Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
icue
Δημοσιεύσεις: 9587
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από icue »

Ωρες ωρες πραγματικα απορω γιατι ασχολουμαστε.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από seaman »

icue έγραψε:Που ειναι ο Κλατενμπεργκ να μας μιλησει για την ψυχολογια του παικτη.
Αν λοιπόν εδώ ο διαιτητής διέκρινε πρόθεση σημαίνει ότι είναι και αυτός μαζί με το ματσάκι στημένος.

Με κάθε απίθανο τρόπο μπορούν και προκρίνονται τα μουνόσκυλα.

Έναν να κάνει το πέναλτι γκολ και εμείς ρε πούστη μου...
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8374
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

δε χανουν και αυτοι το γαμωπεναλτι
στημενα και τα δοκαρια
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

Βρωμοδιαιτησια και αυτός ο φαλάκρας τι ρόλο βαράει;
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ron-swanson »

Εν τω μεταξύ παίζει ο γαύρος ματς για να μπει τσουλου και η αντίπαλη ομάδα έχει σταρ τον 35χρονο Φώτη Παπουλή. Και θέλει και μουφα πέναλτι για να βάλει γκολ.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από giapas »

μαλάκα τι πέναλτυ έδωσε ο τύπος.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Parolos »

Υποτίθεται ότι έκαναν πρωταθλητές μη πρωταθλητές λέει για να γίνονται εκπλήξεις...

Φαίνεται..

Κάνε τύχη να περάσουμε την Τετάρτη.. κάνε επιτέλους..
Κάνε να είμαστε οι απροσκλητοι στο πανηγύρι.

Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Azrael »

διαβασα τα σχολια σας και απο περιεργεια το εψαξα να το δω.

οτι και να πεις ειναι λιγο!

οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω, απορω γιατι ασχολουμαστε με αυτο το σικε τσιρκο.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από seaman »

Κλειστό κλαμπ είπαμε το CL. Ακόμη και τα λεφτά στους Ομίλους αποφάσισαν να τα μοιράζουν με βάση τη δεκαετή βαθμολογία μην τυχόν και χάσουν κάνα ευρώ οι συνήθεις θαμώνες του.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από seaman »

Έτσι προκρίνονται. Εύκολα και απλά με ένα ξεράδι στον ύπνο και στο άσχετο.

Την τύχη του μέσα το ξέρασμα.
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ron-swanson »

Βάζει γκολ στους ανύπαρκτους ο γαύρος και τσιριζει ο άλλος ο υπάλληλος. Η κατάντια της χώρας είναι αυτοί οι τύποι
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από pgetsos »

Θα έπρεπε να κλαίει; Εμείς γκρινιαζουμε αν δε φωνάζει ο σπικερ μας

Εξάλλου 1 αγώνα του από Μπουντεσλιγκα να δεις, ίδιο στυλ έχει, 20 χρόνια τώρα
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8374
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

σιχτιρ σιχαματα
icue
Δημοσιεύσεις: 9587
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από icue »

Αυτο ειναι αληθεια. Και Ουνιον Βερολινου-Παντερνμπορν να μεταδιδει ουρλιαζει σε καθε φαση, οχι απλα στα γκολ.
Άβαταρ μέλους
theodorsalonika
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από theodorsalonika »

AI ..ΕΙΔΑ ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΥ.....αυτα δεν γινονται...αι μας κοροιδευουν....ανοιξε και ο πατος του πουστογαυρου...

πω σιχαθηκα την μπαλα τωρα!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”