Sérgio Paulo Marceneiro da Conceição

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

gash04 έγραψε:
Περί χειρονομίας λόγος
Έχω την εντύπωση πως την έκανε στους οπαδούς μας.
Βέβαια μπορεί να διέλαθε της προσοχής μου(sic sic) ίσως ο κύριος Βαρούχας στην ανάλυση της αθλητικής Τετάρτης πλεον να μας πεί εδώ εδώ ο Κονσεισάο ξεκάθαρα κάνει την χειρονομία στους οπαδούς του ΠΑΟΚ ο διαιτητής δεν είδε την φάση.
Και κακώς πολύ κακώς δεν τιμώρησε τον μπαίχτη με απέλαση.
:lol:
Ελπίζω να λειτουργήσει η αυτοδίκαια τιμωρία για τον παίχτη με πάρσιμο της πράσινης κάρτας του και έξοδο απο την χώρα.
Τα μιλας καλά, τα Βαρουχικά.
Ειμαι βέβαιος οτι θα έχεις και κανά best of τού καθηγητού.
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από paok nafplio »

Ρε τα τυρια εκραζε ο ανθρωπας..την επεσαν στην αποστολη κ τους το φυλαγε...τουσ ειπε κ puta μου ακουστικε.εχει γινει τισ μοδας τωρα πρεπει να βγαλουμε κ ενα συνθημα με αυτη τη λεξη...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από gash04 »

PRAKTORINOS έγραψε:
gash04 έγραψε:
Περί χειρονομίας λόγος
Έχω την εντύπωση πως την έκανε στους οπαδούς μας.
Βέβαια μπορεί να διέλαθε της προσοχής μου(sic sic) ίσως ο κύριος Βαρούχας στην ανάλυση της αθλητικής Τετάρτης πλεον να μας πεί εδώ εδώ ο Κονσεισάο ξεκάθαρα κάνει την χειρονομία στους οπαδούς του ΠΑΟΚ ο διαιτητής δεν είδε την φάση.
Και κακώς πολύ κακώς δεν τιμώρησε τον μπαίχτη με απέλαση.
:lol:
Ελπίζω να λειτουργήσει η αυτοδίκαια τιμωρία για τον παίχτη με πάρσιμο της πράσινης κάρτας του και έξοδο απο την χώρα.
Τα μιλας καλά, τα Βαρουχικά.
Ειμαι βέβαιος οτι θα έχεις και κανά best of τού καθηγητού.
http://www.youtube.com/watch?v=ia4f4eaZKjo

Αν και κάπου είχε πάρει το μάτι μου κάποιον που είχε σε πλέι λίστ όλα τα βίντεο απο την αθλητική Τρίτη απο τον έγκριτο καθηγητή διαιτησίας.
Δεν θα άντεχα όμως να τα δω και να ξεχάσω το άθλημα.
PAOKmadness
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 19:24

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από PAOKmadness »

Καλά έκανε ο sergio πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε κάποια πραγματάκια για το πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε σαν οπαδοί.
Την Κυριακή μετά απο μια ήττα βγήκαμε όλοι και κράζαμε και ψάχναμε εξιλαστήριο θύμα το πήραν και τα παπαγαλάκια οι δημοσιογραφίσκοι του χωριού μας, γιατί χωριό είμαστε ακόμη, και έκαναν πρώτο θέμα τον αποκεφαλισμό του γκαρσια του σαντος του κονσεισάο και δεν ξέρω και εγώ ποιού άλλου παρασύροντας τον κόσμο ακόμη περισσότερο...
Σήμερα όμως η ομάδα ντάξει έκανε διπλό μπήκε ξανά στο κόλπο και όλα καλά μέχρι την Κυριάκη. ΟΥΣΤ ρε ρουφιάνοι απο τον ΠΑΟΚ μην τον ποιάνεται στο στόμα σας. Παιδιά κλείστε τα ραδιόφωνα εμπάργκο και στις εφημερίδες τους να δούμε μετά τι θα κάνουν.
Η χειρονομία του αρχηγού ήταν προς όλους αυτούς και συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Βουλώστε το επιτέλους φτάνει!!!
Οι Αθηναίοι προσπαθούν να απαξοιώσουν την προσπάθεια που γίνεται στον ΠΑΟΚ ( ο πουρουπουπου έλεγε προκλητικά ότι το πιο σημαντικό γεγονός χθές στην λάρισα ήταν η ανανέωση του ουζουνίδη) το ίδιο όμως και ακόμη χειρότερο κάνουν και οι δικοί μας δημοσιογραφίσκοι που δεν μπόρεσαν ποτέ τόσα χρόνια να πάρουν λίγα μαθήματα αλητείας απο τους νότιους συναδέλφους τους ώστε να προασπίζονται έστω και λίγο τα συμφέροντα των ομάδων της πόλης μας. ΟΥΣΤ ΡΕ!!!!
vasmour
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ 03 Μάιος 2009, 16:09

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από vasmour »

Δεν ξερω αν η χειρονομια απευθυνονταν σε οπαδους του Π.Α.Ο.Κ η' σε αντιπαλους μας.Αν ομως ηταν για μας ειναι μεγα ΛΑΘΟΣ.Ειδικα για αυτους που ηταν εχτες στη Λαρισσα.Τους λιγους και ηρωικους οπαδους μας.Ειδικα σ αυτους μονο μπραβο αξιζουν και την υποκλιση ολων μας.Μπορει να εχει δικιο να το σκεφτει ο sergio ομως δεν δικαιολογητε να το κανει.Ειδικα σε πληθος και οχι μεμονομενα.Αλοιμονο αν αρχισουμε τετοιου ειδους επικοινωνια με τους παικτες μας.Καποιοι πανε 20-30 η' και 50 χρονια στο γηπεδο.Δεν εγιναν εχτες Π.Α.Ο.Κ.Λιγο σεβασμος στο συνολο.Μπορουσε δημοσια να τοποθετηθη για τους συγκεκριμενους που τον εκριναν αρνητικα.Π.Α.Ο.Κ ΕΙΜΑΣΤΕ καταλαβαινουμε πολλα.
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

trelopaoki444 έγραψε:Οχι τελος παντων... Μη τα λεμε οπως θελουμε.
Ειμαστε κωλοτουμπες. Γιατι κ ο αλλος μετα απο γκολ και τρομερη εμφανιση εκανε οτι εκανε αλλα τοτε εγινε το μαυρο προβατο. Λες και οι ποδοσφαιριστες πρεπει να ακουνε τον καθε Μ@Λ@ΚΑ στην εξεδρα και δεν εχουνε ουτε δικαιωμα να απαντησουνε. Αυτοι δεν ειναι ανθρωποι πρεπει να ειναι αρνακια...μπροστα στο μεγαλο λαο.
Ο λαος μπορει να βριζει, να κραζει, να κανει χειρονομιες, να πεταει αντικειμενα, να προκαλει, να κλωτσαει αμα λαχει κ κανα καρεκλακι, αλλα οι ποδοσφαιριστες τουμπεκι...
Πρεπει επιτελους να μαθουμε να κρινουμε αντικειμενικα τους παντες. Και πρωτα απο ολα τους εαυτους μας
απλα ταυτισμενος με τον 444...κι εγω αν ημουν στη θεση του, το ιδιο θα εκανα!
το χουμε παρακανει μερικοι με τη μιρλα!
ακομα κι εδω μεσα, καθηστε και διαβαστε τα τοπικ απο την αρχη της χρονιας για ολους τους παιχτες (και για τον σαντος)
αναλογα με τον αγωνα τη μια ειναι θεοι και την αλλη αχρηστοι!!
ειδικα εχω σταμπαρει μερικους που μπαινουν στη κεντρικη σελιδα μονο μετα απο γκελες σε ντερμπι για να κραξουν!
ΑΙΝΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ!!
ΤΑ ΠΕΡΙ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΛΑΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΠΙΚ...
Άβαταρ μέλους
axilleas4
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Πέμ 06 Νοέμ 2008, 21:42
Τοποθεσία: copACABana

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από axilleas4 »

Κερδίσαμε και πάλι γκρινιάζουμε; Του χρόνου θα γκρινιάζει ο ένας στον άλλο γιατι κερδίσαμε 2-0 και οχι 5-0. Ωραία έπαιξε ο αρχηγός χθές,οπως όλοι.
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

Η κωλοτουμπα παει συννεφο ε???

Οταν ο αλλος μας ειχε κανει σσσσσσσ επειδη τους βριζαμε απο το ζεσταμα ετρωγε μπινελικια ενω τωρα ο πορτογαλος μας λεει σκαστε πολυ μιλατε και εχει δικιο?????

Ο αλλος βγηκε και ξεκαθαρισε οτι το εκανε σε μια μικρη μεριδα που εβριζε απο την προθερμανση και ηταν ο μονος που ξεπατωνοταν στα ματς και ζητησε συγνωμη απο τους υπολοιπους που νομισαν οτι το εκανε σε αυτους.
Ο πορτογαλος στα τετοια του, σσσσσσσσ ολοι!!!

Συγχαρητηρια
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Εμφάνιση εφάμιλλη του ονόματός του. Μπράβο ρε chief.

Δε ξέρω που απευθυνόταν όταν έκανε τις χειρονομίες. Πάντως είναι το λιγότερο ατυχές, αν το έκανε στα 40-50 τσακαλάκια που υπήρχαν εκεί μέσα. Και εξηγούμαι. Φυσικά και δεν είχε τεφτέρι να γράφει ποιοι αποδοκίμαζαν τον Σάντος. Αλλά μόνο και μόνο που μπήκανε αυτοί οι μουτζαχεντίν σε ένα τόσο εχθρικό γήπεδο χωρίς φυσικά να έχουμε πάρει επίσημα εισιτήρια, αυτό σημαίνει πολλά για μένα. Μπορεί για τον Σέρτζιο να μη σημαίνει τίποτα. Μόλις τους είδα χάζεψα... Από αυτούς τους 40-50 είμαι 100% σίγουρος ότι δε βρίσκεται κανένας από αυτούς που κράξανε την Κυριακή. Εύχομαι να πήγαινε στους Λαρισαίους ή στον τερματοφύλακα της αελ, όπως ακούγεται.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Να το λήξουμε?

Ο Κονσεισάο, έκανε τη χειρονομία στον τύπο που μπλέχτηκε στο σκηνικό με τον Ιβιτς, ο οποίος ήταν στο γήπεδο από νωρίς και έβριζε επί προσωπικού τον αρχηγό.

Ο ΚΟΝΣΕΙΣΑΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟΝ ΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΥΡΙΑ!

Μην ψάχνουμε να βγάλουμε θέμα από το πουθενά. Στηρίζουμε την ομάδα και δεν μιζεριάζουμε. Αφήστε τους ήσυχους να κάνουν τη δουλειά τους.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από DimisK »

axilleas4 έγραψε:Κερδίσαμε και πάλι γκρινιάζουμε; Του χρόνου θα γκρινιάζει ο ένας στον άλλο γιατι κερδίσαμε 2-0 και οχι 5-0. Ωραία έπαιξε ο αρχηγός χθές,οπως όλοι.

Αχιλλέα μακάρι του χρόνου να τσακωνόμαστε για τέτοιους λόγους! Μακάρι...

Όσο για τη χειρονομία, σε εμάς την έκανε και δεν με πείραξε καθόλου. Όπως εμείς σχολιάζουμε τους πάντες, έτσι και αυτός δικαιούται να πει την άποψή του με τον τρόπο που νομίζει καλύτερο. Δεν πρόσβαλε κανένα.
Αντίθετα, έδειξε και πάλι ότι έχει ποδοσφαιρικό εγωισμό. Κι αυτό μας έλειψε τα τελευταία χρόνια...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Dj_timo έγραψε:Η κωλοτουμπα παει συννεφο ε???

Οταν ο αλλος μας ειχε κανει σσσσσσσ επειδη τους βριζαμε απο το ζεσταμα ετρωγε μπινελικια ενω τωρα ο πορτογαλος μας λεει σκαστε πολυ μιλατε και εχει δικιο?????

Ο αλλος βγηκε και ξεκαθαρισε οτι το εκανε σε μια μικρη μεριδα που εβριζε απο την προθερμανση και ηταν ο μονος που ξεπατωνοταν στα ματς και ζητησε συγνωμη απο τους υπολοιπους που νομισαν οτι το εκανε σε αυτους.
Ο πορτογαλος στα τετοια του, σσσσσσσσ ολοι!!!

Συγχαρητηρια
Αδερφέ αν εξισώνεις τον κοντό με τον Κονσεισάο είσαι πολύ λάθος. Κάνε μου μια χάρη να μιλήσεις με κάποιον που ήταν στο γήπεδο να σου πει τι και πως.
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Ο Κονσεϊσάο δεν απευθυνόταν στους οπαδούς μας. Οι 40-50 αυτοί ήταν στα επίσημα, φώναξαν σύνθημα στην είσοδο των ομάδων μας (δεν ξέρω ποιο) και τους έβαλαν μόνους τους στο πέταλο γιατί έγινε ψιλομανούρα απ'όσο ξέρω.
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:
Dj_timo έγραψε:Η κωλοτουμπα παει συννεφο ε???

Οταν ο αλλος μας ειχε κανει σσσσσσσ επειδη τους βριζαμε απο το ζεσταμα ετρωγε μπινελικια ενω τωρα ο πορτογαλος μας λεει σκαστε πολυ μιλατε και εχει δικιο?????

Ο αλλος βγηκε και ξεκαθαρισε οτι το εκανε σε μια μικρη μεριδα που εβριζε απο την προθερμανση και ηταν ο μονος που ξεπατωνοταν στα ματς και ζητησε συγνωμη απο τους υπολοιπους που νομισαν οτι το εκανε σε αυτους.
Ο πορτογαλος στα τετοια του, σσσσσσσσ ολοι!!!

Συγχαρητηρια
Αδερφέ αν εξισώνεις τον κοντό με τον Κονσεισάο είσαι πολύ λάθος. Κάνε μου μια χάρη να μιλήσεις με κάποιον που ήταν στο γήπεδο να σου πει τι και πως.
Γιατι φιλε ποιο η διαφορα??? Μην κρινεις τωρα που δεν ειναι εδω. Κρινε με βαση την τοτε εποχη που ακομα ηταν το αγαπημενο μας παιδι. Ειπε στην μεριδα που εβριζε χωρις λογο απο το ζεσταμα.

Δηλαδη εσυ βαζεις τον Κονσεισαο σε αγωνιστικη προσφορα πιο πανω απο τον Σαλπιγγιδη αυτο λες???? Αλοιμονο αν λες αυτο!!!
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Dj_timo έγραψε:Η κωλοτουμπα παει συννεφο ε???

Οταν ο αλλος μας ειχε κανει σσσσσσσ επειδη τους βριζαμε απο το ζεσταμα ετρωγε μπινελικια ενω τωρα ο πορτογαλος μας λεει σκαστε πολυ μιλατε και εχει δικιο?????

Ο αλλος βγηκε και ξεκαθαρισε οτι το εκανε σε μια μικρη μεριδα που εβριζε απο την προθερμανση και ηταν ο μονος που ξεπατωνοταν στα ματς και ζητησε συγνωμη απο τους υπολοιπους που νομισαν οτι το εκανε σε αυτους.
Ο πορτογαλος στα τετοια του, σσσσσσσσ ολοι!!!

Συγχαρητηρια
φτανει ρε αδερφε..θες τον κοντο?Εγω προσωπικα και ας με βρισετε αυτος αν ερθει στον ΠΑΟΚ θα βριζω απο την πρωτη προπονηση..Και αν τον γνωριζεις πες του το..Καποιοι εχουν δικαιωμα να τον θελουν , καποιοι ομως αναγουλιαζουν που τον βλεπουν..για αυτο τουλαχιστον αν δεν γινει αυτο το εγκλημα μη τον αναφερετε καν..

ΥΣΤ.Φανταζομαι δεν ησουν σε αυτους που τρεξαν στην Αθηνα και ο κ.Σαπλιγγιδης την εκανε παγωνατα γιαυτο και εξισωνεις ανομοια πραγματα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”