11. Zlatan Muslimović
- xristosnikomidia
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 13:09
- Τοποθεσία: Nea Nikomidia - Veria
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Χρήστο, από έγκυρες πηγές έμαθα ότι και οι Βόσνιοι έχουν τα ίδια πιστεύω με τους Έλληνες όσον αφορά τα γούρια
. Λες??
Ελπίζω να ήρθε η ώρα του. 3 ματς έμειναν.
Ελπίζω να ήρθε η ώρα του. 3 ματς έμειναν.
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Καλος παιχτης καλος παιχτης,αλλα σεντερ φορ ειναι και εχω πια βαρεθει να λεω εδω και μισο χρονο "δεν πειραζει,στην επομενη αγωνιστικη".Αν ειναι να συνεχισει ετσι καλυτερα να τον πουλησουμε οπου βρουμε,η να τον στειλουμε και να βρουμε καποιον αλλον με 600 χιλιαρικα που να μπορει εστω να στεκεται ορθιος και να στελνει την μπαλα προς το τερμα.Παντως βασικο και του χρονου η μονο του στην επιθεση και παλι δεν θα τον ηθελα με την καμμια,ας κανει και τρια συνεχομενα χατ τρικ τωρα,αμαν πια
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Δεν ξερετε καν αν εχει κατι προσωπικο η οτιδηποτε που να τον επηρεαζει..Ο παικτης ξεκινησε φοβερα και ξεκαθαρα του βγαινουν καποια προβλήματα.Στηριξη θελει.Πραγματικα θελω να δω τις κολοτουμπες οταν ξαναρχισει να σκοραρει..
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ενταξει ρε Daat,αλλα στην Θεσσαλονικη ζουμε ολοι και δεν νομιζω να εχει την εντυπωση κανεις οτι εχει τοσο τρομερα προσωπικα προβληματα.Εδω ο Μπακαγιοκο χωρισε,εχει προβληματα με την κηδεμονια των παιδιων του και τον πηραν με χειροπεδες μεσα και δεν δειχνει να τον εχει επηρρεασει και τοσο πολυ.Συνεχιζω να τον θεωρω καλο ποδοσφαιριστη που βοηθαει την ομαδα,αλλα οταν ειναι τοσο ανοποτελεσματικος εδω και τοσο πολυ καιρο τι να το κανεις...Τωρα για την στηριξη,ενταξει,να τον στηριξουμε μεσα στο γηπεδο και να μην γκρινιαζουμε να μην του χαλασουμε κι αλλο την ψυχολογια,αλλα στο κατω κατω το συμφερον της ομαδας θελουμε πανω απ΄ολα,και εχουμε ηδη αρκετα δειγματα απο το οσο αγωνιστικε για να κανουμε ταμειο.Αν ξανααρχισει να σκοραρει δεν ξερω,αλλα απ' οσο εχουμε δει φετος το μονο λογικο συμπερασμα που μπορει να βγει ειναι οτι δεν κανει για μονος του στην κορυφη.Αμα συνεχιζει να μην σκοραρει και εμεις να μην λεμε τιποτα δηλαδη ειναι λογικοτερο η κανει καλυτερο στην ομαδα;
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Εμένα η γιαγιά μου ξεματιάζει απ το τηλέφωνο...να την φέρω??
Σοβαρά τώρα σκεφτείτε ότι ο Μούσλι δεν έχει κάνει προετοιμασία..Όσοι δεν έχουν κάνει προετοιμασία ξεκινάνε δυναμικά δείχνουν την κλάση τους μετά τραυματίζονται,ξεφουσκώνουν και σταδιακά επανέρχονται!!Βλέπε Garcia ακόμα και ο Παντέλος όταν επέστρψε και δεν είχε κάνει προετοιμασία στην αρχή σκόραρε και στην Ευρώπη και στο Ελλαδιστάν..Μετά θλάση και άντε πάλι απο την αρχή..Ο Μούσλι πέρα απο μυικούς τραυματισμούς,είχε και κάρτες,στερήθηκε ρυθμό,είναι μόνος φορ σε μια ομάδα που το κύριο χαρακτηστικό της είνα ¨Άμυνα πρώτα και μετά προσπαθούμε μπροστά"..Είναι παιχτούρα,θα το βάλει το γκολ είναι θέμα συγκυριών αλλά και ΚΑΘΕΤΗΣ πάσας που δεν είναι και το φόρτε μας!!!
Ο Ζλάταν βελτιωμένος Τόργκελλε??? ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!!!!

Σοβαρά τώρα σκεφτείτε ότι ο Μούσλι δεν έχει κάνει προετοιμασία..Όσοι δεν έχουν κάνει προετοιμασία ξεκινάνε δυναμικά δείχνουν την κλάση τους μετά τραυματίζονται,ξεφουσκώνουν και σταδιακά επανέρχονται!!Βλέπε Garcia ακόμα και ο Παντέλος όταν επέστρψε και δεν είχε κάνει προετοιμασία στην αρχή σκόραρε και στην Ευρώπη και στο Ελλαδιστάν..Μετά θλάση και άντε πάλι απο την αρχή..Ο Μούσλι πέρα απο μυικούς τραυματισμούς,είχε και κάρτες,στερήθηκε ρυθμό,είναι μόνος φορ σε μια ομάδα που το κύριο χαρακτηστικό της είνα ¨Άμυνα πρώτα και μετά προσπαθούμε μπροστά"..Είναι παιχτούρα,θα το βάλει το γκολ είναι θέμα συγκυριών αλλά και ΚΑΘΕΤΗΣ πάσας που δεν είναι και το φόρτε μας!!!
Ο Ζλάταν βελτιωμένος Τόργκελλε??? ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!!!!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Δες τα πμ σου σε παρακαλω γιατι γινεσαι αδικος χωρις να φταιςLittleJohn έγραψε:Ενταξει ρε Daat,αλλα στην Θεσσαλονικη ζουμε ολοι και δεν νομιζω να εχει την εντυπωση κανεις οτι εχει τοσο τρομερα προσωπικα προβληματα.Εδω ο Μπακαγιοκο χωρισε,εχει προβληματα με την κηδεμονια των παιδιων του και τον πηραν με χειροπεδες μεσα και δεν δειχνει να τον εχει επηρρεασει και τοσο πολυ.Συνεχιζω να τον θεωρω καλο ποδοσφαιριστη που βοηθαει την ομαδα,αλλα οταν ειναι τοσο ανοποτελεσματικος εδω και τοσο πολυ καιρο τι να το κανεις...Τωρα για την στηριξη,ενταξει,να τον στηριξουμε μεσα στο γηπεδο και να μην γκρινιαζουμε να μην του χαλασουμε κι αλλο την ψυχολογια,αλλα στο κατω κατω το συμφερον της ομαδας θελουμε πανω απ΄ολα,και εχουμε ηδη αρκετα δειγματα απο το οσο αγωνιστικε για να κανουμε ταμειο.Αν ξανααρχισει να σκοραρει δεν ξερω,αλλα απ' οσο εχουμε δει φετος το μονο λογικο συμπερασμα που μπορει να βγει ειναι οτι δεν κανει για μονος του στην κορυφη.Αμα συνεχιζει να μην σκοραρει και εμεις να μην λεμε τιποτα δηλαδη ειναι λογικοτερο η κανει καλυτερο στην ομαδα;
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Απ' ότι φαίνεται δεν θα δούμε άλλο Μούσλι για φέτος. Για τα ματς στο οακα που μας νοιάζουν εννοώ, με το τύρι στο τέλος κλάιν μάιν!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Τέλος για φέτος ο Ζλάταν... Μακάρι να ξεκινήσει του χρόνου όπως φέτος και να έχει δίπλα του ένα ακόμη φορ της δικής του και καλύτερης ίσως αξίας...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
τον κραζουμε τον κραζουμε (και γω τωρα τελευταία)
αλλα και οι γαυροι τα ιδια λενε για τον φιογκο.....εχει να βαλει γκολ και αυτος.
Τελεικα δεν είμαστε οι μονοι.
αλλα και οι γαυροι τα ιδια λενε για τον φιογκο.....εχει να βαλει γκολ και αυτος.
Τελεικα δεν είμαστε οι μονοι.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ετσι ειναι και αυτοι κραζουν αυτον που αποθεωναν. Για μενα Ντιογκο, Μουσλι, Μπλανκο και Τζιμπουρ ειναι οι καλυτεροι επιθετικοι του πρωταθληματος, ο καθενας με τα θετικα και τα αρνητικα του. Ο πιο σταθερος διαχρονικα ειναι φυσικα ο Μπλανκο. Σαν κλαση, οι πρωτοι 2 ειναι πιο πανω. Γνωμη μου.Falegkos έγραψε:τον κραζουμε τον κραζουμε (και γω τωρα τελευταία)
αλλα και οι γαυροι τα ιδια λενε για τον φιογκο.....εχει να βαλει γκολ και αυτος.
Τελεικα δεν είμαστε οι μονοι.
Ας παει διακοπες μια ωρα αρχιτερα ο Ζλαταν, να ηρεμησει, να του φυγει και το κομπλεξ την ωρα της εκτελεσης, να κανει προετοιμασια σωστη...και του χρονου θα δουμε τον Ζλαταν που βλεπαμε φετος στην αρχη της σεζον, με διαρκεια ομως.