Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Κέρδισε με.. βολή σε νεκρό χρόνο η Γιουνάιτεντ
Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Κλάιν Μάιν.
Αφού δε το έφαγαν απ' τη σέντρα όπως εμείς με γακη στο Σπόρτινγκ ευχαριστώ να λενε.
Αφού δε το έφαγαν απ' τη σέντρα όπως εμείς με γακη στο Σπόρτινγκ ευχαριστώ να λενε.
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Το πήρε η Man U. Αυτό είναι που λένε ότι παίζεται το παιχνίδι μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Χορταινεις μπάλα με πρεμιέρ, τι να δεις μετά.... Κανένα άλλο πρωτάθλημα αυτή τη στιγμή δεν αξίζει
Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Άντε να δούμε λίγο Γερμανία.. Με κόσμο στα γήπεδα και βλέπω περισσότερο από προηγούμενη βδομάδα
Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33940
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Αντσελοτι κλασικά πάει τρένο στην αρχή και μετά παίρνει αποζημίωση

Στάλθηκε από SM-N975F
Στάλθηκε από SM-N975F
- constadine
- Δημοσιεύσεις: 2806
- Εγγραφή: Δευ 04 Μαρ 2019, 14:55
- Τοποθεσία: Κεντρική Μακεδονία
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Όποιος επιθυμεί ένα ενδιαφέρον ποδοσφαιρικό πεντάλεπτο ας απολαύσει τα στιγμιότυπα από το απίθανο αυτό παιχνίδιbersekeros έγραψε:Το πήρε η Man U. Αυτό είναι που λένε ότι παίζεται το παιχνίδι μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
https://repress.gr/i-mantsester-gioynai ... agona-vid/