:Ποιος Κανακούδης και ποιός Πιπίνης ρε παιδια..
Έλεος Π.Α.Ο.Κ είσαι..
(Ταπεινή μου γνώμη πάντα..)
+4
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Photis »

Ηρεμία θα δούμε τι θα γίνει με κανακούδη κλπ....Νομίζω θα παρθεί και 2ος....αριστερός αμυντικός...

:?
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από arisk »

Eννοείς και Λίνο και Κανακούδης και άλλος ένας...?? Καμία περίπτωση...
Άβαταρ μέλους
Betbond
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2008, 09:49
Τοποθεσία: PAOKistan

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Betbond »

Κάποιοι διεθνείς έλληνες ποδοσφαιριστές που παίζουν στο εξωτερικό φαίνεται πως ξεκαβάλησαν το καλάμι, ξεμα-ΓΚΕ-ψαν και ΚΑ-λοβλέπουν την επιστροφή στην Ελλάδα, προτιμώντας φραπεδάκια στην παραλία με φόντο τον Λευκό Πύργο.
Τράνσφερ εμείς τους κερνάμε κανά καφέ ή τον πούλο?
Τι λένε τα υπόλοιπα λαγωνικά της παρέας?
:?
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Κάποια στιγμή είχε γράψει ο Transfer Maniac για ένα περιστατικό σε καφετερια τις Γλυφάδας: Δυο παίχτες τα λέγαν και ο ένας, του οποιου το όνομα αρχίζει με M μιλούσε με κολακευτικά λόγια για την Pαοκάρα.
Μήπως ήταν ο Μάκος?....
Δεξί μπακ είναι. Δηλαδή παίζει σε θέση που ne μεν έχουμε 2 παίκτες, αλλα κανεις τους δεν είναι σόι...
Δεν ξέρω βεβαια αν κατεβαίνει το κέντρο και αν ξέρει να κάνει σέντρες. Ας μας πει κάποιος που τον ξέρει.
Αν πάντως είναι δεξί μπακ με έφεση στην επίθεση, είναι αμαρτία να αφήσουμε τέτοιο παίκτη να πάει στην ΑΕΚ44 με τα λεφτά που ακούγονται (κάτι για 600 χιλιάρικα διάβασα)
Ας δώσουμε κάποια λεφτά και ένα από τα δεξί μας μπακ (Αραμπατζή η Snautzer) για ανταλλαγή
Όσο για τις δηλώσεις που έκανε ο παίκτης για ΑΕΚ, αυτά τα ακούω βερεσέ. Ο Κούτσια έκανε δήλωση για gay και τελικά ήρθε σε μας. Ο Τσακίρης θέλει χρήμα η τέλος πάντων παίκτες...
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από arisk »

Αμυντικό χαφ είναι ο Μάκος... :)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gika »

Για να ξέρεις πληροφοριες για Μάκο,
α) Ενδιαφερόμαστε και το έψαξες
β) Είσαι γνώστης των παικτών πολλών ελληνικών ομάδων

Αν είναι το β, ξενερωσα... Αν είναι το α πες λεπτομέριες! :)
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Steenage »

arisk έγραψε:Αμυντικό χαφ είναι ο Μάκος... :)
αρισκ δεν πιστευω ρε γατονι να παρουμε κανα Κανακουδη ε ?
PAOKara_Cy
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Δευ 01 Δεκ 2008, 19:17

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PAOKara_Cy »

Ο Μάκος είναι αμυντικό χαφ... Στην αρχή της καριέρας του έπαιζε και δεξιά αλλά τα τελευταία 2 χρόνια παίζει καθαρά ως κόφτης. Κατά τη γνώμη μου είναι το αμυντικό χαφ της επόμενης δεκαετίας στην Ελλάδα. Εάν για να πάρουμε Βιτόλο πληρώσουμε λεφτά στη Σαντατέρ η περίπτωση Μάκου με τα ίδια ίσως και λιγότερα χρήματα είναι σαφώς πιο ελκυστική αφού μιλάμε για ένα Έλληνα και διεθνή και θα ολοκληρώσει το παζλ του παιδωμαζώματος (Αμπουμπακαρί, Παπάζογλου, Κουτσιανικούλης, Ριέρα;, ελπίζω και Γκερκάλιου) Τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να κυνηγάμε.... Ο Κανακούδης πήρε την ευκαιρία του στο παρελθόν, στα 25 φεύγα του δεν νομίζω ότι μπορεί να προσφέρει πολλά.

Το συμβόλαιο του Μάκου λήγει το καλοκαίρι του 2010, η ΕΞΕΔΡΑ γράφει σήμερα ότι υπάρχει παραθυράκι που του επιτρέπει να υπογράψει από τώρα στην ΑΕΚ. Ας κάνουμε και εμείς κίνηση, τα οικονομικά της ΑΕΚ είναι σε άθλια κατάσταση, ας μην χάσουμε τέτοια ευκαιρία
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOKara_Cy την Τετ 27 Μάιος 2009, 10:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”