Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ο iliev παίζει στη γερμανική energie κότμπους.darklord έγραψε:Ο Ιλιεφ φετος εκανε καλη χρονια;
Φέτος έπαιξε σε 26 mats σε 4 μπήκε αλλαγή και σε 15! βγήκε.
Πέτυχε 2 γκολ και έδωσε 5 assist.
Επίσης έπαιξε σε 2 mats κυπέλλου με μια assist.
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... daten.html
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Αυτός έμαθα ότι επέλεξε να ασχοληθεί με κάτι που μπορεί.Falegkos έγραψε:ο κνολ????![]()
![]()
![]()
![]()
Έγινε ξυλοκόπος...
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
http://sport24.gr/html/ent/705/ent.290705.asp
Λύθηκε το συμβόλαιο του Νούνο Μανίς
Ο Νούνο Μανίς είναι πλέον ελεύθερος, καθώς έλυσε το συμβόλαιό του με την Ατλέτικο Μαδρίτης.
Ο Πορτογάλος μέσος συμφώνησε με τον ισπανικό σύλλογο και ο τελευταίος ανακοίνωσε απόψε πως η συνεργασία τους έχει ολοκληρωθεί.
Το συμβόλαιό του είχε ισχύ μέχρι και τις 30 Ιουνίου, αλλά τερματίστηκε νωρίτερα λόγω του κακού κλίματος, κατι που ισχύει και για τον Γιούρκα Σεϊταρίδη.
Οι δυό τους έχουν τιμωρηθεί με αποκλεισμό ουσιαστικά από την πρώτη ομάδα διότι δεν πήγαν να παρακολουθήσουν αγώνα ενώ ήταν εκτός αποστολής, έτσι δεν αποκλείεται σύντομα να έχουμε εξελίξεις και με τον Έλληνα άσο.
Φέρτε τον να πάθουμε κανά ταράκουλο!!
Λύθηκε το συμβόλαιο του Νούνο Μανίς
Ο Νούνο Μανίς είναι πλέον ελεύθερος, καθώς έλυσε το συμβόλαιό του με την Ατλέτικο Μαδρίτης.
Ο Πορτογάλος μέσος συμφώνησε με τον ισπανικό σύλλογο και ο τελευταίος ανακοίνωσε απόψε πως η συνεργασία τους έχει ολοκληρωθεί.
Το συμβόλαιό του είχε ισχύ μέχρι και τις 30 Ιουνίου, αλλά τερματίστηκε νωρίτερα λόγω του κακού κλίματος, κατι που ισχύει και για τον Γιούρκα Σεϊταρίδη.
Οι δυό τους έχουν τιμωρηθεί με αποκλεισμό ουσιαστικά από την πρώτη ομάδα διότι δεν πήγαν να παρακολουθήσουν αγώνα ενώ ήταν εκτός αποστολής, έτσι δεν αποκλείεται σύντομα να έχουμε εξελίξεις και με τον Έλληνα άσο.
Φέρτε τον να πάθουμε κανά ταράκουλο!!
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Εδώ θα μείνει ο Μπαλάφας στα χαφ....και σε χαλαει
το αν θα πάρουμε τον Μανις??

το αν θα πάρουμε τον Μανις??
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ε ας φυγει ο μπαλαφας και να ερθει ο μανις
Αντε γιατι πολυ καιρο εχουμε να ποσταρουμε ακαταπαυστα για τον σωτηρακη

Αντε γιατι πολυ καιρο εχουμε να ποσταρουμε ακαταπαυστα για τον σωτηρακη
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Δεν κάνει για ΠΑΟΚ ο ίλιεφ.Είναι πολύ εγωιστής και απείθαρχος παίκτης και σε μια σοβαρή ομάδα δεν κάνει...darklord έγραψε:Ο Ιλιεφ φετος εκανε καλη χρονια; 8)
στον φετεινο ΠΑΟΚ παντως πιστευω θα εκανε οργια, αν κ ακομα δεν καταλαβα τι θεση παιζεει
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Maniche παιχταράς δεν το συζητώ...Ακόμα και τώρα που είναι ολίγον τι πάνω από 30 (αν δεν κάνω λάθος).
Κι έναν ακόμα παίχτη με λίγα λεφτά που κατέχει το τόπι και βρίσκεται διπλα μας!!!!!!
Denis Epstein του Ηρακλή.Πολύ καλο extrem...Απορώ πως δεν έχει μιλήσει κανεις γι αυτόν.Τόσο ampaloi που είναι οι δημοσιογράφοι τι περιμένεις?Μακράν ο καλύτερος παίχτης της γριάς φέτος.
Κι έναν ακόμα παίχτη με λίγα λεφτά που κατέχει το τόπι και βρίσκεται διπλα μας!!!!!!
Denis Epstein του Ηρακλή.Πολύ καλο extrem...Απορώ πως δεν έχει μιλήσει κανεις γι αυτόν.Τόσο ampaloi που είναι οι δημοσιογράφοι τι περιμένεις?Μακράν ο καλύτερος παίχτης της γριάς φέτος.
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... rofil.html
αυτο γουσταρω να παρουμε...ειδικα αν ειναι της μαμας-ντιογκο!!
sorry admin αλλα αφου εχουμε ξεφυγει ολοι φετος...
αυτο γουσταρω να παρουμε...ειδικα αν ειναι της μαμας-ντιογκο!!
sorry admin αλλα αφου εχουμε ξεφυγει ολοι φετος...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ο Maniche είναι 32 , αλλά κάτι ακούστηκε για γαύρο ....
Ο Αντράντε μου αρέσει πολύ πάντως, με κλειστά μάτια θα παίζει στην σούπερλίγδα
Ο Αντράντε μου αρέσει πολύ πάντως, με κλειστά μάτια θα παίζει στην σούπερλίγδα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nikol4s την Πέμ 07 Μάιος 2009, 20:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.