Ααααα...ειναι και Βραζιλιανος...
Επαναλαμβανω αν πει ναι ο Σαντος, μας τον δινει δανεικο για ενα χρονο η Πορτο.

Αυτο να λεγεται....χαχαχαχαχα...Ομαρι ενα δικιο το 'χεις τωρα αδερφε...Tetradje έγραψε:Ειμαι σιγουρος οτι ξερουμε πιο πολλα για την Πορτο απο ενα μεσο οπαδο της Πορτο...
Steenage έγραψε:
Πως ειναι αυτος ετσι ρειιιι ???![]()
![]()
Εχει παιξει πολλα ματσακια βλεπω αλλα γκολ 0
Platon έγραψε:Στην μπρο εχω εναν υπαλληλο Πορτογαλο του οποιου ο μπαρμπας ειναι χωμενος στα διοικητικα της Πορτο κι απο εκει μαθαινω κατι ψιλα...Steenage έγραψε:Που το εμαθες ρε Γιγαντα Πλατων τουτο ?![]()
O Paulo Machado που παιζει Σεντ Ετιεν μηπως ?





στην πεμπτη φωτο απο πανω δε μοιαζει πολυ με τον fake γκαρσια του ρουλη???lipton2 έγραψε:
Που εισαι ρε PARASANDALOS ,που χάθηκες ρε αλήτη?
Ας ηταν και ασπρόμαυρες οι φώτο...δεν μας ενδιαφέρει...Platon έγραψε:Lipton2 ωραιες οι φωτο αδερφε...