Ο κόσμος παίζει μπάλα II
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
xaxaxaxa..ρε μαλακα τι τραβαμε...εμεις για να δουμε γκολ στο 94 πρεπει να παιξουμε 1054 αγωνες
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Πιλότε πικραμένος δείχνεις.
Ας πέρναγες κι εσύ να πανηγύριζες σήμερα δε σου έφταιξε κανένας
Ας πέρναγες κι εσύ να πανηγύριζες σήμερα δε σου έφταιξε κανένας
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Σιγά μην είμαι πικραμένος. Αλλά ούτε χαρούμενος θα είμαι ποτέ για την χάρτινηgiapas έγραψε:Πιλότε πικραμένος δείχνεις.
Ας πέρναγες κι εσύ να πανηγύριζες σήμερα δε σου έφταιξε κανένας
Στάλθηκε από SM-N975F
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14128
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Θα δώσουμε σκληρή μάχη για την δεύτερη θέση...thanos-xanthi έγραψε:τους ανοιξε ο πατος
ας εχουν βεβαια ματς μεσοβδομαδα
μια χαρα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Ποιος πατος. Ουτε ο Αετος Σκυδρας τετοια αμυνα οπως στην τελευταια φαση. Πεντε ατομα κοιτανε εναν. Αγιο ειχαν οι Γερμανοι που δεν περασαν. Θα ξεφτιλιζοντουσαν στον ομιλο.thanos-xanthi έγραψε:τους ανοιξε ο πατος
ας εχουν βεβαια ματς μεσοβδομαδα
μια χαρα
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
η σπορτιγκ τρωει 4..η γαλατα χανει 2-1....τι γιεντε?ολα συνομοτουν να το σηκωσουμε φετος..
παρτε το πρεφα!!!
παρτε το πρεφα!!!
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Αν αποφύγουμε τις ολλανδικές του τρίτου γκρουπ θα είμαστε καλά.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Φοβάσαι πώς λογικά η κουλα θα κινηθεί δυνατά τώρα που πήρε λεφτά από την πρόκρισηproedros έγραψε:Αν δεν κάνουμε μεταγραφές τρίτοι θα βγούμε..
Στάλθηκε από SM-N975F
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Να δω πότε θα σταματήσει να μαλακίζεται η Σπόρτινγκ που αφήνει τα δικά της παιδιά να γίνονται γκασταρμπάιτερ στις ξενιτιές της ευρώπης, αντί να τα αξιοποιήσει ως προπονητές η ίδια....theodorsalonika έγραψε:η σπορτιγκ τρωει 4..!