Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
theodorsalonika
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από theodorsalonika »

Αν μπούμε ας πούμε στους ομίλους μόνο εμείς..τώρα που δεν πέρασε ο σκωληξ; Ο ΟΦΗ και άμα δεν περάσει το χάνουμι..περνούμε παραπάνω χρήματα;επίσης άμα μπούμε Τσάμπιονς που πιστεύω ότι θα μπούμε και δεν μπει ο γαύρος πόσα παραπάνω θα πάρουμε;
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από pgetsos »

pilotos έγραψε:Αυτό κατάλαβες εσύ;
Να γίνεις ΑΠΟΕΛ; Ή να δεις πώς κατάφερε το ΑΠΟΕΛ και για χρόνια ήταν ομίλους;

Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
4 χρονια ηταν ολα κι ολα. 2010, 2012, 2015 και 2018
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από pilotos »

Και είναι λίγα για μια ομάδα Κύπρου; Δεν το κατάλαβα
Ή λες να μην ήξερα πόσες φορές βγήκε πριν το αναφέρω
Για αυτό η Κύπρος μας έχει περάσει και θα μείνει από πάνω μας με τα μυαλά που κουβαλάνε οι εδώ

Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από mpafos4 »

Οχι ρε συ πιλοτε αλλα δεν προκειται να ξαναγινει......Αυτο θελουμε για την ομαδα μας?
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από pilotos »

Έγραψα πολύ συγκεκριμένα.
Αυτό που έκανε ο ΑΠΟΕΛ και εννοείται, αυτό που έκανε και κατόρθωσε, να μπει σε ομίλους.
Στην συνέχεια, απλά έπαιρνε πρωτάθλημα και ξανά έμπαινε ομίλους, ή κάποια φορά αποτύγχανε.

Αλλά έστησε ομάδα με μια λογική, ένα ρόστερ ποιοτικό με λίγα λεφτά κλπ κλπ

Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από pgetsos »

Εχει παρει 7 σερι πρωταθληματα, και εχει καταφερει να μπει 2 φορες, απο το 2012 που εκανε την τρομερη πορεια του. Για εμενα πρωταθλητης με 2/7 ειναι αποτυχια για τον ΠΑΟΚ. Και το Για χρονια ηταν ομιλους ακουγεται λες και ο αλλος ηταν σχεδον καθε χρονο

Ουτε πιστευω οτι ειναι εφικτο να περνας καθε χρονο 4 προκριματικους για να μπεις, θαυμα ειναι

Χωρια του αν υπαρχει περιπτωση να παρουμε 7 σερι πρωταθληματα για να μπουμε εστω 2 φορες!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από pilotos »

Βρε μπες μια, και ΠΑΟΚ είσαι θα βρεις τον τρόπο να μπεις ξανά μετά.
Η τέχνη μας λείπει στην Ευρώπη,....
Άλλοι το δουλεύουν πολλά χρόνια αυτό, κάπου το πάλεψε ο μιχελ, μετά έφυγε, στην συνέχεια άλλαξε τροπάριο, θέλω μόνο το πρωτάθλημα και χάθηκε η μπάλα....
Ρίξτε κι ένα Ουέφα μαφία στις κερκίδες κι όλα καλά


Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από anekfrastos »

15 ΩΡΕΣ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΔΕΡΦΙΑ!!!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από pilotos »

anekfrastos έγραψε:15 ΩΡΕΣ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΔΕΡΦΙΑ!!!
Σκέφτεσαι τους πελάτες ε;

Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από anekfrastos »

Εχω πρόβλημα, το παραδέχομαι.
Η γραφικότητα με γοητεύει, καρφώνεται στο μυαλό μου και με τυρρανάει.
Απο χθες ας πούμε δε μπορώ να ξεχάσω τη δήλωση Κουρίδη "επειδη δεν είχα roaming, ξαφνικά πετάχτηκε μια σερβιτόρα και μου έδωσε ένα τηλέφωνο και μου ειπε "πάρ' το, δουλεύει", κακό είναι;"
Σαν να μην είναι αλήθεια αυτό που ζούμε αλλά σουρεάλ ταινία, Μπουνιουέλ και βάλε.
Παλεύουμε κάθε μέρα, όλη μέρα να ζήσουμε τη ζωή μας με δουλειά, λογική, άγχος, σκέψεις, έγνοιες κλπ και ξαφνικά εκεί που δεν το περιμένεις, με απόλυτη σοβαρότητα, πετάγεται ένας τέτοιος και σου τα κάνει όλα πτν :lol:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από pilotos »

Κι όμως αυτός έχει λύσει τα δικά μας θέματα κι έννοιες...

Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από tolis01 »

Totem_pk έγραψε: ...
Δεν προκειται να κανει τιποτα το ελληνικο ποδοσφαιρο.
Και θα μας φαει και εμας και τον βρωμογαυρο το μαυρο χωμα.
.....
Λεφτα τα λαμογια βγαζουν και ξεπλενουν. Δεν νοιαζει σε κανενα το ποδοσφαιρο απο αυτους τους σιχαμενους.
Αρα ας αφησουν ειδικα αυτοι τα περι βαθμων στην Ελλαδα γιατι βαρεθηκα τις υποκρισιες τους.
Αδερφέ totem συμφωνώ σε όλ οσου το ποστ. Συμφωνώ και το πως το ελληνικό ποδόσφαιρο μέχρι να πέσει η χούντα του γκει δεν πρόκειται να κάνει τιποτε.
Αλλά ο γκέι γιατί να διαλυθεί; Πλυντήριο αλά Δυναμό Ζάγκρεμπ τον ενδιαφέρει και να κυκλοφορεί το χρήμα. Ουδέν ενδιαφέρον μπας και κάνει κάτι η ομάδα Ευρώπη έστω και με τύχη.
Ως και οι Ουκρανοί, Ρώσσοι ολιγάρχες τα χώνουν να πάνε καλούτσικα οι ομάδες τους .
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από anekfrastos »

pilotos έγραψε:Κι όμως αυτός έχει λύσει τα δικά μας θέματα κι έννοιες...

Στάλθηκε από το SM-T510 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάποτε κορόιδευα εκείνη τη μπεζαντάκου, τη μπουτού που βγήκε από ένα ριάλιτι και μετά έκανε κάτι γυμνά και παρίστανε (αποτυχημένα) και την τραγουδίστρια και η μάνα μου μου είπε για να με πειράξει "Κοροϊδεύεις αλλά αυτή βγάζει εκατομμύρια" . Δεν είπα τίποτα. Δε μπόρεσα να εξηγήσω στην ίδια μου τη μητέρα ότι δε μπορεί να με αφορά η μπεζαντάκου, ότι δε ζούμε στο ίδιο σύμπαν, γιατί ήταν αλήθεια ότι αυτή, αν και μικρότερη από εμένα, έστω και για λίγο, είχε λύσει και μάλιστα με έναν αρκετά διασκεδαστικό (για εκείνη) τρόπο τουλάχιστον το οικονομικό της.
icue
Δημοσιεύσεις: 9587
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από icue »

Οκ ας μην γινουμε ΑΠΟΕΛ τοτε. Και τι να γινουμε; Η εναλλακτική ποια ειναι δηλαδη; Για να καταλαβω. Τι μπορουμε να κανουμε εμεις για τους αλλους ωστε να μην χαιρετανε απο το πρωτο παιχνιδι.

'Η μηπως νομιζετε οτι αν αυριο με καποιο μαγικο τροπο ο γαυρος εξαφανιστει, θα γινει το πρωταθλημα σουπερ ανταγωνιστικο και οι ομαδες καφενεια ξαφνικα θα σοβαρευτουν. Με μπουρδελο σουπερ λιγκ, με μπουρδελο ΕΠΟ, με μπουρδελο κυβερνηση, με μπουρδελα ομαδες, με μπουρδελοσαιτ και μπουρδελοραδιοφωνα αυτο το πρωταθλημα θα εχουμε.
Totem_pk
Δημοσιεύσεις: 7567
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2019, 10:59

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από Totem_pk »

tolis01 έγραψε:
Totem_pk έγραψε: ...
Δεν προκειται να κανει τιποτα το ελληνικο ποδοσφαιρο.
Και θα μας φαει και εμας και τον βρωμογαυρο το μαυρο χωμα.
.....
Λεφτα τα λαμογια βγαζουν και ξεπλενουν. Δεν νοιαζει σε κανενα το ποδοσφαιρο απο αυτους τους σιχαμενους.
Αρα ας αφησουν ειδικα αυτοι τα περι βαθμων στην Ελλαδα γιατι βαρεθηκα τις υποκρισιες τους.
Αδερφέ totem συμφωνώ σε όλ οσου το ποστ. Συμφωνώ και το πως το ελληνικό ποδόσφαιρο μέχρι να πέσει η χούντα του γκει δεν πρόκειται να κάνει τιποτε.
Αλλά ο γκέι γιατί να διαλυθεί; Πλυντήριο αλά Δυναμό Ζάγκρεμπ τον ενδιαφέρει και να κυκλοφορεί το χρήμα. Ουδέν ενδιαφέρον μπας και κάνει κάτι η ομάδα Ευρώπη έστω και με τύχη.
Ως και οι Ουκρανοί, Ρώσσοι ολιγάρχες τα χώνουν να πάνε καλούτσικα οι ομάδες τους .
Ποδοσφαιρικα μιλαω φιλε. Ουτως η αλλως διαλυμενος ηταν πριν αρχισει να τρωει σφαλιαρες στην Ελλαδα. Επαιζαν με τον Ρετσο αντι με ενα σοβαρο σεντερ και τρωγανε 4 τεμαχια στην μπεσικτας και τα ριχνανε στον τερματα τους. Λεω λοιπον οτι σε επιπεδο κανονικου ποδοσφαιρου ηταν ηδη διαλυμενος. Μαζευαν μια ενδεκαδα με παικτες που θελαν οι μανατζαραιοι να κανουν παρουσιες στο τσλ οι οποιοι μετα τον δεκεμβρη δεν παιζανε. Μην ξεχνας οτι νικη εκτος εκανε Μετα 10 χρονια παρουσιων στο τσλ οταν και τσλ δεν ηταν τοσο δυσκολο οσο τωρα. Εδιωχναν προπονητες που τους ειχε αηητητους ανευ λογου πριν απο ευρωπαικα ματς Και τρωγανε σφαλιαρες απο χωρια κλπ κλπ κλπ. Τους χαλασαμε μεγαλη φαμπρικα. Γιαυτο μας μισουνε. Εμας. Ουτε την αεχ ουτε τον βαζελο. Ακουνε ΠΑΟΚ και αφριζουνε. Γιαυτο και ειναι τοσο ανελεητος ο πολεμος, εμεις τους την χαλασαμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Totem_pk την Παρ 18 Σεπ 2020, 14:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”