Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
- DonConstantino
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 13:46
-
TransferManiac
- Δημοσιεύσεις: 213
- Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42
Re: TransferManiac
Παιδιά απ' ότι φαίνεται το Rebull δημιουργεί πρόβλημα στο στομάχι του Αετού και γι' αυτό θα προτιμήσει μία ΚΑΝΑτα νερό που είναι και τζάμπα. Θα δούμε ...
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: TransferManiac
κανακουδης???????η μηπως καποιος αλλος?????
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος indian chief την Τρί 26 Μάιος 2009, 00:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: TransferManiac
τρανσφερ πες για εστογιανόφ γιατί για εκεί καιγόμαστε περισσότερο....
Ακραίος αμυντικός θα βρεθεί....
υγ..Και ένα κουιζάκι καλό θα ήταν...
Ακραίος αμυντικός θα βρεθεί....
υγ..Και ένα κουιζάκι καλό θα ήταν...
Re: TransferManiac
Άντε κάνε κανένα κουϊζάκι να δούμε...TransferManiac έγραψε:Παιδιά απ' ότι φαίνεται το Rebull δημιουργεί πρόβλημα στο στομάχι του Αετού και γι' αυτό θα προτιμήσει μία ΚΑΝΑτα νερό που είναι και τζάμπα.
Re: TransferManiac
ΚΑΝΑτα..
κανακουδης.
λορικ κανα.(αλβανος μεσος)
καναβαρο.
καναβουρι.
kanakarides.
κανα βραζιλιανο η αργεντινο.
κανακης.
καναλες.
καναδας.
αρκετα το εκαψα.Π.Α.Ο.Κ γι'αυτα τα πεντε γραμματα ζουμε.
κανακουδης.
λορικ κανα.(αλβανος μεσος)
καναβαρο.
καναβουρι.
kanakarides.
κανα βραζιλιανο η αργεντινο.
κανακης.
καναλες.
καναδας.
αρκετα το εκαψα.Π.Α.Ο.Κ γι'αυτα τα πεντε γραμματα ζουμε.
-
PAOKara_Cy
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Δευ 01 Δεκ 2008, 19:17
Re: TransferManiac
Κρίμα... Εγώ πολύ τον ήθελα τον RedBull στην ομάδα. Σκληροτράχηλος Αλβανός με δυτικοευρωπαϊκή ποδοσφαιρική παιδεία και με πολές εμπειρίες για την ηλικία του, θα ήταν ότι έπρεπε για την ομάδα μας. Τέλοσπαντων, ας ελπίσουμε να βρούμε καλύτερο αν και το βλέπω να βολευόμαστε με κανένα Κανακούδη.
Re: TransferManiac
Αυτό είναι πρόβλημα γιατί δεν είναι εύκολα τα αριστερά μπάκ και έχουμε μεγάλη τρύπα εκεί.