Λοιπον ακου και σακουλεψου. Μπαινεις γοογλη κανεις 2 μερες φροντιστηριο για noise margin attenuation κλπpraman έγραψε:[
Με 24αρα σύνδεση (που το πολύ να πιάσω 9-10), η ποιότητα είναι πολύ καλή και δεν έχω κανένα κόλλημα.
.
Μπαινεις στο router βλεπεις ποσο ειναι τα δικα σου, καλεις tech support το παιζεις λιγο μουρη και γκρινιαζεις να σου τ ανεβασουν λιγο γιατι ειναι ντροπη να λετε τοσα κι εγω να χω 9-10 κλπ.
Σε μιση ωρα θα χεις κανα 14ρι ακατεβατο. True story