Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από eorptol »

φιλε απο την νεα νικομηδεια ο μιμης παπαιωαννου απο εκει δεν ειναι ?
ηταν ΠΑΟΚΤΣΗΣ ? γιατι το εχω ακουσει ........σορυ για το of topic....
Άβαταρ μέλους
xristosnikomidia
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 13:09
Τοποθεσία: Nea Nikomidia - Veria

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από xristosnikomidia »

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team


Να σου πω οταν πηρε μεταγραφη για την αεκ απο την Βέροια τον ζητούσε και ο ΠΑΟΚ αλλά αυτοι εδιναν κατι παραπανω και πηγε εκει.Επισης ειχαν καλες σχεσεις Βεροια και αεκ.Αφου το ρωτησες θα μαθω με λεπτομερεια τα της μεταγραφης καθως και παραλειπομενα απο πρωτο χερι και θα σου το στειλλω με πμ.Σορυ για το οφ τοπικ.Όσο για τον αν ηταν ΠΑΟΚτζης η αληθεια οτι ολο το χωριο υποστηριζε ΠΑΟΚ και Βέροια και λιγοι ρούλη αλλα απο τοτε που επαιξε μπαλα στην αεκ εγιναν παρα πολλοι αεκ εξαιτιας του.τωρα βεβαια ξαναεγιναν ελαχιστοι εδω υπαρχει πλεον κατα 80% μονο ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Τρανσφερ εχεις κανενα νεο???
...Και δεν εννοω μονο τα μεταγραφικα.
Απο σενα περιμενουμε πληροφορηση οπως εχεις καταλαβει γιατι απο τις φυλλαδες αστα καλυτερα
Black_White_Heart
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
Τοποθεσία: Γερμανια

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Black_White_Heart »

ναι όντως ρε transfer σε χάσαμε..... σκοπεύεις να μας γράψεις κανένα αρθράκι?? πες μας τουλάχιστον αυτό :) :D :)
TransferManiac
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από TransferManiac »

Προσπαθούν να με επιβεβαιώσουν .. Το παλεύουνε!

http://paokmania.gr/index.php/el/stiles ... aniac.html
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Μηπως εννοεις καποιον αγγλο???Η μηπως τον κουτσιανικουλη???

:?
Άβαταρ μέλους
Athanasiadhs
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Athanasiadhs »

Ο ένας νησιώτης είναι ο Κουτσιανικούλης και λίγο πολύ την είχαμε ψιλιαστεί αρκετοί....Ο άλλος ποιος ήταν;

Ο λέων είναι ο Αμπουμπακαρί(με το γνωστό ασπρόμαυρο μπουρί)..

Ο Χιλιανός κανάς Βιγιανουέβα; :)

Το φαινόμενο εύρηκα; :roll:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Λέει η εξέδρα των Σπορ
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 5&catid=24

"Παρόλο που η πρόταση δεν έχει κατατεθεί επίσημα, κύκλοι από τη διοίκηση του Εργοτέλη, κάνουν λόγο για προβάδισμα του Δικεφάλλου του Βορρά για την απόκτησή του."

Μετάφραση: Οι άνθρωποι του εργοτέλη μας είπαν να γράψουμε ότι τον παίχτη τον θέλει ο ΠΑΟΚ για να ανεβάσουμε το κασέ του και να πάρουμε κάνα φράγκο παραπάνω

2η μετάφραση: επειδή ο ΠΑΟΚ έχασε και δεν θέλουμε να μαυρίσουμε κι΄άλλο την καρδιά των ΠΑΟΚτσήδων, είπαμε να γράψουμε κάνα παπά, αφού δε λέμε και τίποτα συγκεκριμένο.

Μη μου τους κύκλους τάρατε
Άβαταρ μέλους
DonConstantino
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 13:46

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από DonConstantino »

λετε να παρουμε κανεναν απο αγγλια μερια?απο μεγαλο νιση δλδ :wink:
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από thrix »

Νησιά είναι και η Σικελία (Παλέρμο Κατάνια) και Σαρδηνία (Κάλιαρι) και η Μαγιόρκα (δλδ η μεγάλη) και η Κύπρος (μεγαλόνησος).

Από τη μεταπολεμική ιστορία της Χιλής το μόνο που μπορώ να βρω είναι ο Luis Ibanez (αριστερό μπακ χαφ)
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Lord »

Ο Λαριβέι από την Κάλιαρι δεν είναι,αν θυμάμαι καλά??
Βρε λέτε??
Τράνσφερ μίλα τα μυαλά μας πονάνε !!!
Άβαταρ μέλους
Athanasiadhs
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Athanasiadhs »

Άντε Transfer δώσε τα quiz για τις 4 βόμβες... :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από thrix »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Ο Λαριβέι από την Κάλιαρι δεν είναι,αν θυμάμαι καλά??
Βρε λέτε??
Τράνσφερ μίλα τα μυαλά μας πονάνε !!!
Η απάντηση στην ερώτησή σου είναι "ναι".
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από ioanmits »

Η εξωαγωνιστική μετεγραφή είναι μάλλον ο Γκαγκάτσης.... Αλλά πως κολάει με τους νησιώτες δεν μπορώ να καταλάβω...
Θα μας φέρει κανένα Γκέκα από την Πορτσμουθ;
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από scouser4 »

Όχι!Τον Crouch! :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”