Sérgio Paulo Marceneiro da Conceição
Re: Sergio Conceicao
συμφωνω απλα ο Κονσεισαο δεν χρειαζεται εξωτερικα ζητηματα για να τρελενεται..επηραζεται απο μονος του..Ποτε δεν θα τον δουμε ηρεμο..Αυτος ηταν,αυτος ειναι..δε θα αλλαξει τωρα
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Sergio Conceicao
ΠΑΟΚ: Σκέφτεται να ανανεώσει
Αναφορά στον Σέρτζιο Κονσεϊσάο κάνει η πορτογαλική εφημερίδα A’ Bola. Στο άρθρο ο δημοσιογράφος αναφέρει πως ο 34χρονος μέσος σκέφτεται να ανανεώσει τη συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ, επικαλούμενος πληροφορίες από Ελλάδα και πως επίκειται ραντεβού με τον Θοδωρή Ζαγοράκη και τον Φερνάντο Σάντος.
http://www.sport-fm.gr/article/175509
ΥΓ.
Ολοι ''πληροφοριες'' εχουμε για ολα...
Αναφορά στον Σέρτζιο Κονσεϊσάο κάνει η πορτογαλική εφημερίδα A’ Bola. Στο άρθρο ο δημοσιογράφος αναφέρει πως ο 34χρονος μέσος σκέφτεται να ανανεώσει τη συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ, επικαλούμενος πληροφορίες από Ελλάδα και πως επίκειται ραντεβού με τον Θοδωρή Ζαγοράκη και τον Φερνάντο Σάντος.
http://www.sport-fm.gr/article/175509
ΥΓ.
Ολοι ''πληροφοριες'' εχουμε για ολα...
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Sergio Conceicao
Διάρρηξη στο αυτοκίνητο του Κονσεϊσάο
Μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τον Σέρτζιο Κονσεϊσάο χτες το απόγευμα. Ο αρχηγός του ΠΑΟΚ ανακάλυψε ότι άγνωστοι διέρρηξαν το αυτοκίνητό του και του έκλεψαν το πορτοφόλι του μαζί με ορισμένα προσωπικά έγγραφα (ταυτότητες, διαβατήρια κτλ). Ο Πορτογάλος ενημέρωσε τους ανθρώπους του Δικεφάλου για τη διάρρηξη και αμέσως ξεκίνησαν οι διαδικασίες για να επανεκδοθούν τα απαραίτητα έγγραφα του Κονσεϊσάο. Ωστόσο οι επιτελείς του Δικεφάλου ενημέρωσαν την ασφάλεια για το γεγονός, μήπως και βρεθούν στο μεταξύ τα χαρτιά του αρχηγού του ΠΑΟΚ και έτσι γλιτώσει την ταλαιπωρία της επανέκδοσης.
http://www.metropolisradio.gr/9146
ΥΓ.
Τωρα και να θελει...χωρις διαβατηριο δεν παει πουθενα...!
Μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τον Σέρτζιο Κονσεϊσάο χτες το απόγευμα. Ο αρχηγός του ΠΑΟΚ ανακάλυψε ότι άγνωστοι διέρρηξαν το αυτοκίνητό του και του έκλεψαν το πορτοφόλι του μαζί με ορισμένα προσωπικά έγγραφα (ταυτότητες, διαβατήρια κτλ). Ο Πορτογάλος ενημέρωσε τους ανθρώπους του Δικεφάλου για τη διάρρηξη και αμέσως ξεκίνησαν οι διαδικασίες για να επανεκδοθούν τα απαραίτητα έγγραφα του Κονσεϊσάο. Ωστόσο οι επιτελείς του Δικεφάλου ενημέρωσαν την ασφάλεια για το γεγονός, μήπως και βρεθούν στο μεταξύ τα χαρτιά του αρχηγού του ΠΑΟΚ και έτσι γλιτώσει την ταλαιπωρία της επανέκδοσης.
http://www.metropolisradio.gr/9146
ΥΓ.
Τωρα και να θελει...χωρις διαβατηριο δεν παει πουθενα...!
Re: Sergio Conceicao
xalase kai to panorama
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Re: Sergio Conceicao
ton listepsan ton sergio, pige na dei ton gio tou sths akadhmies kai eixe ena tsantaki mesa sto amaksi... kai kapoios malakas(skoliks mallon) pige kai to eklepse... eutixos to tsantaki den eixe lefta kai exei mono xartia..
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά! Thx, Admin Team
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Sergio Conceicao
Ε ναι, γιατί αλλιώς θα γινόταν φτωχούλης αμα του κλέβαν και λεφτά..μάλλον δικός μας ήταν, χωρίς ταυτότητες διαβατήρια κλπ δεν μπορεί να φύγει!
SERGIO μείνε στον ΠΑΟΚ..ΠΑΟΚ και χωρίς διαβατήριο!

SERGIO μείνε στον ΠΑΟΚ..ΠΑΟΚ και χωρίς διαβατήριο!
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Sergio Conceicao
Θα τον κανουμε οπως τον Tom Hanks στο Terminal...
(θα μενει στο αεροδρομιο γιατι δεν εχει διαβατηριο-δεν θα τον αφηνουμε να φυγει)
Θα του επιστρεφουμε το διαβατηριο μονο οταν παιζει η ομαδα εκτος εδρας στην Ευρωπη...ξέρετε...κανενα μπερναμπέου, κανενα μαντσεστερ...αλλά μέχρι εκεί...μετα Σαλόνικα μεχρι να γινει παλαιμαχος και ο μικρος του γιος...
(θα μενει στο αεροδρομιο γιατι δεν εχει διαβατηριο-δεν θα τον αφηνουμε να φυγει)
Θα του επιστρεφουμε το διαβατηριο μονο οταν παιζει η ομαδα εκτος εδρας στην Ευρωπη...ξέρετε...κανενα μπερναμπέου, κανενα μαντσεστερ...αλλά μέχρι εκεί...μετα Σαλόνικα μεχρι να γινει παλαιμαχος και ο μικρος του γιος...
- pegasos650
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 20:20
- Επικοινωνία:
Re: Sergio Conceicao
http://indianbet.forumup.org/viewtopic. ... dianbet#10
Τετάρτη 06 Μαΐου 2009, 11:59
Γράφει: Γιώργος Κτενάς
Τετάρτη 06 Μαΐου 2009, 11:59
Γράφει: Γιώργος Κτενάς
- salonicapaokaki
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Παρ 01 Μάιος 2009, 22:39
- Τοποθεσία: ~Salonica~
Re: Sergio Conceicao
Lol-άρεις!!!Maximus έγραψε:Θα τον κανουμε οπως τον Tom Hanks στο Terminal...![]()
(θα μενει στο αεροδρομιο γιατι δεν εχει διαβατηριο-δεν θα τον αφηνουμε να φυγει)
Θα του επιστρεφουμε το διαβατηριο μονο οταν παιζει η ομαδα εκτος εδρας στην Ευρωπη...ξέρετε...κανενα μπερναμπέου, κανενα μαντσεστερ...αλλά μέχρι εκεί...μετα Σαλόνικα μεχρι να γινει παλαιμαχος και ο μικρος του γιος...
το τι γέλιο έριξα με το ποστ σου, δεν λέγεται!!
Τελείωσε: Δεν είμαστε καλά, δεν έχουμε μυαλό, είμαστε άρρωστοι με τον δικέφαλο αετό...
Re: Sergio Conceicao
Είναι αλήθεια αυτό που άκουσα σήμερα από τον Κόλκα ότι αρνείται να βγει αλλαγή και ότι αυτός είναι ο λόγος που ο Σάντος έβγαλε τον Βιερίνια?
Αν είναι αλήθεια τότε καλύτερα να φύγει.
Αν είναι αλήθεια τότε καλύτερα να φύγει.
Re: Sergio Conceicao
πρέπει να συμορφωθεί αν ισχύει κάτι τέτοιο γτ του χρόνου για αλλαγή πρέπει να προορίζεται...
πολύ απελπιστικό χθες, δεν του βγήκε καμιά σέντρα σωστή.. κρίμα ρε σέρτζιο..
πολύ απελπιστικό χθες, δεν του βγήκε καμιά σέντρα σωστή.. κρίμα ρε σέρτζιο..
-
PAOKmadness
- Δημοσιεύσεις: 44
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 19:24
Re: Sergio Conceicao
Δεύτερο συνεχόμενο ματς που τα νεύρα του υπερτερούν της μεγάλης ποδοσφαιρικής του αξίας..
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Sergio Conceicao
thrix έγραψε:Είναι αλήθεια αυτό που άκουσα σήμερα από τον Κόλκα ότι αρνείται να βγει αλλαγή και ότι αυτός είναι ο λόγος που ο Σάντος έβγαλε τον Βιερίνια?
Αν είναι αλήθεια τότε καλύτερα να φύγει.
Μήπως έκανε κάποιο είδος πλάκας ή ήθελε να τονίσει την συμπάθεια του Santos ή τη θέληση του Sergio για να παίζει;
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι στο ημίχρονο λέει ο Santos:Sergio θα σε βγάλω για να βάλω ένα αμυντικό χαφ και να απαντάει ο Conseicao:Εγώ δεν βγαίνω ρε Santos αν θες βγάλε κάναν άλλο..