Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6307
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από jibbie »

:lol:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από pilotos »

Μαρουπα αααααααααα

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6307
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από jibbie »

ο κηπουρος πηρε την Κ19 κι εφυγε απ το γηπεδο για ενα φαουλ. οταν λεμε να παιρνουν τα παιδια στα τμηματα υποδομης τις σωστες βασεις, παντα με βαση το DNA ενος συλλογου, αυτο ακριβως εννοουμε. καρκινοι.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κανένα σχόλιο για την φιλική ήττα (1-0) από τον Ατρόμητο είχαμε;
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από pilotos »

Μόνο εγώ τόλμησα να πω ότι η γερόντισσα ομάδα εκ Πειραιώς χωρίς κορακιστικη βοήθεια και μπουλιγκ, θα τερματίσει στην φυσιολογική της θέση πίσω από την κουλα

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Ατρόμητος του Κάναντυ έφερε ισοπαλία μ' εμάς και καθάρισε χάρτινη και γαύρο!
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από Napoli4 »

Ο Καναντυ ταιριαζει πολυ στον Ατρομητο. Στις μεγαλες που εχει παει δεν εχει πιασει, αλλα στο Περιστερι εχει βρει την Ιθακη του. Μερικες φορες θελει απλα να κολλησει ο προπονητης στο περιβαλλον για να δειξει πραγματα.
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από Gospi »

Εχει στην ερτ τωρα το πρωί το ντοκιμαντερ "η ιστορια του ελληνικου ποδοσφαιρου". Απ οσο καταλαβα εχει αφιερωμα στον γαυρο για την χρονια που εγινε το συμβαν με την θυρα 7.
Περα απο ολα τα αλλα μιλανε και μερικοι θεεσαλονικεις που παιξαν στο βοθρολιμανο...
Ο ορφανος απο μας και ο παλλας απο το σκουλικι...
Η χαρα τους που παιξαν στον γαυρο δεν κρυβεται!
Εκδικα ο ορφανος που το παιζει και παλαιμαχος του ΠΑΟΚ ειναι για μπουνιες!
Σκοραρε στον τελικο κυπελο εκεινης της χρονιας εναντιον μας και πανηγυριζε σαν τρελος ο γελοιος ο κομπλεξικος!
Ξεφτιλες...

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Γέρος
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 22:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από Γέρος »

Gospi έγραψε:Εχει στην ερτ τωρα το πρωί το ντοκιμαντερ "η ιστορια του ελληνικου ποδοσφαιρου". Απ οσο καταλαβα εχει αφιερωμα στον γαυρο για την χρονια που εγινε το συμβαν με την θυρα 7.
Περα απο ολα τα αλλα μιλανε και μερικοι θεεσαλονικεις που παιξαν στο βοθρολιμανο...
Ο ορφανος απο μας και ο παλλας απο το σκουλικι...
Η χαρα τους που παιξαν στον γαυρο δεν κρυβεται!
Εκδικα ο ορφανος που το παιζει και παλαιμαχος του ΠΑΟΚ ειναι για μπουνιες!
Σκοραρε στον τελικο κυπελο εκεινης της χρονιας εναντιον μας και πανηγυριζε σαν τρελος ο γελοιος ο κομπλεξικος!
Ξεφτιλες...

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και να ήταν μόνο αυτός. Αν μιλήσεις με τον γούναρη σου έρχεται να τον πατήσεις κάτω, να του φας το καρύδι.
Αλλά ακριβώς όπως το είπες ξεφτίλες. Και άντε κάτι δημόπουλοι είναι νότια φρύδια. Αλλά αυτοί που βγήκαν από τον ΠΑΟΚ. Ας είναι και ο ασλανίδης.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από seaman »

Ορέ, μίλησε ο Κομίνης: Και είπε τα εξής τρομερά:

Για το τι συνέβη όταν η μπάλα κατέληξε στα δίχτυα: «Κοίταξα προς τον βοηθό. Πήγε προς τη σέντρα. Αλλά άρχισαν οι διαμαρτυρίες από τους παίκτες της ΑΕΚ. Θυμάμαι τον Λαμπρόπουλο. Σταμάτησε ο βοηθός. Η ένταση ήταν μεγάλη. Με κάλεσε και πήγα προς το μέρος του. Του ζήτησα να μου εξηγ΄ξησει. Είπε πως κατά τη γνώμη του ήταν οφσάιντ. Στο μεταξύ είχε περάσει αρκετός χρόνος. Δεν είχα άποψη, όποιος έχει παίξει διαιτητής καταλαβαίνει. Αν είχα πάρει την πληροφορία άμεσα, δεν θα μιλούσαμε τώρα. Όλοι μας γνωρίζαμε τη σημασία του αγώνα. Όταν δεν μέτρησα το γκολ, μπήκαν μέσα πολλοί και πρώτος ο Μίχελ».


Δεν είχε γνώμη, ο Ποντίκης του είπε οφσάιτ, αλλά αποφάσισε να ακυρώσει το γκολ και να τινάξει το παιχνίδι. επειδή φώναζε ο Λαμπρόπουλος.

Να μην πω τι θέλει γιατί θα με βγάλουν από το σπίτι του Paokmania.

H Κλοπή του πρωταθλήματος επιβεβαιώνεται από το στοματάκι του κλέφτη
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από anekfrastos »

"Ξέχασε" να πει ότι με το που μπήκε το γκολ και ο ίδιος έδωσε γκολ και έτρεξε προς τη σέντρα. Μετά πήγε στο πλάγιο εκεί που γινόταν ο χαμός και μίλησε με τον βοηθό...τώρα το ρίχνει στον Ποντίκη...
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από tzoker »

Το ταγάρι το ποντικι φταίει για όλα.
Νομίζω είνσι οφσάιντ αλλά δείχνω σέντρα.

Αφού δείχνει σέντρα κ εσύ Κομινη γκολ, παίρνει κίτρινη ο Λαμπρόπουλος κ το γκολ μετράει.

Αν θες 10 λεπτά να συζητήσετε τι είναι κ να εναρμονισετε χέρια κ εγκέφαλο, να κάθεστε σπίτι σας.

Η ψυχική σου υγεία για αυτό το διάστημα ήταν η τιμωρία σου.
Η δικιά μας ψυχική υγεία εξαιτίας της χρόνο καθυστέρησης σου, πότε θα ξεπεραστεί;
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από mpafos4 »

Oταν αυτο το μ@υνοπανο εξαφανιστει απο προσωπου γης!!!
icue
Δημοσιεύσεις: 9589
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από icue »

Το βασικοτερο που ξεχασε να πει και να τον "ρωτησουν" ειναι γιατι εγραψε στο φυλλο αγωνα οτι δεν μετρησε το γκολ αρχικα ο ιδιος και μετα αφου πηγε στον εποπτη το κατακυρωσε. Δηλαδη το ακριβως αντιθετο απο αυτο που εγινε.

Τελοσπαντων ξεκαθαρη προσπαθεια των γκει (μια και οι δηλωσεις γιναν στην γκεικη φυλλαδα) να θυμηθουμε τα παλια και να αρχισουμε να βριζομαστε παλι με τους χαρτινους λιγο πριν αρχισει το πρωταθλημα. Ανετα θα δωσει συνεντευξη και κανας Κυζας αυριο μεθαυριο.
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Είδε τον Λαμπρόπουλο να διαμαρτύρεται στον Ποντίκη. Από τη στιγμή που διαιτητής και ο αρμόδιος βοηθός έφυγαν προς τη σέντρα, το μόνο που φέρνει η διαμαρτυρία του αμυντικού της αεχ, δεν είναι διαβουλεύσεις αλλά κίτρινη κάρτα.
Επίσης δήλωσε πως στο φύλλο αγώνα κατακύρωσε (υπό το κράτος φόβου ισχυρίζεται, αλλά δεν το ανέφερε πουθενά, τώρα το λέει) το γκολ και μετά βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο. Αφού η αεχ αρνήθηκε λόγω της κατακύρωσης του τέρματος να βγει, γιατί δεν το ανέφερε ώστε να χάσει τον αγώνα και να της αφαιρεθούν οι βαθμοί που αναφέρει ο ΚΑΠ;
Το μόνο ορθό που είπε είναι πως δεν είδε κανένα πιστόλι όταν μπήκε ο Ιβάν μέσα, γιατί ήταν μακριά. Στην ίδια απόσταση με αυτόν ήταν και οι δήθεν τρομοκρατημένοι παίκτες της αεχ, αφού αυτοί είχαν περικυκλώσει τον Κομίνη.
Επίσημα πλέον, άλλο ένα κλεμμένο πρωτάθλημα από τον ΠΑΟΚ που ξεκίνησε από το θέατρο ενός κλόουν-ποιος δεν θυμάται το πέσε κάτω που του υποδεικνύει ο καραπαπάς. Ποιος θα πληρώσει την αποζημίωση, ποιος θα πληρώσει το ψυχικό stress που υπέστημεν όσοι είμαστε μέσα εκείνα τα βράδια και μετέπειτα; Θετικό το ότι στον τελικό του κυπέλλου μέσα στην έδρα τους διασύρθηκαν, γλύτωσαν από πανωλεθρία και φάνηκε η καλύτερη ομάδα.
Θα θυμήσω εδώ τι είπε ο αρχιδιαιτητής Κολίνα για την επίμαχη εκείνη φάση: "Δεν θα σχολιάσω φυσικά αν ήταν offside ή όχι το γκολ, αλλά είναι απαράδεκτο το ότι διαιτητής και βοηθός έφυγαν στη σέντρα κατακυρώνοντας αρχικά το τέρμα και άλλαξαν απόφαση μετά τις διαμαρτυρίες των παικτών και του πάγκου της αεκ".
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”