Ν'αγιάσει τό στόμα σου φίλε μου!DON_DS έγραψε:Γράφτηκαν πολλές υπερβολές (άλλες εν θερμώ, άλλες άκριτες και άλλες επιπόλαιες) για τον Γκαρσία, αλλά ακούστηκαν και σοβαρές απόψεις.
Μέχρι την άδικη και μεθοδευμένη αποβολή του ήταν χωρίς αμφιβολία ο καλύτερος παίκτης της ομάδας μας. Πραγματικό φόβητρο στο κέντρο, είχε μηδενίσει τους αντιπάλους του. Δέχτηκε ένα πολύ επικίνδυνο χτύπημα από τον Σιμάο και ο Κάκος με προκλητικό τρόπο άφησε το παιχνίδι να συνεχιστεί, για να πυροδοτήσει την κατάσταση. Αυτό, όπως ήταν φυσικό προκάλεσε την αντίδρασή και τον εκνευρισμό του Γκαρσία. Τίποτε παραπάνω και φυσικά καμία νοσηρή ή ψυχοπαθής αντίδραση. Μετά αποβλήθηκε και λόγω της τεράστιας αδικίας και της επανειλημμένης διαιτητικής προκατάληψης στο πρόσωπό του όλη την χρονιά, κλώτσησε δυο μπάλες και έβαλε τις φωνές. Αυτό δεν τον καθιστά ούτε ψυχοπαθή ούτε μαλάκα, αλλά έναν καταφανώς αδικημένο άνθρωπο.
Το δε παιχνίδι δεν χάθηκε σε καμία περίπτωση εξ΄αιτίας του. Χάθηκε γιατί μπήκε ένα τυχερό γκόλ μετά από αμυντική μας αδράνεια από τον κατά τα άλλα τραγικό Παναθηναϊκό και επειδή ο διαιτητής είχε φροντίσει να μας αφήσει με δέκα παίκτες.
Ο Γκαρσία είναι ο καλύτερος αμυντικός χαφ του Πρωταθλήματος και αν ήταν και γρήγορος θα έπαιζε ακόμα στην Ρεάλ. Πράγματι είναι νευρικός και έχει κάνει λάθη, αλλά αυτή η συμπεριφορά απλώς μυθοποιήθηκε και πήρε τεράστιες διαστάσεις μετά το χτύπημα στον Ντιόγκο. Θυμίζω ότι η δεύτερη κόκκινη που πήρε στο Πρωτάθλημα φέτος ήταν και πάλι άδικη και προϊόν διαιτητικής προκατάληψης. Αντί να σκεφτόμαστε ψύχραιμα και κυρίως με αίσθημα δικαίου απέναντί του, μετά την ήττα απαιτήσαμε την αποπομπή του! Ενός από τους καλύτερους παίκτες μας, που κατά την άποψή μου τον διακρίνει πάντα γνήσια αγωνιστικότητα, ανδρισμός, ειλικρίνεια και ηθικό ανάστημα απέναντι στην αδικία και το παρασκήνιο. Νιώθω περήφανος που φορά την φανέλα μας ο Γκαρσία γιατί εκφράζει την ακέραιη και καθάρια ψυχή του ΠΑΟΚ.
5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: Pablo Garcia
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Pablo Garcia
ωραιος και παλι ο gordon...
καθε φορα που μπουκαρω σε αυτο το τοπικ...
ξεσαλωνω ομως μας προτρεπει ο γιανκος στη πρωτη σελιδα!
παμπλο για παντα στον παοκ ρεεεεεεεε!!!!!
καθε φορα που μπουκαρω σε αυτο το τοπικ...
ξεσαλωνω ομως μας προτρεπει ο γιανκος στη πρωτη σελιδα!
παμπλο για παντα στον παοκ ρεεεεεεεε!!!!!
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Pablo Garcia
Τι έγινε ρε αλάνια??
Τις τελευταιες μέρες αυτο το τοπικ είχα πάρει φωτια..
και με το που βγηκε το θέμα Γκαγκατση τουμπεκι..??
Κράξατε όσο κράξατε...και τώρα παμε για άλλα εε??
Τις τελευταιες μέρες αυτο το τοπικ είχα πάρει φωτια..
και με το που βγηκε το θέμα Γκαγκατση τουμπεκι..??
Κράξατε όσο κράξατε...και τώρα παμε για άλλα εε??
Re: Pablo Garcia
Απλά τέρμα η ψυχοθεραπεία...thanasakiss4 έγραψε:Τι έγινε ρε αλάνια??
Τις τελευταιες μέρες αυτο το τοπικ είχα πάρει φωτια..
και με το που βγηκε το θέμα Γκαγκατση τουμπεκι..??
Κράξατε όσο κράξατε...και τώρα παμε για άλλα εε??
Re: Pablo Garcia
[quote="GORDON"]Στη θέση του Yul Brenner βάλτε τον Πάμπλο, το Σέρτζιο και όλα τα «κακά παιδιά» μας και στη θέση του Junior, φανταστείτε όποιον θέλετε από τους παίκτες της περσινής μας ομάδας που συνεχίζουν και φέτος σ’ αυτήν…
Στην θέση του Σάνκα ποιόν να βάλω;

Στην θέση του Σάνκα ποιόν να βάλω;
Re: Pablo Garcia
ΕΠΙΘΕΣΗ!!!
όχι μόνο να μείνει ο Γκαρσία, αλλά να πάρουμε και τον Σιμάο και να τον έχουμε να σκουπίζει τον πάγκο. Το έγραψα και το ξαναγράφω.
έφεση δεν κάνουμε γιατί μέχρι να εκδικαστεί θα έχουν περάσει ήδη οι 3 από τις 4 αγωνιστικές της τιμωρίας.
όχι μόνο να μείνει ο Γκαρσία, αλλά να πάρουμε και τον Σιμάο και να τον έχουμε να σκουπίζει τον πάγκο. Το έγραψα και το ξαναγράφω.
έφεση δεν κάνουμε γιατί μέχρι να εκδικαστεί θα έχουν περάσει ήδη οι 3 από τις 4 αγωνιστικές της τιμωρίας.
Re: Pablo Garcia
διαβαζω σε πολλα πρωτοσελιδα κωλοφυλλαδων οτι ο PABLO τελειωσε απο τον ΠΑΟΚ και κατι τετοια.μεχρη και αντικαταστατες ψαχνουν να βρουν τα λαμογια.Εμεις τι κανουμε?να θυμισω οτι ο παικτης εχει συμβολαιο ακομα ενα χρονο σωστα?και κατα την γνωμη μου ισως ειναι ο καλυτερος κοφτης στο πρωταθλημα.επισης για τα περι δολοφονου και κατι τετοιες π@π@ριες να τα ελεγαν και στον καρεμπε οταν την ειχε δει να πουμε και πολυ μαγκας!αντε με τους παπαγαλους.ο PABLO GARCIA θα ειναι και του χρονου στην τουμπα δυστηχως για το ποκ αλλα δεν φευγει γτ απλα τοσα χρονια θυμαμε ειχαμε παιχτες @ρχιδια αλλα τωρα γυρισε η ροδα και εχουμε παιχτες ΜΕ @ρχιδια!ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ.....ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ
Re: Pablo Garcia
Τελικα σωστα η διοικηση δεν κανει εφεση για πρακτικους λογους οπως αναφερθηκαν ηδη...
Αντε παμπλο να εισαι πισω με λαρισα και να συμμετεχεις και εσυ στο πανηγυρι που θα στησουμε
.....
Και του χρονου να εχεις αντιμετωπους τους πρωην συμπαικτες σου στη Ρεαλ στο Τσου Λου και να τους λες τι λαλακες ειναι που δεν ερχονται στην Τουμπα
Αντε παμπλο να εισαι πισω με λαρισα και να συμμετεχεις και εσυ στο πανηγυρι που θα στησουμε
Και του χρονου να εχεις αντιμετωπους τους πρωην συμπαικτες σου στη Ρεαλ στο Τσου Λου και να τους λες τι λαλακες ειναι που δεν ερχονται στην Τουμπα
Re: Pablo Garcia
Συγχαρητήρια στην θ4 για την δεύτερη συνεχόμενη πολύ επιτυχημένη ανακοίνωση. Φαίνεται ότι και οι σύνδεσμοι και κυρίως ο μεγαλύτερος και ιστορικότερος σύνδεσμος του ΠΑΟΚ ξεκίνησε την αναγέννηση. Περιμένω ακόμα καλύτερα ιδίως σε οπαδικές κινήσεις. Παραθέτω την ανακοίνωση με θέμα τις εξελίξεις για Πάμπλο.
Θύρα 4 - Ανακοίνωση
Έκπληκτοι παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα τις δηλώσεις κάθε τυχάρπαστου ανευθυνο-υπεύθυνου σχετικά με τη συμπεριφορά, το χαρακτήρα και την ποδοσφαιρική αξία του Pablo Garcia. Μόνο σε μία πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη, που κυριαρχεί η υποκρισία και η συντήρηση σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας μας θα μπορούσε να απαξιωθεί και να λοιδορηθεί με τέτοια ευκολία ένας ποδοσφαιριστής παγκόσμιας εμβέλειας. Ο συγκεκριμένος παίκτης, που κοσμεί το βλαχοελληνικό πρωτάθλημα, μόλις λίγα χρόνια πριν φορούσε τη φανέλα της Μίλαν και της Ρεάλ Μαδρίτης με δεκάδες συμμετοχές στο ενεργητικό του και έχει δεκάδες συμμετοχές στην εθνική ομάδα της Ουρουγουάης. Επίσης, έχει αγωνιστεί σε πρωταγωνιστικό επίπεδο στο Champions League. Αυτά για τον ποδοσφαιριστή Pablo Garcia.
Είναι γεγονός ότι σαν παίκτης αγωνίζεται με υπέρμετρο πάθος και αρκετή δύναμη. Αυτά τα χαρακτηριστικά του έχουν κοστίσει αρκετές κίτρινες κάρτες και αποβολές στην καριέρα του και είναι ταυτόσημα με το όνομα του. Ο συγκεκριμένος παίκτης είναι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Δεν είναι επαγγελματίας ηθοποιός, δεν είναι επαγγελματίας θεατρίνος και δεν είναι επαγγελματίας βουτηχτής. Σέβεται τον κόσμο που έρχεται στο γήπεδο και σέβεται το άθλημα που υπηρετεί. Αυτό είναι προς τιμήν του και εμείς τέτοιους παίκτες θέλουμε να βλέπουμε στον ΠΑΟΚ.
Είναι προφανές ότι η παλικαρίσια ενέργεια που έκανε στο Καραϊσκάκη τον έβαλε στο στόχαστρο των διαιτητών και των κουμάντων της Σούπερ Λίγκας. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, δέχεται κίτρινες και κόκκινες κάρτες με τρομερή ευκολία ακόμα και αν στραβοκοιτάξει τους αντιπάλους του. Αντίθετα, οι αντίπαλοι του μπορούνε να κάνουν ότι γουστάρουν εναντίον του αφού γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να τιμωρηθούν ποτέ (βλέπε μαρκαρίσματα Σιμάο, Νάτσο Γκαρσία, Ντιέ).
Το αποκορύφωμα ήρθε με την αποβολή του στο πρόσφατο ματς με τον Παναθηναϊκό. Αντί να τιμωρηθεί ο Σιμάο, την πλήρωσε ξανά ο Pablo Garcia. Όλα τα παπαγαλάκια βρήκαν αφορμή να μιλήσουν και να διδάξουν ηθική. Ανάμεσα τους και οι περήφανοι βετεράνοι του ΠΑΟΚ που πουλάνε αντικειμενικότητα με το κιλό, όταν δεν γλύφουν Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό. Ξεχάσανε τις μπουνιές του Καρεμπέ, τον Ζε Ιλίας, τον Αμανατίδη και τον Κυριάκο. Ξεχάσανε ότι την χρονιά που ο Ανατολάκης έσπασε το πόδι του Κιάσου, βραβεύτηκε με βραβείο fair play.
Ο στόχος τους είναι προφανής, να δημιουργηθεί το κατάλληλο κλίμα για να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Τότε θα έχουν την ευκαιρία οι ανταγωνιστικές ομάδες να τον εντάξουν στο ρόστερ τους.. Έτσι και αλλιώς το μόνο λάθος του είναι ότι φοράει ασπρόμαυρα.
Pablo Garcia, el rey de la guerra.
Por siempre en nuestros corazones
Θύρα 4 - Ανακοίνωση
Έκπληκτοι παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα τις δηλώσεις κάθε τυχάρπαστου ανευθυνο-υπεύθυνου σχετικά με τη συμπεριφορά, το χαρακτήρα και την ποδοσφαιρική αξία του Pablo Garcia. Μόνο σε μία πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη, που κυριαρχεί η υποκρισία και η συντήρηση σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας μας θα μπορούσε να απαξιωθεί και να λοιδορηθεί με τέτοια ευκολία ένας ποδοσφαιριστής παγκόσμιας εμβέλειας. Ο συγκεκριμένος παίκτης, που κοσμεί το βλαχοελληνικό πρωτάθλημα, μόλις λίγα χρόνια πριν φορούσε τη φανέλα της Μίλαν και της Ρεάλ Μαδρίτης με δεκάδες συμμετοχές στο ενεργητικό του και έχει δεκάδες συμμετοχές στην εθνική ομάδα της Ουρουγουάης. Επίσης, έχει αγωνιστεί σε πρωταγωνιστικό επίπεδο στο Champions League. Αυτά για τον ποδοσφαιριστή Pablo Garcia.
Είναι γεγονός ότι σαν παίκτης αγωνίζεται με υπέρμετρο πάθος και αρκετή δύναμη. Αυτά τα χαρακτηριστικά του έχουν κοστίσει αρκετές κίτρινες κάρτες και αποβολές στην καριέρα του και είναι ταυτόσημα με το όνομα του. Ο συγκεκριμένος παίκτης είναι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Δεν είναι επαγγελματίας ηθοποιός, δεν είναι επαγγελματίας θεατρίνος και δεν είναι επαγγελματίας βουτηχτής. Σέβεται τον κόσμο που έρχεται στο γήπεδο και σέβεται το άθλημα που υπηρετεί. Αυτό είναι προς τιμήν του και εμείς τέτοιους παίκτες θέλουμε να βλέπουμε στον ΠΑΟΚ.
Είναι προφανές ότι η παλικαρίσια ενέργεια που έκανε στο Καραϊσκάκη τον έβαλε στο στόχαστρο των διαιτητών και των κουμάντων της Σούπερ Λίγκας. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, δέχεται κίτρινες και κόκκινες κάρτες με τρομερή ευκολία ακόμα και αν στραβοκοιτάξει τους αντιπάλους του. Αντίθετα, οι αντίπαλοι του μπορούνε να κάνουν ότι γουστάρουν εναντίον του αφού γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να τιμωρηθούν ποτέ (βλέπε μαρκαρίσματα Σιμάο, Νάτσο Γκαρσία, Ντιέ).
Το αποκορύφωμα ήρθε με την αποβολή του στο πρόσφατο ματς με τον Παναθηναϊκό. Αντί να τιμωρηθεί ο Σιμάο, την πλήρωσε ξανά ο Pablo Garcia. Όλα τα παπαγαλάκια βρήκαν αφορμή να μιλήσουν και να διδάξουν ηθική. Ανάμεσα τους και οι περήφανοι βετεράνοι του ΠΑΟΚ που πουλάνε αντικειμενικότητα με το κιλό, όταν δεν γλύφουν Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό. Ξεχάσανε τις μπουνιές του Καρεμπέ, τον Ζε Ιλίας, τον Αμανατίδη και τον Κυριάκο. Ξεχάσανε ότι την χρονιά που ο Ανατολάκης έσπασε το πόδι του Κιάσου, βραβεύτηκε με βραβείο fair play.
Ο στόχος τους είναι προφανής, να δημιουργηθεί το κατάλληλο κλίμα για να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Τότε θα έχουν την ευκαιρία οι ανταγωνιστικές ομάδες να τον εντάξουν στο ρόστερ τους.. Έτσι και αλλιώς το μόνο λάθος του είναι ότι φοράει ασπρόμαυρα.
Pablo Garcia, el rey de la guerra.
Por siempre en nuestros corazones
Re: Pablo Garcia
Pablo Garcia, el rey de la guerra.
Por siempre en nuestros corazones
Sic sic sic sic sic sic sic sic sic sic.
Τώρα που το μαθα και αυτό τι είναι μπορώ να ξεσπάσω όσο θέλω με αλόγιστη χρήση του sic sic sic sic sic sic.
Por siempre en nuestros corazones
Sic sic sic sic sic sic sic sic sic sic.
Τώρα που το μαθα και αυτό τι είναι μπορώ να ξεσπάσω όσο θέλω με αλόγιστη χρήση του sic sic sic sic sic sic.
Re: Pablo Garcia
Συμφωνω....του χρεωθηκαν πολλα περισσοτερα απο αυτα που αξιζε να ακουσει...οχι οτι μασαει ο Παμπλο αλλα λεμε τωρα..