Εθνική Ελπίδων

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από seaman »

Τού έκλεψε ο αλτενατόρε Μιχαϊλίδη και Τζόλη :lol:

3-0.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από eorptol1 »

Διασυρμός...... Δεν βρίσκονται πουθενά οι παίκτες μας ούτε μπροστά ούτε στην άμυνα.... Και άρχισαν οι Κροάτες τα τσαλιμακια ξέρουν μπάλα όλοι..... :(:(
Totem_pk
Δημοσιεύσεις: 7567
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2019, 10:59

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από Totem_pk »

Αυτος ο Νικολαου που παιζει? Παικταρας.... ο καλυτερος,σχεδον εκει στην επιθεση της Κροατιας
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από renegade »

Τέτοια θέλει για να εξαφανιστούν οι κηφήνες βυσματιες από τις θέσεις δημοσίων υπαλλήλων που κατέχουν
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από renegade »

Totem_pk έγραψε:Αυτος ο Νικολαου που παιζει? Παικταρας.... ο καλυτερος,σχεδον εκει στην επιθεση της Κροατιας
Πήρε μεταγραφή από τον Ολυμπιακό στην εμπόλη με 4 εκατομμύρια. :lol:
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από seaman »

4-0 στο 25.

Βιτρίνα για Στεργιάκη το ματσάκιο.
Totem_pk
Δημοσιεύσεις: 7567
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2019, 10:59

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από Totem_pk »

renegade έγραψε:
Totem_pk έγραψε:Αυτος ο Νικολαου που παιζει? Παικταρας.... ο καλυτερος,σχεδον εκει στην επιθεση της Κροατιας
Πήρε μεταγραφή από τον Ολυμπιακό στην εμπόλη με 4 εκατομμύρια. :lol:
Ελα ρε συ αυτος ειναι?? Χαχαχαχαχα 4 μυρια. Το κατσικι?

Τωρα βαζει τσιγγαρα μεσα ο βισμας
icue
Δημοσιεύσεις: 9587
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από icue »

Το οτι δεν ξεκινησε Τσιγγαρα και μου τον εβαλε μετα το 4-0 δειχνει και τι ρολο βαραει ο Γκουμας. Οχι οτι θα αλλαζε κατι, οι Κροατες μπηκαν να παιξουν μπαλα και οι δικοι ειναι ακομα στις παραλιες, αλλα καρφωνεται ο μπουφος.
Totem_pk
Δημοσιεύσεις: 7567
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2019, 10:59

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από Totem_pk »

Το συμαζεψε ο τσιγγαρας τον χωρο εκει του 6αριου. Ωραιος γενικως μεχρι τωρα.

Ειναι και ταυρακι σωματικα. Μπραβο μπραβο
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από renegade »

Για να καταλαβαίνουμε μερικά πράγματα... για παράδειγμα ο Μιχαηλίδης δεν έχει παίξει ποτέ στην κ21.
Μετά βγαίνουν οι ντεμεκ ποδοσφαιρανθρωποι στο γυαλί και μιλάνε για το ελληνικό ποδόσφαιρο που πάει κατά διαόλου.
Είναι οι ίδιοι ή οι κολλητοί τους που το καταστρέφουν
Demir
Δημοσιεύσεις: 9050
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από Demir »

στην γερμανια λενε οτι αν παιξει καποιος στην ελπιδων ,ειναι χαμενο ταλεντο...
Totem_pk
Δημοσιεύσεις: 7567
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2019, 10:59

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από Totem_pk »

Demir έγραψε:στην γερμανια λενε οτι αν παιξει καποιος στην ελπιδων ,ειναι χαμενο ταλεντο...
Ναι γιατι εκει αν εισαι 20-21 και δεν παιει στην μεγααλη εθνικη δεν προκειται να πας,
Κριμα ομως εκατσα να δω λιγο μπαλιτσα και η αποδοση αλλα και το ματς ειναι για τα μπαζα. Στις κ19 στο πρωταθλημα στην Ελλαδα καλυτερα ματσακια βλεπεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Totem_pk την Πέμ 03 Σεπ 2020, 20:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
icue
Δημοσιεύσεις: 9587
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από icue »

Μαλλον για παρηγορια σε οποιον δεν παιζει το λενε. Σχεδον ολοι οι παικτες που ειναι αυτη τη στιγμη στην Εθνικη Γερμανιας εχουν περασει απο Ελπιδων.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33921
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από john4serres »

Μπράβο γκουμα και εις ανώτερα
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελπίδων

Δημοσίευση από renegade »

Demir έγραψε:στην γερμανια λενε οτι αν παιξει καποιος στην ελπιδων ,ειναι χαμενο ταλεντο...
Δεν ξέρω που το άκουσες αυτό αλλά πραγματικά ακριβώς το αντίθετο ισχύει και σαν φιλοσοφία και σαν πράξη
Απάντηση

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”