Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Αγαπάμε Μέσι!
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Τέλος οι Γάλλοι από αντίπαλοι

Μπενφίκα
Δυναμό Κ.
Γάνδη

Αν περάσουμε τους Τούρκους,παίζουμε με μία απ τις 3 παραπάνω
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από john4serres »

Όχι άλλο Μπενφικα. Ειδικά τώρα με Ζεζους όχι.

Οι άλλες δύο βατες.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Εχω μικροένστικτο για Μπενφίκα και 0-0 και πρόκριση στα πέναλτυ
Και playoff με Γάνδη (αν θα αποκλειστεί και το Κίεβο στον γ')
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από tzelas »

Doomlord4 έγραψε:Τέλος οι Γάλλοι από αντίπαλοι

Μπενφίκα
Δυναμό Κ.
Γάνδη

Αν περάσουμε τους Τούρκους,παίζουμε με μία απ τις 3 παραπάνω
Ξεκάθαρα Δυναμό Κ., πέρα που την θεωρώ πιο αδύναμη από τις 3, αποφεύγουμε και στα πλεί οφ την Μπενφίκα.

Στα πλεί οφ θα είναι η Κράσνονταρ και οι νικητές των ζευγαριών με Μπενφίκα-Δ. Κιέβου-Γάνδη και στην κλήρωση, που θα γίνει χωρίς να έχουν γίνει οι αγώνες του 3ου προκριματικού, οι ισχυροί θα είναι:

1.Μπενφίκα-Αντίπαλος της
2.Δ. Κιέβου-Αντίπαλος της

και οι αδύναμοι

3.Γάνδη-Αντίπαλος της
4.Κράσνονταρ


οπότε προτιμώ να είμαστε εμείς στο ζευγάρι "Δ. Κιέβου-Αντίπαλος της"
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Προ ρουμάνου κι εγώ το ιδιο
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από tzelas »

Μη μασάς λόρδε μου, δεν μας ξέρει μόνο αυτός, τον ξέρουμε και εμείς και ξέρουμε ότι μας ξέρει, για να ξέρει αν θα μας δει όπως ξέρει, αν ξέρεις τι εννοώ :lol:
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από tzelas »

Μια σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να λάβουμε υπόψη καθώς τα ζευγάρια του πλεί όφ πρακτικά είναι περίπου γνωστά και εξηγώ:

Μετά την πρόκριση μας, η κλήρωση του 3ου προκριματικού έχει ισχυρούς Μπενφίκα-Δ.Κιέβου-Γάνδη
και αδύναμους εμάς και τους νικητές των Αλκμααρ-Πλζεν και Ραπίντ-Λοκομοτίβα
Αρα η κλήρωση θα βγάλει:
Μπενφίκα-Αντίπαλος 1
Δ. Κιέβου-Αντίπαλος 2
Γάνδη-Αντίπαλος 3

Στα πλέι όφ τώρα περιμένει η Κράσνονταρ, η οποία θα πάρει κλειδάριθμο και δεν θα μπορεί να παίξει με το ζευγάρι της Δυναμό Κιέβου. Επειδή η κλήρωση θα γίνει ΠΡΙΝ γίνουν τα παιχνίδια της 3ης φάσης, τα ζευγάρια των πλεί οφ λόγω του κλειδάριθμου δεν χρειάζονται κλήρωση και είναι από τώρα γνωστά και αφού Μπενφίκα και Δ. Κιέβου είναι οι ισχυροί θα είναι αναγκαστικά τα εξής:

Μπενφίκα-"Αντίπαλος 1" με Κράσνονταρ

Δ. Κιέβου-"Αντίπαλος 2" με Γάνδη-"Αντίπαλος 3"

Αρα αν αποφύγουμε Μπενφίκα (δηλ. δεν είμαστε ο παραπάνω "Αντίπαλος 1") στον 3ο προκριματικό δεν την βρίσκουμε και στα πλέι όφ.
Άβαταρ μέλους
Norte
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2020, 17:07
Τοποθεσία: Τιχουάνα

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Norte »

tzelas έγραψε:Μια σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να λάβουμε υπόψη καθώς τα ζευγάρια του πλεί όφ πρακτικά είναι περίπου γνωστά και εξηγώ:

Μετά την πρόκριση μας, η κλήρωση του 3ου προκριματικού έχει ισχυρούς Μπενφίκα-Δ.Κιέβου-Γάνδη
και αδύναμους εμάς και τους νικητές των Αλκμααρ-Πλζεν και Ραπίντ-Λοκομοτίβα
Αρα η κλήρωση θα βγάλει:
Μπενφίκα-Αντίπαλος 1
Δ. Κιέβου-Αντίπαλος 2
Γάνδη-Αντίπαλος 3

Στα πλέι όφ τώρα περιμένει η Κράσνονταρ, η οποία θα πάρει κλειδάριθμο και δεν θα μπορεί να παίξει με το ζευγάρι της Δυναμό Κιέβου, οπότε τα ζευγάρια των πλεί οφ δεν χρειάζονται κλήρωση είναι από τώρα γνωστά:

Μπενφίκα-"Αντίπαλος 1" με Κράσνονταρ

Δ. Κιέβου-"Αντίπαλος 2" με Γάνδη-"Αντίπαλος 3"

Αρα αν αποφύγουμε Μπενφίκα (δηλ. δεν είμαστε ο παραπάνω "Αντίπαλος 1") στον 3ο προκριματικό δεν την βρίσκουμε και στα πλέι όφ.
αν με το καλο φτασουμε στα play off πρεπει να αποφυγουμε μπενφικα και αλκμααρ, ειναι οι μονες ομαδες που δεν πιστευω πως μπορουμε να αποκλεισουμε σε διπλους αγωνες
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

tzelas έγραψε:Μια σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να λάβουμε υπόψη καθώς τα ζευγάρια του πλεί όφ πρακτικά είναι περίπου γνωστά και εξηγώ:

Μετά την πρόκριση μας, η κλήρωση του 3ου προκριματικού έχει ισχυρούς Μπενφίκα-Δ.Κιέβου-Γάνδη
και αδύναμους εμάς και τους νικητές των Αλκμααρ-Πλζεν και Ραπίντ-Λοκομοτίβα
Αρα η κλήρωση θα βγάλει:
Μπενφίκα-Αντίπαλος 1
Δ. Κιέβου-Αντίπαλος 2
Γάνδη-Αντίπαλος 3

Στα πλέι όφ τώρα περιμένει η Κράσνονταρ, η οποία θα πάρει κλειδάριθμο και δεν θα μπορεί να παίξει με το ζευγάρι της Δυναμό Κιέβου. Επειδή η κλήρωση θα γίνει ΠΡΙΝ γίνουν τα παιχνίδια της 3ης φάσης, τα ζευγάρια των πλεί οφ λόγω του κλειδάριθμου δεν χρειάζονται κλήρωση και είναι από τώρα γνωστά και αφού Μπενφίκα και Δ. Κιέβου είναι οι ισχυροί θα είναι αναγκαστικά τα εξής:

Μπενφίκα-"Αντίπαλος 1" με Κράσνονταρ

Δ. Κιέβου-"Αντίπαλος 2" με Γάνδη-"Αντίπαλος 3"

Αρα αν αποφύγουμε Μπενφίκα (δηλ. δεν είμαστε ο παραπάνω "Αντίπαλος 1") στον 3ο προκριματικό δεν την βρίσκουμε και στα πλέι όφ.
Σωστό μου ακούγεται!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από john4serres »

Άρα οι καλύτερες τρεις κληρώσεις είναι :

Μπεσικτας
Ντιναμο Κιέβου
Γάνδη
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από obanebane »

Tzela,έτσι όπως το περιγράφεις αν περάσουμε τους Τούρκους και κληρωθουμε με Δυναμό,τότε στα playoffs παίζουμε σίγουρα με τον νικητή του ζευγαριού της Γανδης και αντίστοιχα αν κληρωθουμε με Γάνδη,παίζουμε playoffs με το ζευγάρι της Δυναμό;
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από obanebane »

Τελικά για να αυξήσουμε τις πιθανότητες να αποφύγουμε και την Αλκμααρ.
Πρέπει στην επόμενη φάση να έχουμε τα εξής ζευγάρια.
ΠΑΟΚ-Γάνδη και Δυναμό-Αλκμααρ.
Ελπίζοντας οι Ολλανδοί να τα βρουν σκούρα και σε μονό
παιχνίδι να τους φάνε οι έμπειροι Ουκρανοί.
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από tzelas »

obanebane έγραψε:Tzela,έτσι όπως το περιγράφεις αν περάσουμε τους Τούρκους και κληρωθουμε με Δυναμό,τότε στα playoffs παίζουμε σίγουρα με τον νικητή του ζευγαριού της Γανδης και αντίστοιχα αν κληρωθουμε με Γάνδη,παίζουμε playoffs με το ζευγάρι της Δυναμό;
Ετσι ακριβώς είναι Μπάνε.
obanebane έγραψε:Τελικά για να αυξήσουμε τις πιθανότητες να αποφύγουμε και την Αλκμααρ.
Πρέπει στην επόμενη φάση να έχουμε τα εξής ζευγάρια.
ΠΑΟΚ-Γάνδη και Δυναμό-Αλκμααρ.
Ελπίζοντας οι Ολλανδοί να τα βρουν σκούρα και σε μονό
παιχνίδι να τους φάνε οι έμπειροι Ουκρανοί.
Δεν είναι καλύτερα οι Ολλανδοί να κληρωθούν με τους Πορτογάλλους; :D

Ετσι ο ένας στους ομίλους θα βγεί από Μπενφίκα/(Αλκμααρ ή Πλζεν)/Κράσνονταρ

και ο άλλος στους ομίλους από ΠΑΟΚ/Δ. Κιέβου/Γάνδη/(Ραπίντ ή Λοκομοτίβα)

Οπότε αρκεί να μην πέσουμε με Μπενφίκα, άρα είτε Γάνδη ή Δ. Κιέβου, αν δεν κάνει την εκπληξη η Ραπίντ ή οι Κροάτες, θα τους παίξουμε αν θέλουμε ομίλους και δεν ξέρω τελικά αν έχει σημασία η σειρά (πρώτα οι Ουκρανοί ή οι Βέλγοι;).

Είδα τώρα στην κεντρική στα δεξιά ότι το πήραν το σενάριο από δω και το έβγαλαν και στον τύπο :lol:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από obanebane »

Σωστό και αυτό.
Ζητάμε πολλά όμως ή είναι ιδέα μου; :mrgreen:
Τέλος πάντων,για να το πάω κωλοτουμπιστικα,δεν θέλουμε να δούμε.
Μπενφικα-ΠΑΟΚ και Γάνδη-Αλκμααρ.
Οτι άλλο θέλει ας έρθει. 8-)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”