5. Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από lefis »

Επειδη τετοιο αμυντικο χαφ δεν θυμαμαι να εχω δει στον ΠΑΟΚ τουλαχιστον τα τελευταια 15-20 χρονια εγω εχω να προτεινω το εξης : μειωση αποδοχων για του χρονου με μπονους συμμετοχων (βγαζουμε εξω τις απουσιες απο τραυματισμους και κιτρινες) και τον κανεις και αρχηγο. αν κανει και προετοιμασια αυτος ο παιχτης πιστευω οτι εχει να δωσει πολλα περισσοτερα. αυτο πιστευω εγω.
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Kevin »

mkpaok έγραψε:Δηλαδη ρε μαγκες αν ο Μητροπουλος φορουσε ασπρομαυρα και εκανε ολα αυτα που εκανε θα τον δικαιολογουσαμε? Η μηπως υπαρχει κανεις εδω μεσα που να λεει "μαγκας ο Μητροπουλος τυχεροι οι γαυροι που τον ειχαν".
Το παράδειγμά σου φίλε είναι πραγματικά ατυχές! Δηλαδή αν είναι να συγκρίνουμε με τον Γκαρσία και τον @@ τον μητρόπουλο τι να πω... Άρα ξύπνησε ο Γκαρσία ένα πρωί και είπε: "έπαιξα Ρεάλ, Μίλαν, Ατλέτικο, Οσασούνα, Θέλτα, εθνική Ουρουγουάης, δεν πάω και στην Ελλάδα με το προηγμένο ποδόσφαιρο να μοιράζω μπουνιές και κλωτσιές δεξιά κι αριστερά;!;" Ο Γκαρσία ποτέ δεν βάρεσε παίχτη στο άσχετο κι ας είναι οξύθυμος, αντιθέτως έμεινε κι ένα μήνα έξω από σκληρό μαρκάρισμα...
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από thrix »

Kevin έγραψε:Mε πρόστιμο, χωρίς έφεση και χωρίς καν να κληθεί σε απολογία!!! :evil:
Για να ξέρουμε τί λέμε και να μη δημιουργούμε εντυπώσεις. Μην κάνουμε αυτά που βρίζουμε τους άλλους ότι κάνουν.

1. Το πρόστιμο είναι 240 ευρώ. (πάει έπεσε ο προγραμματισμός έξω) και είναι όσο ακριβώς προβλέπεται από τον κανονισμό όταν φας 3η φορά κόκκινη.
2. Έφεση κάνεις όταν πιστεύεις ότι δεν τηρήθηκε σωστά ο κανονισμός. Στην περίπτωση αυτή ο κανονισμός λέει καθαρά πόσες αγωνιστικές πρέπει αν φάει μετά από 3η κόκκινη (2η υποτροπή). Είναι εντελώς ξεκάθαρα τα πράγματα, δεν χωράει άλλη ερμηνεία ο κανονισμός. Τον διάβασα πολύ προσεκτικά κι αν θες να σου δώσω το link.
3. Δεν έγινε δικαστήριο για να κληθεί σε απολογία και δεν τον κατηγόρησαν (προφανώς δεν γράφτηκαν στο ΦΑ) για τίποτε άλλο (συμπεριφορά κατά την αποχώρηση) που θα μπορούσαν άνετα. Έτσι λοιπόν δεν τίθεται θέμα απολογίας. ΜΟΝΟ για την κάρτα τιμωρήθηκε, για τίποτε άλλο.

Αυτό που κατά κόρων γράφτηκε εδώ περί "αυτοδίκαιου..." πολύ απλά σημαίνει ότι αν φας την κάρτα τρως αυτόματα και τις αγωνιστικές που προβλέπει ο κανονισμός. Το ότι έχεις φάει την κάρτα προκύπτει από το ΦΑ το οποίο έχεις υπογράψει.
Αν τον είχαν παραπέμψει για τη συμπεριφορά του μετά την αποβολή και για τα όσα είπε για τη μάνα του κάκου που έκαναν το γύρο του κόσμου, τότε θα μιλάγαμε για δικαστική διαδικασία (αθλητικός δικαστής) η οποία περιλαμβάνει δικηγόρους απολογίες εφέσεις κλπ.

Αυτά για να ξέρουμε και τι λέμε και να μη ρίχνουμε κι άλλο λάδι στη φωτιά.
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από axl4 »

προσπαθω να θυμηθω καποιες ''πανηγυρικες'' φασεις κατα και υπερ του γκαρσια.φυσικα σε οποιες εσφαλλε (και οχι μονο βλ.φυλη) ο παιχτης μας τιμωρηθηκε παραδειγματικα με τη χρηση ολων των προβλεπομενων οπτικοακουστικων μεσων, ενω αντιθετα στα παρακατω ο αφελης δεν θυμαμαι τι εγινε στους θυτες...
για καποιους ισως ειναι ασχετα ή παραπληνητικα αλλα για μενα καθολου:
-ΠΑΟΚ-παο α' γυρος, καρατια του σιμαο(αν θυμαμαι καλα) στα πλευρα και ο Παμπλο αναγκαστικη αλλαγη και χανει και 2-3 ματσακια απο το χτυπημα...
-παο-ΠΑΟΚ β' γυρος, κεφαλοκλειδωμα του βαζελου στον παμπλο (ειχαν μπλεχτει στη φαση μαντζιος και κοντοπουτανος), ο παμπλο πεφτει(!?!) και ο διαιτητης συνεχιζει αταραχος και εγω τρεμω μην αρχισει ο παμπλο να μαζευει σκαλπ λαγων.
-σκουληκι-ΠΑΟΚ, σκαρια του νατσο και ο παμπλο ισα ισα που συγκρατειται και δεν ισοπεδωνει τον κολλητο του...
-ΠΑΟΚ-γρια β' γυρος, δραστης ντιε, ο παμπλο παλι εξω για ποσες αγωνιστικες και τα αποτελεσματα γνωστα...
σιγουρα υπαρχουν και αλλες επικινδυνες φασεις κατα του παμπλο που περασαν στα ψιλα φυσικα ενω αντιθετα ενα σκληρο μαρκαρισμα θυμαμαι που εκανε ο παμπλο και δεν τιμωρηθηκε τοτε με τον χαβιτο στις λασπες της Τουμπας και τοτε ομως ο χαβιτο μετα το αρχικο σοκ συνειδητοποιησε οτι η γαμπα του βρισκοταν στη θεση της και σηκωθηκε για να παραπονεθει...
με λιγα λογια οι κοκκινες του Παμπλο ηταν ολες κοκκινες αλλα των αντιπαλων τις κανουμε γαργαρα.
Για πολλους αλητης για μενα τυπαρα που δεν συγκρατει τα νευρα του αλλα ουτε εγω δεν ξερω αν θα μπορουσα να συγκρατησω τα νευρα μου οταν οι αλλοι με χτυπανε και εγω με το παραμικρο κανω προωρα ντους ομως η ''λασπη'' οσο και να πλυθω δεν φευγει...

υγ:αυτοι που τον θαβουν τωρα απο εδω κατω, λεω αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του, του χρονου θα γραφουν διθυραμβους για τον μεταμορφωμενο ηγετη καποιας αθηναικης αρμαδας...
ας συνεχισουν ομως τη λασπολογια και ευχομαι να τον απολαυσουμε εμεις του χρονου πιο @αβλωμενο αλλα και πονηρεμενο.
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Tetradje »

axl4 έγραψε:
υγ:αυτοι που τον θαβουν τωρα απο εδω κατω, λεω αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του, του χρονου θα γραφουν διθυραμβους για τον μεταμορφωμενο ηγετη καποιας αθηναικης αρμαδας...
Παλι κοκκινη καρτα στον Γκαρσια για σκληρο μαρκαρισμα!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gash04 »

axl4 σου διέλαθε αυτοδίκαια το πρώτο ματς με τον ΟΦΗ όπου πάλι αποχώρησε τραυματίας.
Κλωτσιές και μπουνιές αυτά είναι.
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από axl4 »

λεπτομερειες gash...εξαλλου η ετυμηγορια εχει βγει για καποιους...ολα τα αλλα ειναι ''ψιλα'' γραμματα... :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από ioanmits »

lefis έγραψε:Επειδη τετοιο αμυντικο χαφ δεν θυμαμαι να εχω δει στον ΠΑΟΚ τουλαχιστον τα τελευταια 15-20 χρονια εγω εχω να προτεινω το εξης : μειωση αποδοχων για του χρονου με μπονους συμμετοχων (βγαζουμε εξω τις απουσιες απο τραυματισμους και κιτρινες) και τον κανεις και αρχηγο. αν κανει και προετοιμασια αυτος ο παιχτης πιστευω οτι εχει να δωσει πολλα περισσοτερα. αυτο πιστευω εγω.
Νομίζω ότι η διοίκηση θα κάνει κάτι για το θέμα. Είναι γεγονός ότι θέλουν να παραμείνει ο Γκαρσία γιατί και οι ίδιοι ξέρουν τι παικταράς είναι (άλλωστε ο Θοδωρής στην ίδια θέση έπαιζε...) και ότι δεν θα μπορέσουν αν βρουν αμυντικό χαφ ίσης αξίας με 550.000 Ευρώ. Δεν νομίζω ότι να τον κάνεις αρχηγό είναι λύση, πάντως κάτι θα σκεφτούν για το τι επιπλέοπν όρους θα προσθέσουν στο συμβόλαιο του σε σχέση με τις απουσίες του λόγω αδικαιολόγητων καρτών. Επιπλέον, είναι απαραίτητος για την ομάδα του χρόνου που με τις φετινές κινήσεις, μόνο σε συνδιασμό με την παραμονή του Γκαρσία και των άλλων ποιοτικών παικτών θα κάνει πρωταθλητισμό...

Υ.Γ Μεγάλο και ισάξιο αμυντικό χαφ που πέρασε από τον ΠΑΟΚ ήταν ο Τετράτζε, αλλά δεν έπαιξε λόγω του γνωστού τραυματισμού και της τότε διοίκησης...
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Kevin »

thrix έγραψε:
Kevin έγραψε:Mε πρόστιμο, χωρίς έφεση και χωρίς καν να κληθεί σε απολογία!!! :evil:
Για να ξέρουμε τί λέμε και να μη δημιουργούμε εντυπώσεις. Μην κάνουμε αυτά που βρίζουμε τους άλλους ότι κάνουν.

1. Το πρόστιμο είναι 240 ευρώ. (πάει έπεσε ο προγραμματισμός έξω) και είναι όσο ακριβώς προβλέπεται από τον κανονισμό όταν φας 3η φορά κόκκινη.
2. Έφεση κάνεις όταν πιστεύεις ότι δεν τηρήθηκε σωστά ο κανονισμός. Στην περίπτωση αυτή ο κανονισμός λέει καθαρά πόσες αγωνιστικές πρέπει αν φάει μετά από 3η κόκκινη (2η υποτροπή). Είναι εντελώς ξεκάθαρα τα πράγματα, δεν χωράει άλλη ερμηνεία ο κανονισμός. Τον διάβασα πολύ προσεκτικά κι αν θες να σου δώσω το link.
3. Δεν έγινε δικαστήριο για να κληθεί σε απολογία και δεν τον κατηγόρησαν (προφανώς δεν γράφτηκαν στο ΦΑ) για τίποτε άλλο (συμπεριφορά κατά την αποχώρηση) που θα μπορούσαν άνετα. Έτσι λοιπόν δεν τίθεται θέμα απολογίας. ΜΟΝΟ για την κάρτα τιμωρήθηκε, για τίποτε άλλο.

Αυτό που κατά κόρων γράφτηκε εδώ περί "αυτοδίκαιου..." πολύ απλά σημαίνει ότι αν φας την κάρτα τρως αυτόματα και τις αγωνιστικές που προβλέπει ο κανονισμός. Το ότι έχεις φάει την κάρτα προκύπτει από το ΦΑ το οποίο έχεις υπογράψει.
Αν τον είχαν παραπέμψει για τη συμπεριφορά του μετά την αποβολή και για τα όσα είπε για τη μάνα του κάκου που έκαναν το γύρο του κόσμου, τότε θα μιλάγαμε για δικαστική διαδικασία (αθλητικός δικαστής) η οποία περιλαμβάνει δικηγόρους απολογίες εφέσεις κλπ.

Αυτά για να ξέρουμε και τι λέμε και να μη ρίχνουμε κι άλλο λάδι στη φωτιά.
Εντάξει ρε φίλε, γράφω αυτά που διάβασα σε γνωστό site (παρακάτω παραθέτω και το link). Oύτε εντυπώσεις θέλω να δημιουργήσω, ούτε λάδι στη φωτιά να ρίξω! Ο καθένας έχει μυαλό και κρίνει.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=2673425
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από trobonaras »

Σε καμια περιπτωση αρχηγος ο γκαρσια!!

Τουλαχιστον οχι πρωτος.

Ο αρχηγος αν κανει μαλακια η ποινη του διπλασιαζεται!!κοινως αν σημερα ηταν αρχηγος πρωτος και ειχε φαει 2 ποινες αγωνιστικη,θα διπλασιαζοταν επειδη ειναι δυο φορες υποτροπος (4) και θα ξαναδιπλασιαζοταν επειδη ειναι πρωτος αρχηγος! 8!

Ελπιζω βεβαια να μην γινονται τα ιδια του χρονου,αλλα φυλαγε τα ρουχα σου να εχεις μα μισα..
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από diniko80 »

http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=2673432

Η φημολογία, η παραφιλολογία και οι συζητήσεις-κουβέντες μεταξύ σοβαρού και αστείου έχουν άλλο βάρος εν μέσω μεταγραφικής περιόδου. Και το τελευταίο σενάριο που αρχίζει και ψιθυρίζεται έχει να κάνει με σκέψη των ιθυνόντων του Αρη και συγκεκριμένα της πλευράς Αθανασιάδη να κινηθούν για τον Πάμπλο Γκαρσία, εφόσον αυτός μείνει ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ.

Σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Μύθευμα κάποιου ευφάνταστου μυαλού. Πάντως αυτό το γαϊανάκι που έχει στηθεί από πέρυσι το καλοκαίρι καλά κρατεί. Η αρχή έγινε με τη μετακίνηση Ιβιτς και Χαλκιά στην Τούμπα το περασμένο καλοκαίρι. Η συνέχεια δόθηκε με την ενδεχόμενη μετακίνηση του Παπάζογλου στον ΠΑΟΚ και το επίσης φημολογούμενο ενδιαφέρον του Αρη για τον Ηλιάδη.

Το όνομα του Πάμπλο Γκαρσία ίσως να ακούστηκε στη λογική του ενδιαφέροντος του ΠΑΟΚ για τον Βιτόλο. Αν πάντως η σκέψη αυτή ισχύει, ο πρώτος που θα χαρεί είναι ο Ρεγκέιρο, ο οποίος διατηρεί εξαιρετικές σχέσεις με τον μέσο του ΠΑΟΚ. Ποια, όμως, θα είναι η άποψη του Νάτσο Γκαρσία;

Το κλίμα που επικράτησε στη Λέσχη τη Δευτέρα ήταν ενδεικτικό όσων έγιναν όλο αυτό το διάστημα. Οι ανεβασμένοι τόνοι ήταν κάτι το αναμενόμενο. Ομως ο Αρης μέσα από τη διαδικασία της Λέσχης μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει και αυτή η διαδικασία είναι μονόδρομος για τις ομάδες που έχουν επιλέξει αυτόν το δρόμο. Και το κέρδος μακροπρόθεσμα θα είναι μεγάλο.
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Ο παμπλο παιζει μονο σε μεγαλες ομαδες...

:?
Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από fofanaserres »

ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ.

Γκαρσία αλάνι μου κι αλήτη,για ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΑΣ
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από scouser4 »

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΔΩ Κ ΤΩΡΑ! :)

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gash04 »

Ας πάει στον ΑΡΗ.
Να δω πως θα συμπληρώνουν 11άδα μετά... :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”