5. Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από theo86 »

μικε απλα με γλιτωνεις απο το γραψιμο.......

λες κ μας περισσευουν τα λεφτα για να εχουμε απλα εναν παιχτη για 10 ματς το χρονο ετσι επειδη γουσταρουμε εμεις να τον βλεπουμε..
κριμα την μπαλα που παιζει

:?
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3660
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από ARMY »

Έχεται λαλήσει όλοι ρε?????
Απαντήστε μου στη ερώτηση αν ο ΠΑΥΛΟΣ έπαιζε σε άλλη ομάδα (ΠΟΚ) θα έτρωγε αυτές τις κάρτες???
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Platon »

Μαϊκ και Theo η υποθεση, το επαναλαμβανω, δεν ειναι μονο αγωνιστικη, ειναι και κοινωνικη. Τουλαχιστον για μενα.

Και μη νομιζετε οτι οι γαυροι και οι βαζελοι δεν το εχουν κατα νου. Ολοι θα ηθελαν στην ομαδα τους εναν Γκαρσια. Βεβαια σε αυτους δε θα παιρνει τοσες καρτες, εννοειτε...κι ας κανει τα ιδια και χειροτερα απ' οτι σε μας!!!!

Γνωμη μου παντα!!!!
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Thanos4 »

ιδεα:γιατι δεν βαζουμε ενα δημοψηφισμα αμα θελουμε τον γκαρσια η οχι?εδω σε αυτο το τοπικ
The Great Gatsby
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 21:50

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από The Great Gatsby »

mike έγραψε:ρε αδερφέ Πλάτο ....
μα την παναγία δεν σε καταλαβαίνω σήμερα
ποιός μ@λ@κ@ς θα τον πάρει τον Γκαρσία και με τι κριτήρια???
να του παίζει κυριλέ ένα παιχνίδι...
στο επόμενο να βγαίνει με κόκκινη και να κρεμάει την ομάδα αφήνοντάς την κουτσή...
να μην παίζει για τα επόμενα 3-4 παιχνίδια

το ότι δεν στέριωσε στις προηγούμενες ομάδες του (ενώ οι ποδοσφαιρικές του αρετές βγάζουν μάτια) δεν μας προβληματίζει καθόλου?

κρίμα δηλαδή τους παιχταράδες που είδαμε στα στα νιάτα μας και κρεμαστήκαμε τώρα από τα αρχίδια του ουρουγουανού


re file xereis tin karriera tou pane des tin k meta mila
mi milate xoris na xerete

http://en.wikipedia.org/wiki/Pablo_Gabriel_García


Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paok87 »

Ο σιμαο χτυπαει το μπολ μποι
http://www.youtube.com/watch?v=XfH7LS98_fs

6.02-6.13


Φιλε The Great Gatsby γραφε ελληνικα
Άβαταρ μέλους
axilleas4
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Πέμ 06 Νοέμ 2008, 21:42
Τοποθεσία: copACABana

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από axilleas4 »

Σκεφτείτε οι δημοσιογραφίσκοι να καταφέρουν να μας κάνουν να φαγωθούμε μεταξύ μας, να διώξουμε το Garcia με όλο αυτό παραλήρημα τους περί αλητείας κτλ κτλ κτλ , να τον αρπάξει κάποια ομάδα της χαβούζας και μετά να μη τρέχει τίποτα,με την γνωστή μαχητική του συμπεριφορά.

Βρε αχρηγός πρέπει να γίνει, πρώτος αρχηγός,ο μαχητής και ψυχάρας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος axilleas4 την Τρί 12 Μάιος 2009, 22:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

mike έγραψε:ρε αδερφέ Πλάτο ....
μα την παναγία δεν σε καταλαβαίνω σήμερα
ποιός μ@λ@κ@ς θα τον πάρει τον Γκαρσία και με τι κριτήρια???
να του παίζει κυριλέ ένα παιχνίδι...
στο επόμενο να βγαίνει με κόκκινη και να κρεμάει την ομάδα αφήνοντάς την κουτσή...
να μην παίζει για τα επόμενα 3-4 παιχνίδια

το ότι δεν στέριωσε στις προηγούμενες ομάδες του (ενώ οι ποδοσφαιρικές του αρετές βγάζουν μάτια) δεν μας προβληματίζει καθόλου?

κρίμα δηλαδή τους παιχταράδες που είδαμε στα στα νιάτα μας και κρεμαστήκαμε τώρα από τα αρχίδια του ουρουγουανού


δε νομιζω αδερφε να παει στο γαυρο η το βαζελο και να αποβληθει...
Ο Ανατολακης ξερεις μηπως ποσες αποβολες ειχε οσα χρονια επαιζε στο γαυρο?
Μια !!!
Ο Ζε Ελιας? Θυμασαι μηπως?
Μη λετε οτι να ναι.
Παιχτικα ειναι μια κλαση ΑΝΩΤΕΡΟΣ απο ολα τα αμυντικα χαφ της σουπερλιγκ και ας ειναι ισως ο πιο αργος απο ολους τοσο σε ταχυτητα οσο και σε εκρηκτικοτητα. Δε σου λεει τιποτα αυτο?
Υποψην οτι και μενα με τρελαινει οτι δε μπορει να συγκρατησει τα νευρα του.
Ο ανθρωπος ειναι παιχταρας, θελω να μεινει αλλα αν η διοικηση αποφασισει οτι δε μπορει να τον χρυσοπληρωνει για να παιζει στα μισα ματς εγω μαζι της ειμαι, γιατι θα εχει τα δικια της. Αν παλι τον κρατησει θα ευχομαι να δικαιωθει και να του βαλει μυαλο. Και μην ακουω οτι δε μπορει να αλλαξει γιατι αυτα που εχει κανει στη σουπερλιγκ δεν τα εχει κανει πουθενα αλλου τοσο εντονα. Και μην τρωτε προλογο απο κατι Σαριεγκι (ποιος Σαριεγκι ρε παιδια?) και σια οτι δηθεν παντα τα ιδια εκανε κλπ.
Δρυος πεσουσις πας ανηρ ξυλευεται... ελεγαν οι αρχαιοι
The Great Gatsby
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 21:50

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από The Great Gatsby »

http://soccernet.espn.go.com/players/st ... 60&cc=5739

και στατιστικα του για να καταλαβαινετε
ποσες κοκκινες πηρε στην καρριερα του
κ ποσες στην ελλαδα
αντε γιατι ακουτε τους ραδιοφωνατζηδες κ το μυαλο σας δε δουλευει μου φαινεται
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Thanos4 »

τι ακυρο λινκ ειναι αυτο?

υγ:εχει και η ντεπορτιβο γκαρσια? :)
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gate4mitsos »

paok87 έγραψε:Ο σιμαο χτυπαει το μπολ μποι
http://www.youtube.com/watch?v=XfH7LS98_fs
6.02-6.13
Εδω φαινεται ξεκαθαρα και σε ευχαριστω αδερφε που εδωσες το λινκ,απο το 6.10 και μετα φαινεται ο πουστ@ρ@ς ο σιμαο να πεταει την μπαλα στο παιδι...Ντροπη του!!!Να την πεταει ετσι στον γιο του ο παλιομπασταρδος...

:?
The Great Gatsby
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 21:50

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από The Great Gatsby »

http://soccernet.espn.go.com/players/st ... 71&cc=5739

συγγνωμη αυτο ειναι το σωστο
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από theo86 »

παιδια ολοι εδω :? ειμαστε μην τρελενεστε!!!
κ εγω τον γουσταρω τον παμπλο αν κ χαλαστηκα προχθες γιατι εβαλε τον εαυτο του πιο πανω απο την ομαδα..
πραγματικα θα στεωαχωρηθω αν φυγει αλλα η στεναχωρια μου οταν χανει η ΠΑΟΚΑΡΑ μου δεν συγκρινεται με τπτ αλλο..
2 βραδια δεν κοιμηθηκα λογω της ηττας αυτης!!
κ σημερα δεν προκειται να κοιμηθω λογω του αγχους μου για το αυριανο ματς...περιμενω πως κ πως να ξεκινησει ο αγωνας...
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από paok87 »

gate4mitsos έγραψε:
paok87 έγραψε:Ο σιμαο χτυπαει το μπολ μποι
http://www.youtube.com/watch?v=XfH7LS98_fs
6.02-6.13
Εδω φαινεται ξεκαθαρα και σε ευχαριστω αδερφε που εδωσες το λινκ,απο το 6.10 και μετα φαινεται ο πουστ@ρ@ς ο σιμαο να πεταει την μπαλα στο παιδι...Ντροπη του!!!Να την πεταει ετσι στον γιο του ο παλιομπασταρδος...

:?
Εδω το βιντεο το κανουμε αβαβα και δεν εχει τιμωρια?
Ουστ λαμογια της σουπερκλικ :evil:
Άβαταρ μέλους
mike
Δημοσιεύσεις: 935
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 14:25
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από mike »

εγώ ρε λέω ότι νάναι?

ας υποθέσουμε ότι μένει στην ομάδα εσύ θα αισθάνεσαι καλά όταν τον δεις στην 11άδα του πρώτου ευρωπαικού ματς? μακάρι να βγω ψεύτης αλλά...
όσο για Ανατολάκηδες κλπ νομίζω ότι το σκεπτικό και ο προσανατολισμός οριμένων είναι ότι υπάρχει μόνο το ελληνικό πρωτάθλημα
δεν είναι έτσι κύριοι
δεν είμαι γαύρος για να θέλω παίχτες που θα επιβάλω στην ελληνική κλίκα να μην κοκκινίζοντε
θέλω ομάδα που θα παίζει ευρώπη και θα με κάνει υπερήφανο
ας έπαιζε το μποξ του σε κανένα διεθνές παιχνίδι ο εν λόγω κύριος και θα βλέπαμε όλοι ΤΟ κράξιμο όλου του κόσμου

όσο για το ΠΑΟΚτσάκι που μου λέει διάφορα για την καριέρα του Πάμπλο (σαν να τα μάθαμε χθες) του λέω μόνο: ας είχε να αρχίδια να μείνει στη ΡΕΑΛ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”