Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: TransferManiac
Αφου χαθηκε ο Τρανσφερ για λιγο λογω εγκυμοσυνης (βλεπε παραπανω) ας βαλω εγω ενα κουιζακι...
Ποιον παικτη της Πορτο θα μπορουσαμε να παρουμε αμεσα αν πει το "ναι" ο Σαντος??? Δε μιλαω για Στεπανοφ, Ζοαο Παουλο ή Αντριανο...
Ποιον παικτη της Πορτο θα μπορουσαμε να παρουμε αμεσα αν πει το "ναι" ο Σαντος??? Δε μιλαω για Στεπανοφ, Ζοαο Παουλο ή Αντριανο...
Re: TransferManiac
ΠΛάτων μήπως τον Mariano
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Άμα έρθει αυτός θα βγάλουμε πολλά γούστα
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Άμα έρθει αυτός θα βγάλουμε πολλά γούστα
Re: TransferManiac
πιο πιθανο βλεπω τον bruno gama.
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... daten.html
ειναι και ευκολο για συνθημα.
μαμα τους την μαμα μπρουνο γκαμα
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... daten.html
ειναι και ευκολο για συνθημα.
μαμα τους την μαμα μπρουνο γκαμα
Re: TransferManiac
Οχι δεν ειναι αυτος (ο Μαριανο)... αν και ειχε συζητηθει το ονομα του στο παρελθον.
Αυτος για τον οποιο μιλαω, θα ερθει σα δανεικος παντως...
Αυτος για τον οποιο μιλαω, θα ερθει σα δανεικος παντως...
Re: TransferManiac
Δεν ειπα οτι ειναι αυτος που ανεφερε ο αδερφος Kos, αλλα κινηθηκε εξυπνα και πλησιασε αυτο που εμαθα.
Για να μη παιζω με γριφους ο παικτης ειναι μεν της Πορτο, αλλα παιζει δανεικος καπου αλλου.
Και σε αυτο ο Kos ηταν σωστος.
Για να μη παιζω με γριφους ο παικτης ειναι μεν της Πορτο, αλλα παιζει δανεικος καπου αλλου.
Και σε αυτο ο Kos ηταν σωστος.
Re: TransferManiac
ναι αλλα δεν ειπες και οτι δεν ειναι ο bruno gama. δεν το ξεκοψες οπως με τον μαριανο.
παντως τον γκαμα δεν τον ξερω. το τρανσφερμαρκτ τον βγαζει δανεικο με γεματη χρονια και σε θεση που θελουμε παικτη.
τον ξερει κανεις?
παντως τον γκαμα δεν τον ξερω. το τρανσφερμαρκτ τον βγαζει δανεικο με γεματη χρονια και σε θεση που θελουμε παικτη.
τον ξερει κανεις?
Re: TransferManiac
Ο Βιερινια θεωρειται απο την Πορτο παικτης του ΠΑΟΚ...Photis έγραψε:Ο Βιερίνια......![]()
![]()
Οχι...δεν ειναι αυτος...evans4 έγραψε:rodriguez
Re: TransferManiac
Που το εμαθες ρε Γιγαντα Πλατων τουτο ?
O Paulo Machado που παιζει Σεντ Ετιεν μηπως ?
O Paulo Machado που παιζει Σεντ Ετιεν μηπως ?
Re: TransferManiac
Οκεϊ λαθος μου που δεν το ξεκοψα, δραματουργικη αδεία ομως θελησα να ανεβασω την μινι αγωνια λιγο ψηλοτερα.kos έγραψε:ναι αλλα δεν ειπες και οτι δεν ειναι ο bruno gama. δεν το ξεκοψες οπως με τον μαριανο.
παντως τον γκαμα δεν τον ξερω. το τρανσφερμαρκτ τον βγαζει δανεικο με γεματη χρονια και σε θεση που θελουμε παικτη.
τον ξερει κανεις?
ΥΓ Δεν ξερω περισσοτερα απο αυτα που αναφερεις κι εσυ για τον Γκαμα.
Re: TransferManiac
Hélder Barbosa Trofense (loan)
Paulo Assunção Atlético Madrid
Rui Pedro Portimonense (loan)
Scoppa Leixões (loan)
Asís Portimonense (loan)
Bruno Moraes V. Setúbal (loan)
Zequinha Gil Vicente (loan)
André Pinto Santa Clara (loan)
lLeandro Lima V. Setúbal (loan)
Pedro Moreira Boavista (loan)
Scoppa Sp. Covilhã (loan)
Rentería Sp. Braga (loan)
Bura Sp. Covilhã (loan)
Tengarrinha Est. Amadora (loan)
Candeias Rio Ave (loan)
Edson Rio Ave (loan)
Pelé Portsmouth (loan)
Λεγε Πλατων ποιος ειναι απο αυτος αλλους δεν διαθετει το μαγαζι !!

Paulo Assunção Atlético Madrid
Rui Pedro Portimonense (loan)
Scoppa Leixões (loan)
Asís Portimonense (loan)
Bruno Moraes V. Setúbal (loan)
Zequinha Gil Vicente (loan)
André Pinto Santa Clara (loan)
lLeandro Lima V. Setúbal (loan)
Pedro Moreira Boavista (loan)
Scoppa Sp. Covilhã (loan)
Rentería Sp. Braga (loan)
Bura Sp. Covilhã (loan)
Tengarrinha Est. Amadora (loan)
Candeias Rio Ave (loan)
Edson Rio Ave (loan)
Pelé Portsmouth (loan)
Λεγε Πλατων ποιος ειναι απο αυτος αλλους δεν διαθετει το μαγαζι !!