Ο κόσμος παίζει μπάλα II
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33952
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Από κόρνερ το γκολ του Ακπομ.. Γκουχ Γκουχ..
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Θελω να κλαψω:(Parolos έγραψε:Από κόρνερ το γκολ του Ακπομ.. Γκουχ Γκουχ..
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Ο Νομποα μας δείχνει το δρόμο για Τετάρτη.. τους κάρφωσε.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
2 ευκαιρίες, 2 γκολ η Τσέλσι και από 3 0 έγινε 3 2
Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Τελικά 3-3 η Τσέλσι μέσα στην Άλμπιον και δεν έπρεπε να μετρήσει μάλλον το τρίτο γκολ καθώς είχε γίνει χέρι από το Μέισον Μάουντ στο ξεκίνημα της φάσης.
Έτσι είναι το ποδόσφαιρο στα κανονικά πρωταθλήματα. Δεν κερδίζουν μόνο οι μεγάλες ομάδες με κάθε μέσο και τρόπο.
Επίσης η Dortmund έκανε κλαρίνο στην Βαυαρία με την Augsburg. Τι να λέει τώρα.
Πρέπει να αρχίσουν την καταστροφολογία;
Έτσι είναι το ποδόσφαιρο στα κανονικά πρωταθλήματα. Δεν κερδίζουν μόνο οι μεγάλες ομάδες με κάθε μέσο και τρόπο.
Επίσης η Dortmund έκανε κλαρίνο στην Βαυαρία με την Augsburg. Τι να λέει τώρα.
Πρέπει να αρχίσουν την καταστροφολογία;
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33952
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Ακόμα και μετά από τέτοια ήττα θα πήγαιναν εύκολα 80 χιλιάδες κόσμος στο γήπεδο.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Εδώ ψάχνουν να κάνουν τσεκ ιν στο φουμπου μόνο με τον gay
Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17372
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Βρισκόμαστε στο φόρουμ όπου έχει γραφτεί "αν έτρωγε ο Γλύκος αυτό που έφαγε ο Νόιερ θα γινόταν χαμός".
Τι σχέση μπορεί να έχει ο Γλύκος με τον Νόιερ και τι σχέση μπορεί να έχει ο ΠΑΟΚ με την Τσέλσι και την Ντόρτμουντ.
Μιλάμε για πράγματα που δεν συνδέονται μεταξύ τους, παντελώς άσχετα.
Τι σχέση μπορεί να έχει ο Γλύκος με τον Νόιερ και τι σχέση μπορεί να έχει ο ΠΑΟΚ με την Τσέλσι και την Ντόρτμουντ.
Μιλάμε για πράγματα που δεν συνδέονται μεταξύ τους, παντελώς άσχετα.
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Καθόλου ασύνδετα και άσχετα. Σε καμία περίπτωση.
Η σωστή νοοτροπία και η υγιής σχέση οπαδού/φιλάθλου με την ομάδα δεν έχει σχέση με το μέγεθος της ομάδας στα ευρωπαϊκά σαλόνια.
Έχει σχέση με τη νοοτροπία. Η καταστροφολογία και η γκρίνια για την γκρίνια είναι μια παθογένεια που πρέπει να εξαλειφθεί και στον ΠΑΟΚ και γενικώς.
Να δω και τους ρώσους που έπαιξαν με τους βασικούς τους σήμερα και έφεραν Χ εκτός με το Σότσι
Σε τρεις ημέρες να δούμε πόσο φρέσκοι θα είναι.
Η σωστή νοοτροπία και η υγιής σχέση οπαδού/φιλάθλου με την ομάδα δεν έχει σχέση με το μέγεθος της ομάδας στα ευρωπαϊκά σαλόνια.
Έχει σχέση με τη νοοτροπία. Η καταστροφολογία και η γκρίνια για την γκρίνια είναι μια παθογένεια που πρέπει να εξαλειφθεί και στον ΠΑΟΚ και γενικώς.
Να δω και τους ρώσους που έπαιξαν με τους βασικούς τους σήμερα και έφεραν Χ εκτός με το Σότσι
Σε τρεις ημέρες να δούμε πόσο φρέσκοι θα είναι.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17372
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Τι σχέση έχει η γκρίνια με το τι κάνουν η Ντόρτμουντ και η Τσέλσι;
Αυτό που διαβάζω εγώ είναι "μην γκρινιάζετε, ούτε η Τσέλσι κέρδισε" λες και μας νοιάζει τι κάνει η Τσέλσι. Αν πέσει η Τσέλσι δηλαδή να μην γκρινιάζουμε αν πέσουμε κι εμείς γιατί έτσι είναι το ποδόσφαιρο.
Αν νομίζετε ότι οι παίκτες αυτών των ομάδων δεν δέχονται πίεση από τον κόσμο τους στα άσχημα ζείτε σε άλλο πλανήτη.
Αυτό που διαβάζω εγώ είναι "μην γκρινιάζετε, ούτε η Τσέλσι κέρδισε" λες και μας νοιάζει τι κάνει η Τσέλσι. Αν πέσει η Τσέλσι δηλαδή να μην γκρινιάζουμε αν πέσουμε κι εμείς γιατί έτσι είναι το ποδόσφαιρο.
Αν νομίζετε ότι οι παίκτες αυτών των ομάδων δεν δέχονται πίεση από τον κόσμο τους στα άσχημα ζείτε σε άλλο πλανήτη.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Το πρόβλημα δεν είναι η γκρίνια. Το πρόβλημα είναι ότι έχουνε πάρει εργολαβία κάποιοι το να γκρινιάζουν με όλους και για όλα
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Έται ακριβώς.
Σαφώς και δέχονται πίεση και στην Τσέλσι και στην Ντόρμτμουντ και στην Αγγλία και παντού,
αλλά και εδώ μέσα υπάρχουν άτομα που δεν τους είδα να ποστάρουν και πολύ (έως καθόλου ή ελάχιστα) στις μεγάλες προκρίσεις με μπεσίκτας και μπενφίκα και περιμέναν τη στραβή για να βγουν να κράξουν.
Τρέφονται από τη μιίρλα και την γκρίνια πολλοί. Αυτό είναι παθογένεια. Αυτή είναι πραγματικότητα.
Σαφώς και δέχονται πίεση και στην Τσέλσι και στην Ντόρμτμουντ και στην Αγγλία και παντού,
αλλά και εδώ μέσα υπάρχουν άτομα που δεν τους είδα να ποστάρουν και πολύ (έως καθόλου ή ελάχιστα) στις μεγάλες προκρίσεις με μπεσίκτας και μπενφίκα και περιμέναν τη στραβή για να βγουν να κράξουν.
Τρέφονται από τη μιίρλα και την γκρίνια πολλοί. Αυτό είναι παθογένεια. Αυτή είναι πραγματικότητα.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Ποια γκρίνια ρε παιδια τώρα...
1 ώρα μετά την δευτερη συνεχη γκέλα στο πρωτάθλημα, βγάζουν οι οργανωμένοι ανακοίνωση στήριξης για την Τετάρτη..! Στην οποία ανακοινωση δεν αναφέρεται καν το σημερινο ματς ή οτιδηποτε έχει σχέση με το πρωτάθλημα...
Εσεις που βλέπετε την γκρίνια?
Επειδή ο Μήτσος και ο Τάκης έγραψαν στο παοκμανια ή στα social media καποια σχόλια παραπάνω?
Φέτος ο οργανισμός ΠΑΟΚ δεν έχει βιώσει την γκρίνια, πόσο μάλλον όταν η Τουμπα ειναι χωρίς κόσμο.
1 ώρα μετά την δευτερη συνεχη γκέλα στο πρωτάθλημα, βγάζουν οι οργανωμένοι ανακοίνωση στήριξης για την Τετάρτη..! Στην οποία ανακοινωση δεν αναφέρεται καν το σημερινο ματς ή οτιδηποτε έχει σχέση με το πρωτάθλημα...
Εσεις που βλέπετε την γκρίνια?
Επειδή ο Μήτσος και ο Τάκης έγραψαν στο παοκμανια ή στα social media καποια σχόλια παραπάνω?
Φέτος ο οργανισμός ΠΑΟΚ δεν έχει βιώσει την γκρίνια, πόσο μάλλον όταν η Τουμπα ειναι χωρίς κόσμο.