Napoli4 έγραψε:Το ποδοσφαιρο μας ειναι πολυ πισω σε αναδειξη ταλεντων, ενω οι Κροατες εχουν βγαλει παικτες παγκοσμιας κλασης. Ο Μορο και ο Μαγιερ σε λιγα χρονια θα ακουγονται στην ευρωπη.. Ελπιζω το ιδιο να γινει και με Τζολη, Μιχαηλιδη και Κουτσια. Απο αλλες ομαδες μαρεσουν ο Αλεξανδροπουλος του βαζελου (που τον εβγαλε νωρις σημερα) και ο Λιατσος του γαυρου.
Δε νομιζω οτι φταιει τοσο η αναδειξη οσο το οτι πρεπει να παραδεχτουμε οτι δεν το εχουμε εμφυτο στο dna μας...
Τι να κανουμε, αμυντικους μονο μπορουμε να βγαλουμε αντε και τερματοφυλακα και αμυντικο χαφ.
Δεν εχουμε βγαλει ποτε μα ποτε εξτρεμ και επιθετικο υψηλου επιπεδου σαν χωρα.
Και ειναι πολυ εντυπωσιακο απο την στιγμη που μικροτερες ή παρομοιες χωρες εχουν βγαλει παικταραδες βλεπε πχ βουλγαρια, κοσοβο, ουγγαρια. Ακομα και φιλανδος παικταρας εχει βγει ακομα και νορβηγος!!
Ελληνες τεχνιτες δεν υπαρχουν ουτε υπηρχαν ποτε.
Ισως οι παλιοι να λενε τον κουδα και αλλους αλλα ισως και αυτα να ειναι ευσεβεις ποθοι, δεν ξερουμε τι θα καταφερναν αυτοι στο εξωτερικο