Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21740
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από pilotos »

Πόση ξεφτίλα;;;;;

Πείτε για την ομάδα που δεν μπορεί να κάνει φάση....

Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
sakis_the_fraud
Δημοσιεύσεις: 762
Εγγραφή: Κυρ 13 Φεβ 2011, 16:43

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από sakis_the_fraud »

Καθε χρονο υπαρχει ενας κοιμισμενος που δινει δωρο ενα πεναλτυ...

Sent from my SAMSUNG S20 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3135
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από paoki19 »

Αν δεν είναι στημένο αυτό εμενα να με γαμησετε...
Του κρατάει το χέρι ο γαυρος μέχρι να πέσει κ ο άλλος πέφτει αγκαλιάζει μπάλα πεναλτυ. Ούτε βαρ ούτε τπτ. Ξεκαθαρο φαουλ!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paoki19 την Τετ 23 Σεπ 2020, 22:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Τι πέναλντι ήταν αυτό πάλι;; :p
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ron-swanson »

Σοβαρά τώρα ο άλλος θα μπει Τσάμπιονς λιγκ με τέτοιο γκολ. Ούτε στα τοπικά τέτοια
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

:lol: :oops: :shock: :o :( :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από seaman »

Καλά αυτός ο Καράφλας της Ομόνοιας σε όλο το παιχνίδι φαίνεται ότι δεν του κόβει, αλλά το πέναλτι είναι για γέλια.
Και βέβαια ο κοντόπουστρας το έβαλε όμορφα και ωραία στη γωνίτσα και δεν είχα καμία αίσθηση αμφιβολίας ότι θα μπορούσε ίσως να το χάσει.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από jibbie »

Σιχτιρ με τον καρκίνο ρε κάθε φορά τα ίδια
Άβαταρ μέλους
constadine
Δημοσιεύσεις: 2806
Εγγραφή: Δευ 04 Μαρ 2019, 14:55
Τοποθεσία: Κεντρική Μακεδονία

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από constadine »

Τι πέναλτι ήταν αυτό ;
Ο διαιτητής δεν είχε καλή οπτική γωνία,το βαρ έπρεπε να το έβλεπε.
icue
Δημοσιεύσεις: 9587
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από icue »

Που ειναι ο Κλατενμπεργκ να μας μιλησει για την ψυχολογια του παικτη.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21740
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από pilotos »

ron-swanson έγραψε:Σοβαρά τώρα ο άλλος θα μπει Τσάμπιονς λιγκ με τέτοιο γκολ. Ούτε στα τοπικά τέτοια
Πρώτη φορά τους βλέπετε, ότι είναι ένα γηροκομείο;;;


Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3135
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από paoki19 »

Και το ύποπτο πως ο καράφλας της Ομονοίας δεν διαμαρτυρηθηκε καν...
Ασταδιαλα σιχαματα
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από teod1980 »

Πεντακάθαρο χέρι......

Του γκευ παίκτη στον καράφλα της Ομόνοιας
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ron-swanson »

Αυτός ο αριστερός Μπακ της Ομόνοιας ή πιασμένος είναι ή παριστάνει τον ποδοσφαιριστή.
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Gospi »

Σιγα μην αφησουν ενα απο τα αγαπημενα πλυντήρια της ουεφα μαφια εκτος τσου λου!
Εμας θα μας σφάξουν επειδη καναμε το λαθος και αποκλεισαμε το αλλο αγαπημενος τους πλυντήριο...

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”