PAOK TV & PAOK New Media
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: PAOK TV & PAOK New Media
ερώτηση για χαζούς επειδή η απάντηση είναιγραμμένη σε καμια 30 αριά ποστ
Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: PAOK TV & PAOK New Media
ερώτηση για χαζούς επειδή η απάντηση είναιγραμμένη σε καμια 30 αριά ποστ
Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: PAOK TV & PAOK New Media
ερώτηση για χαζούς επειδή η απάντηση είναι σκορπισμένη σε καμια 30 αριά ποστ
Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
- evripidis4
- Δημοσιεύσεις: 380
- Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Την παραγωγή των αγώνων θα την κάνει το ΠΑΟΚ TV ή η Νόβα;
Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: PAOK TV & PAOK New Media
πληρωσα το πρωι με ελληνικη καρτα, θα μαθουμε σε λίγο αν εχει ή οχι θεμα.anekfrastos έγραψε:ερώτηση για χαζούς επειδή η απάντηση είναι σκορπισμένη σε καμια 30 αριά ποστ
Από Ελλάδα με vpn (IP εξωτερικού) στο paoktv βλέπω τα ματς κανονικά, σωστά;
Κάρτα από ελληνική τράπεζα δεν έχει θέμα;
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Πάντως το lay out θέλει λίγο δουλειά, είναι ολίγον τι overwhelming που λένε και στο χωριύ μου. Μου φαίνονται όλα ότι ειναι πολύ μεγάλα, ενω μπουκώνει η οθόνη με όλα αυτα τα βιντεάκια και σε ζαλίζει. Θέλει βελτίωση το πως παρουσιάζεται η πληροφορία στον χρήστη.
Με Ελληνική κάρτα πλήρωσα μόλις (mastercard), όλα οκ μεσα σε 1 λεπτό.
Με Ελληνική κάρτα πλήρωσα μόλις (mastercard), όλα οκ μεσα σε 1 λεπτό.
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Ωραία ανάλυση Αποστόλη. Έψαχνα να βρω κάπου το συνολικό πακέτο της συμφωνίας και καθώς δεν μπαίνω πουθενά αλλού (αηδιάζω) με διαφώτισες.ΑποστόληςΑ έγραψε:Η συμφωνία με τη Nova περιλαμβάνει:
1. 7 μύρια πάγιο
2. 1 μύριο αν βγει η ομάδα 2η ή 3η.
3. 2,5 μύρια αν πάρουμε πρωτάθλημα
4. 1,5 μύριο αν σηκώσουμε το Κύπελλο και
5. 1 εκατομμύριο για αήττητο Πρωτάθλημα.
Κάποιοι ερμηνεύσαμε το παραπάνω ότι ο ΠΑΟΚ, σε περίπτωση επανάληψης της πορείας του 2018-19 θα πάρει 13 μύρια. Μάλλον όμως κάναμε λάθος. 12 θα είναι τα μύρια:
1. 7 μύρια πάγιο
2. 2,5 μύρια αν πάρουμε πρωτάθλημα
3. 1,5 μύριο αν σηκώσουμε το Κύπελλο και
4. 1 εκατομμύριο για αήττητο Πρωτάθλημα.
Δεν θα εισπράξουμε δηλαδή το 1 μύριο της 2ης ή της 3ης θέσης, αλλά τα 2,5 του πρωταθλήματος.
Ανακεφαλαιώνοντας:
1. Αν βγούμε 4οι ή πιο κάτω θα πάρουμε συνολικά 7 μύρια.
2. Αν βγούμε 3οι ή 2οι θα πάρουμε 7+1 = 8
3. Αν βγούμε 1οι θα πάρουμε 7+2,5 = 9,5
4. Αν πάρουμε το πρωτάθλημα αήττητοι: 7+2,5+1 = 10,5
5. Αν πάρουμε κύπελλο, άλλο 1,5 μύριο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Γίνεται, αλλά δεν παίρνουμε extra χρηματοδότηση.ABOLEYTOI έγραψε:αν είμαστε αήττητοι χωρίς να είμαστε πρωταθλητές τι γίνεται;
Το bonus αφορά σε αήττητο πρωτάθλημα.
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Δεν ξέρω αν είναι για όλους τούς εντός έδρας αγώνες του ΠΑΟΚ αλά ο σημερινός αγώνας μεταδίδεται ζωντανά στο κανάλι Sport Plus στην Αμερική, Αυστραλία και Καναδά.
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Δικά μας δεν είναι τα δικαιώματα εξωτερικού? Αφού είναι εκτός συμφωνίας λογικά ότι θέλουμε τα κάνουμε. Μπορεί να τα δώσαμε σήμερα και δώρο ως αρχικό πρόμο.
Re: PAOK TV & PAOK New Media
με opera και θεωρητικά 100αρα (βγάζει 80 κάτι.....) αυτη τη στιγμη ειναι μια χαρα (φτου φτου φτου... σκορδα)
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Σε τηλεοραση LG και μεσω του App, πριν το ματς κολουσε αλλα μαλλον απο την πουστρονοβα.
Απο την στιγμη που ξεκινησε η κανονικη μεταδοση, ολα καλα χωρις κανενα προβλημα.
Ακουγονται βεβαια κατι συνομιλιες απο πισω η ξεχνανε ανοιχτα μικροφωνα τωρα στο ημιχρονο.
Θα πουνε και καμια μαλακια στον αερα χωρις να το ξερουν οτι ακουγονται και θα γινει χαμος.....
Απο την στιγμη που ξεκινησε η κανονικη μεταδοση, ολα καλα χωρις κανενα προβλημα.
Ακουγονται βεβαια κατι συνομιλιες απο πισω η ξεχνανε ανοιχτα μικροφωνα τωρα στο ημιχρονο.
Θα πουνε και καμια μαλακια στον αερα χωρις να το ξερουν οτι ακουγονται και θα γινει χαμος.....
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Πρώτη φορά θα βγάλω παράπονο για το ΠΑΟΚ τιβι.
Και σοβαρό μάλιστα
Κατ αρχάς το νέο σαιτ απαράδεκτο. Τι Layout είναι αυτό; Για ψυχεδελικούς;
Επίσης μας ζάλισαν με τις νέες δυνατότητες του Player Και σήμερα δεν είχε ούτε Pause.
Και τέλος ας πάρει κάποιος χαμπάρι οτι τα μικρόφωνα δεν τα έχουμε για να τα φυσάμε και να τα σέρνουμε πέρα δόθε.
Μπορει να είναι της νόβα αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να περνάει αυτός ο ήχος και σε εμάς.
Και σοβαρό μάλιστα
Κατ αρχάς το νέο σαιτ απαράδεκτο. Τι Layout είναι αυτό; Για ψυχεδελικούς;
Επίσης μας ζάλισαν με τις νέες δυνατότητες του Player Και σήμερα δεν είχε ούτε Pause.
Και τέλος ας πάρει κάποιος χαμπάρι οτι τα μικρόφωνα δεν τα έχουμε για να τα φυσάμε και να τα σέρνουμε πέρα δόθε.
Μπορει να είναι της νόβα αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να περνάει αυτός ο ήχος και σε εμάς.