Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: TransferManiac
φιλε απο την νεα νικομηδεια ο μιμης παπαιωαννου απο εκει δεν ειναι ?
ηταν ΠΑΟΚΤΣΗΣ ? γιατι το εχω ακουσει ........σορυ για το of topic....
ηταν ΠΑΟΚΤΣΗΣ ? γιατι το εχω ακουσει ........σορυ για το of topic....
- xristosnikomidia
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 13:09
- Τοποθεσία: Nea Nikomidia - Veria
Re: TransferManiac
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Να σου πω οταν πηρε μεταγραφη για την αεκ απο την Βέροια τον ζητούσε και ο ΠΑΟΚ αλλά αυτοι εδιναν κατι παραπανω και πηγε εκει.Επισης ειχαν καλες σχεσεις Βεροια και αεκ.Αφου το ρωτησες θα μαθω με λεπτομερεια τα της μεταγραφης καθως και παραλειπομενα απο πρωτο χερι και θα σου το στειλλω με πμ.Σορυ για το οφ τοπικ.Όσο για τον αν ηταν ΠΑΟΚτζης η αληθεια οτι ολο το χωριο υποστηριζε ΠΑΟΚ και Βέροια και λιγοι ρούλη αλλα απο τοτε που επαιξε μπαλα στην αεκ εγιναν παρα πολλοι αεκ εξαιτιας του.τωρα βεβαια ξαναεγιναν ελαχιστοι εδω υπαρχει πλεον κατα 80% μονο ΠΑΟΚ.
Thx, Admin Team
Να σου πω οταν πηρε μεταγραφη για την αεκ απο την Βέροια τον ζητούσε και ο ΠΑΟΚ αλλά αυτοι εδιναν κατι παραπανω και πηγε εκει.Επισης ειχαν καλες σχεσεις Βεροια και αεκ.Αφου το ρωτησες θα μαθω με λεπτομερεια τα της μεταγραφης καθως και παραλειπομενα απο πρωτο χερι και θα σου το στειλλω με πμ.Σορυ για το οφ τοπικ.Όσο για τον αν ηταν ΠΑΟΚτζης η αληθεια οτι ολο το χωριο υποστηριζε ΠΑΟΚ και Βέροια και λιγοι ρούλη αλλα απο τοτε που επαιξε μπαλα στην αεκ εγιναν παρα πολλοι αεκ εξαιτιας του.τωρα βεβαια ξαναεγιναν ελαχιστοι εδω υπαρχει πλεον κατα 80% μονο ΠΑΟΚ.
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: TransferManiac
Τρανσφερ εχεις κανενα νεο???
...Και δεν εννοω μονο τα μεταγραφικα.
Απο σενα περιμενουμε πληροφορηση οπως εχεις καταλαβει γιατι απο τις φυλλαδες αστα καλυτερα
...Και δεν εννοω μονο τα μεταγραφικα.
Απο σενα περιμενουμε πληροφορηση οπως εχεις καταλαβει γιατι απο τις φυλλαδες αστα καλυτερα
-
Black_White_Heart
- Δημοσιεύσεις: 850
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
- Τοποθεσία: Γερμανια
Re: TransferManiac
ναι όντως ρε transfer σε χάσαμε..... σκοπεύεις να μας γράψεις κανένα αρθράκι?? πες μας τουλάχιστον αυτό

-
TransferManiac
- Δημοσιεύσεις: 213
- Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2008, 14:42
Re: TransferManiac
Προσπαθούν να με επιβεβαιώσουν .. Το παλεύουνε!
http://paokmania.gr/index.php/el/stiles ... aniac.html
http://paokmania.gr/index.php/el/stiles ... aniac.html
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: TransferManiac
Ο ένας νησιώτης είναι ο Κουτσιανικούλης και λίγο πολύ την είχαμε ψιλιαστεί αρκετοί....Ο άλλος ποιος ήταν;
Ο λέων είναι ο Αμπουμπακαρί(με το γνωστό ασπρόμαυρο μπουρί)..
Ο Χιλιανός κανάς Βιγιανουέβα;
Το φαινόμενο εύρηκα;
Ο λέων είναι ο Αμπουμπακαρί(με το γνωστό ασπρόμαυρο μπουρί)..
Ο Χιλιανός κανάς Βιγιανουέβα;
Το φαινόμενο εύρηκα;
Re: TransferManiac
Λέει η εξέδρα των Σπορ
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 5&catid=24
"Παρόλο που η πρόταση δεν έχει κατατεθεί επίσημα, κύκλοι από τη διοίκηση του Εργοτέλη, κάνουν λόγο για προβάδισμα του Δικεφάλλου του Βορρά για την απόκτησή του."
Μετάφραση: Οι άνθρωποι του εργοτέλη μας είπαν να γράψουμε ότι τον παίχτη τον θέλει ο ΠΑΟΚ για να ανεβάσουμε το κασέ του και να πάρουμε κάνα φράγκο παραπάνω
2η μετάφραση: επειδή ο ΠΑΟΚ έχασε και δεν θέλουμε να μαυρίσουμε κι΄άλλο την καρδιά των ΠΑΟΚτσήδων, είπαμε να γράψουμε κάνα παπά, αφού δε λέμε και τίποτα συγκεκριμένο.
Μη μου τους κύκλους τάρατε
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 5&catid=24
"Παρόλο που η πρόταση δεν έχει κατατεθεί επίσημα, κύκλοι από τη διοίκηση του Εργοτέλη, κάνουν λόγο για προβάδισμα του Δικεφάλλου του Βορρά για την απόκτησή του."
Μετάφραση: Οι άνθρωποι του εργοτέλη μας είπαν να γράψουμε ότι τον παίχτη τον θέλει ο ΠΑΟΚ για να ανεβάσουμε το κασέ του και να πάρουμε κάνα φράγκο παραπάνω
2η μετάφραση: επειδή ο ΠΑΟΚ έχασε και δεν θέλουμε να μαυρίσουμε κι΄άλλο την καρδιά των ΠΑΟΚτσήδων, είπαμε να γράψουμε κάνα παπά, αφού δε λέμε και τίποτα συγκεκριμένο.
Μη μου τους κύκλους τάρατε
- DonConstantino
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 13:46
Re: TransferManiac
Νησιά είναι και η Σικελία (Παλέρμο Κατάνια) και Σαρδηνία (Κάλιαρι) και η Μαγιόρκα (δλδ η μεγάλη) και η Κύπρος (μεγαλόνησος).
Από τη μεταπολεμική ιστορία της Χιλής το μόνο που μπορώ να βρω είναι ο Luis Ibanez (αριστερό μπακ χαφ)
Από τη μεταπολεμική ιστορία της Χιλής το μόνο που μπορώ να βρω είναι ο Luis Ibanez (αριστερό μπακ χαφ)
Re: TransferManiac
Ο Λαριβέι από την Κάλιαρι δεν είναι,αν θυμάμαι καλά??
Βρε λέτε??
Τράνσφερ μίλα τα μυαλά μας πονάνε !!!
Βρε λέτε??
Τράνσφερ μίλα τα μυαλά μας πονάνε !!!
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: TransferManiac
Η απάντηση στην ερώτησή σου είναι "ναι".Lord_GayrosSlayer έγραψε:Ο Λαριβέι από την Κάλιαρι δεν είναι,αν θυμάμαι καλά??
Βρε λέτε??
Τράνσφερ μίλα τα μυαλά μας πονάνε !!!
Re: TransferManiac
Η εξωαγωνιστική μετεγραφή είναι μάλλον ο Γκαγκάτσης.... Αλλά πως κολάει με τους νησιώτες δεν μπορώ να καταλάβω...
Θα μας φέρει κανένα Γκέκα από την Πορτσμουθ;
Θα μας φέρει κανένα Γκέκα από την Πορτσμουθ;