PAOK TV & PAOK New Media

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Όσοι έχετε πρόβλημα, βλέπετε τα παιχνίδια:

Ενσύρματα (Με καλώδιο Ethernet συνδεδεμένο στον υπολογιστή).
25
41%
Ασύρματα (Μέσω Wi-fi)
28
46%
Αλλιώς (Από browser τηλεόρασης, κλπ)
8
13%
 
Σύνολο ψήφων: 61

Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

αν είμαστε αήττητοι χωρίς να είμαστε πρωταθλητές τι γίνεται;
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από anekfrastos »

ερώτηση για χαζούς επειδή η απάντηση είναιγραμμένη σε καμια 30 αριά ποστ

Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από anekfrastos »

ερώτηση για χαζούς επειδή η απάντηση είναιγραμμένη σε καμια 30 αριά ποστ

Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από anekfrastos »

ερώτηση για χαζούς επειδή η απάντηση είναι σκορπισμένη σε καμια 30 αριά ποστ

Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
Άβαταρ μέλους
evripidis4
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από evripidis4 »

Την παραγωγή των αγώνων θα την κάνει το ΠΑΟΚ TV ή η Νόβα;

Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από xpan »

anekfrastos έγραψε:ερώτηση για χαζούς επειδή η απάντηση είναι σκορπισμένη σε καμια 30 αριά ποστ

Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
πληρωσα το πρωι με ελληνικη καρτα, θα μαθουμε σε λίγο αν εχει ή οχι θεμα.
Άβαταρ μέλους
shearer4
Δημοσιεύσεις: 908
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από shearer4 »

Πάντως το lay out θέλει λίγο δουλειά, είναι ολίγον τι overwhelming που λένε και στο χωριύ μου. Μου φαίνονται όλα ότι ειναι πολύ μεγάλα, ενω μπουκώνει η οθόνη με όλα αυτα τα βιντεάκια και σε ζαλίζει. Θέλει βελτίωση το πως παρουσιάζεται η πληροφορία στον χρήστη.

Με Ελληνική κάρτα πλήρωσα μόλις (mastercard), όλα οκ μεσα σε 1 λεπτό.
Άβαταρ μέλους
Γέρος
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 22:40

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Γέρος »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Η συμφωνία με τη Nova περιλαμβάνει:

1. 7 μύρια πάγιο
2. 1 μύριο αν βγει η ομάδα 2η ή 3η.
3. 2,5 μύρια αν πάρουμε πρωτάθλημα
4. 1,5 μύριο αν σηκώσουμε το Κύπελλο και
5. 1 εκατομμύριο για αήττητο Πρωτάθλημα.

Κάποιοι ερμηνεύσαμε το παραπάνω ότι ο ΠΑΟΚ, σε περίπτωση επανάληψης της πορείας του 2018-19 θα πάρει 13 μύρια. Μάλλον όμως κάναμε λάθος. 12 θα είναι τα μύρια:

1. 7 μύρια πάγιο
2. 2,5 μύρια αν πάρουμε πρωτάθλημα
3. 1,5 μύριο αν σηκώσουμε το Κύπελλο και
4. 1 εκατομμύριο για αήττητο Πρωτάθλημα.

Δεν θα εισπράξουμε δηλαδή το 1 μύριο της 2ης ή της 3ης θέσης, αλλά τα 2,5 του πρωταθλήματος.

Ανακεφαλαιώνοντας:
1. Αν βγούμε 4οι ή πιο κάτω θα πάρουμε συνολικά 7 μύρια.
2. Αν βγούμε 3οι ή 2οι θα πάρουμε 7+1 = 8
3. Αν βγούμε 1οι θα πάρουμε 7+2,5 = 9,5
4. Αν πάρουμε το πρωτάθλημα αήττητοι: 7+2,5+1 = 10,5
5. Αν πάρουμε κύπελλο, άλλο 1,5 μύριο
Ωραία ανάλυση Αποστόλη. Έψαχνα να βρω κάπου το συνολικό πακέτο της συμφωνίας και καθώς δεν μπαίνω πουθενά αλλού (αηδιάζω) με διαφώτισες. :D
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ABOLEYTOI έγραψε:αν είμαστε αήττητοι χωρίς να είμαστε πρωταθλητές τι γίνεται;
Γίνεται, αλλά δεν παίρνουμε extra χρηματοδότηση.
Το bonus αφορά σε αήττητο πρωτάθλημα.
Άβαταρ μέλους
Ziaka
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Παρ 24 Οκτ 2008, 21:04
Τοποθεσία: Chicago, USA
Επικοινωνία:

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Ziaka »

Δεν ξέρω αν είναι για όλους τούς εντός έδρας αγώνες του ΠΑΟΚ αλά ο σημερινός αγώνας μεταδίδεται ζωντανά στο κανάλι Sport Plus στην Αμερική, Αυστραλία και Καναδά.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από seaman »

Δικά μας δεν είναι τα δικαιώματα εξωτερικού? Αφού είναι εκτός συμφωνίας λογικά ότι θέλουμε τα κάνουμε. Μπορεί να τα δώσαμε σήμερα και δώρο ως αρχικό πρόμο.
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9808
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από tzelas »

Αρχισε, Καλή Χρονιά :opaokara:
prof
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Δευ 16 Σεπ 2019, 01:43

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από prof »

με opera και θεωρητικά 100αρα (βγάζει 80 κάτι.....) αυτη τη στιγμη ειναι μια χαρα (φτου φτου φτου... σκορδα)
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από paok re niamou »

Σε τηλεοραση LG και μεσω του App, πριν το ματς κολουσε αλλα μαλλον απο την πουστρονοβα.
Απο την στιγμη που ξεκινησε η κανονικη μεταδοση, ολα καλα χωρις κανενα προβλημα.
Ακουγονται βεβαια κατι συνομιλιες απο πισω η ξεχνανε ανοιχτα μικροφωνα τωρα στο ημιχρονο.
Θα πουνε και καμια μαλακια στον αερα χωρις να το ξερουν οτι ακουγονται και θα γινει χαμος.....
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Equalizer »

Πρώτη φορά θα βγάλω παράπονο για το ΠΑΟΚ τιβι.


Και σοβαρό μάλιστα

Κατ αρχάς το νέο σαιτ απαράδεκτο. Τι Layout είναι αυτό; Για ψυχεδελικούς;

Επίσης μας ζάλισαν με τις νέες δυνατότητες του Player Και σήμερα δεν είχε ούτε Pause.

Και τέλος ας πάρει κάποιος χαμπάρι οτι τα μικρόφωνα δεν τα έχουμε για να τα φυσάμε και να τα σέρνουμε πέρα δόθε.

Μπορει να είναι της νόβα αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να περνάει αυτός ο ήχος και σε εμάς.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”