Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Και οι 2 οι Κροατικές έξω (Χάιντουκ, Λοκομοτίβα)
Η 5άρα που εισέπραξε η Λοκομοτίβα από την Μάλμε δεν μου έκατσε πολύ καλά, γιατί τα παιχνίδια της με τη Ριέκα ήταν ντέρμπι, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ποιότητα του Κροατικού πρωταθλήματος.
Μην τα κάνει και η Ριέκα Κόλος. Το προσπαθεί...
Η 5άρα που εισέπραξε η Λοκομοτίβα από την Μάλμε δεν μου έκατσε πολύ καλά, γιατί τα παιχνίδια της με τη Ριέκα ήταν ντέρμπι, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ποιότητα του Κροατικού πρωταθλήματος.
Μην τα κάνει και η Ριέκα Κόλος. Το προσπαθεί...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seaman την Πέμ 24 Σεπ 2020, 21:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Ο Τζος τα κανονίζει αυτάTotem_pk έγραψε:Ωραια. Καντε προταση για εκεινο τον χαφ της Μπεσικτας.
Στάλθηκε από SM-N975F
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Μένει και η ανόρθωση έξω, οπότε μόνο ο Απόλλων Λεμεσού και η Ομόνοια μένουν
Πέναλτι για κουλα
0 1 πανηγύρι στην ΠΑΕ, εγώ δεν πανηγυρίζω
Με την 2η το έβαλαν
Στάλθηκε από SM-N975F
Πέναλτι για κουλα
0 1 πανηγύρι στην ΠΑΕ, εγώ δεν πανηγυρίζω
Με την 2η το έβαλαν
Στάλθηκε από SM-N975F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Πέμ 24 Σεπ 2020, 21:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Ούπς το ξέχασα, σωστόςjohn4serres έγραψε:Ο Απόλλων χθες έφαγε 5αρα εντός έδρας.
Στάλθηκε από SM-N975F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Πέμ 24 Σεπ 2020, 21:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Ουτε αυτοι το βαλαν. Απλα πηρε η μπαλα θεεικα φαλτσα ενεκα της γνωστης κωλοφαρδιας της κουλας.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Που την πέταξε ο τερματάς την απόκρουση? Ούτε επίτηδες να το έκανε.ron-swanson έγραψε:Δες κωλοφαρδια η Κούλα ρε μλκ
Μόνο εμάς δεν μας πάει ένα πέναλτι...στο πηγάδι κατουρήσαμε
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Ας τα βαζαμε και με την δευτερη.pilotos έγραψε:Ούτε αυτός το έβαλε, με τη δεύτερη
Στάλθηκε από SM-N975F
- invincible
- Δημοσιεύσεις: 3144
- Εγγραφή: Δευ 03 Ιουν 2019, 15:12
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Αστην να περάσει τώρα την κουλα να πάρουμε κανένα βαθμό ως χώρα και μετά με την Βολτσμπουργκ ας κάνει κλαρίνα.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Νομίζω ότι είναι ελάχιστοι σε αυτές τις φάσεις οι βαθμοί για τις χώρες
Στάλθηκε από SM-N975F
Στάλθηκε από SM-N975F