trelopaoki444 έγραψε:Οχι τελος παντων... Μη τα λεμε οπως θελουμε.
Ειμαστε κωλοτουμπες. Γιατι κ ο αλλος μετα απο γκολ και τρομερη εμφανιση εκανε οτι εκανε αλλα τοτε εγινε το μαυρο προβατο. Λες και οι ποδοσφαιριστες πρεπει να ακουνε τον καθε Μ@Λ@ΚΑ στην εξεδρα και δεν εχουνε ουτε δικαιωμα να απαντησουνε. Αυτοι δεν ειναι ανθρωποι πρεπει να ειναι αρνακια...μπροστα στο μεγαλο λαο.
Ο λαος μπορει να βριζει, να κραζει, να κανει χειρονομιες, να πεταει αντικειμενα, να προκαλει, να κλωτσαει αμα λαχει κ κανα καρεκλακι, αλλα οι ποδοσφαιριστες τουμπεκι...
Πρεπει επιτελους να μαθουμε να κρινουμε αντικειμενικα τους παντες. Και πρωτα απο ολα τους εαυτους μας
απλα ταυτισμενος με τον 444...κι εγω αν ημουν στη θεση του, το ιδιο θα εκανα!
το χουμε παρακανει μερικοι με τη μιρλα!
ακομα κι εδω μεσα, καθηστε και διαβαστε τα τοπικ απο την αρχη της χρονιας για ολους τους παιχτες (και για τον σαντος)
αναλογα με τον αγωνα τη μια ειναι θεοι και την αλλη αχρηστοι!!
ειδικα εχω σταμπαρει μερικους που μπαινουν στη κεντρικη σελιδα μονο μετα απο γκελες σε ντερμπι για να κραξουν!
ΑΙΝΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ!!
ΤΑ ΠΕΡΙ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΛΑΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΠΙΚ...