Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Τέλος οι Γάλλοι από αντίπαλοι
Μπενφίκα
Δυναμό Κ.
Γάνδη
Αν περάσουμε τους Τούρκους,παίζουμε με μία απ τις 3 παραπάνω
Μπενφίκα
Δυναμό Κ.
Γάνδη
Αν περάσουμε τους Τούρκους,παίζουμε με μία απ τις 3 παραπάνω
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33941
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Όχι άλλο Μπενφικα. Ειδικά τώρα με Ζεζους όχι.
Οι άλλες δύο βατες.
Οι άλλες δύο βατες.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Εχω μικροένστικτο για Μπενφίκα και 0-0 και πρόκριση στα πέναλτυ
Και playoff με Γάνδη (αν θα αποκλειστεί και το Κίεβο στον γ')
Και playoff με Γάνδη (αν θα αποκλειστεί και το Κίεβο στον γ')
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ξεκάθαρα Δυναμό Κ., πέρα που την θεωρώ πιο αδύναμη από τις 3, αποφεύγουμε και στα πλεί οφ την Μπενφίκα.Doomlord4 έγραψε:Τέλος οι Γάλλοι από αντίπαλοι
Μπενφίκα
Δυναμό Κ.
Γάνδη
Αν περάσουμε τους Τούρκους,παίζουμε με μία απ τις 3 παραπάνω
Στα πλεί οφ θα είναι η Κράσνονταρ και οι νικητές των ζευγαριών με Μπενφίκα-Δ. Κιέβου-Γάνδη και στην κλήρωση, που θα γίνει χωρίς να έχουν γίνει οι αγώνες του 3ου προκριματικού, οι ισχυροί θα είναι:
1.Μπενφίκα-Αντίπαλος της
2.Δ. Κιέβου-Αντίπαλος της
και οι αδύναμοι
3.Γάνδη-Αντίπαλος της
4.Κράσνονταρ
οπότε προτιμώ να είμαστε εμείς στο ζευγάρι "Δ. Κιέβου-Αντίπαλος της"
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μη μασάς λόρδε μου, δεν μας ξέρει μόνο αυτός, τον ξέρουμε και εμείς και ξέρουμε ότι μας ξέρει, για να ξέρει αν θα μας δει όπως ξέρει, αν ξέρεις τι εννοώ 
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μια σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να λάβουμε υπόψη καθώς τα ζευγάρια του πλεί όφ πρακτικά είναι περίπου γνωστά και εξηγώ:
Μετά την πρόκριση μας, η κλήρωση του 3ου προκριματικού έχει ισχυρούς Μπενφίκα-Δ.Κιέβου-Γάνδη
και αδύναμους εμάς και τους νικητές των Αλκμααρ-Πλζεν και Ραπίντ-Λοκομοτίβα
Αρα η κλήρωση θα βγάλει:
Μπενφίκα-Αντίπαλος 1
Δ. Κιέβου-Αντίπαλος 2
Γάνδη-Αντίπαλος 3
Στα πλέι όφ τώρα περιμένει η Κράσνονταρ, η οποία θα πάρει κλειδάριθμο και δεν θα μπορεί να παίξει με το ζευγάρι της Δυναμό Κιέβου. Επειδή η κλήρωση θα γίνει ΠΡΙΝ γίνουν τα παιχνίδια της 3ης φάσης, τα ζευγάρια των πλεί οφ λόγω του κλειδάριθμου δεν χρειάζονται κλήρωση και είναι από τώρα γνωστά και αφού Μπενφίκα και Δ. Κιέβου είναι οι ισχυροί θα είναι αναγκαστικά τα εξής:
Μπενφίκα-"Αντίπαλος 1" με Κράσνονταρ
Δ. Κιέβου-"Αντίπαλος 2" με Γάνδη-"Αντίπαλος 3"
Αρα αν αποφύγουμε Μπενφίκα (δηλ. δεν είμαστε ο παραπάνω "Αντίπαλος 1") στον 3ο προκριματικό δεν την βρίσκουμε και στα πλέι όφ.
Μετά την πρόκριση μας, η κλήρωση του 3ου προκριματικού έχει ισχυρούς Μπενφίκα-Δ.Κιέβου-Γάνδη
και αδύναμους εμάς και τους νικητές των Αλκμααρ-Πλζεν και Ραπίντ-Λοκομοτίβα
Αρα η κλήρωση θα βγάλει:
Μπενφίκα-Αντίπαλος 1
Δ. Κιέβου-Αντίπαλος 2
Γάνδη-Αντίπαλος 3
Στα πλέι όφ τώρα περιμένει η Κράσνονταρ, η οποία θα πάρει κλειδάριθμο και δεν θα μπορεί να παίξει με το ζευγάρι της Δυναμό Κιέβου. Επειδή η κλήρωση θα γίνει ΠΡΙΝ γίνουν τα παιχνίδια της 3ης φάσης, τα ζευγάρια των πλεί οφ λόγω του κλειδάριθμου δεν χρειάζονται κλήρωση και είναι από τώρα γνωστά και αφού Μπενφίκα και Δ. Κιέβου είναι οι ισχυροί θα είναι αναγκαστικά τα εξής:
Μπενφίκα-"Αντίπαλος 1" με Κράσνονταρ
Δ. Κιέβου-"Αντίπαλος 2" με Γάνδη-"Αντίπαλος 3"
Αρα αν αποφύγουμε Μπενφίκα (δηλ. δεν είμαστε ο παραπάνω "Αντίπαλος 1") στον 3ο προκριματικό δεν την βρίσκουμε και στα πλέι όφ.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
αν με το καλο φτασουμε στα play off πρεπει να αποφυγουμε μπενφικα και αλκμααρ, ειναι οι μονες ομαδες που δεν πιστευω πως μπορουμε να αποκλεισουμε σε διπλους αγωνεςtzelas έγραψε:Μια σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να λάβουμε υπόψη καθώς τα ζευγάρια του πλεί όφ πρακτικά είναι περίπου γνωστά και εξηγώ:
Μετά την πρόκριση μας, η κλήρωση του 3ου προκριματικού έχει ισχυρούς Μπενφίκα-Δ.Κιέβου-Γάνδη
και αδύναμους εμάς και τους νικητές των Αλκμααρ-Πλζεν και Ραπίντ-Λοκομοτίβα
Αρα η κλήρωση θα βγάλει:
Μπενφίκα-Αντίπαλος 1
Δ. Κιέβου-Αντίπαλος 2
Γάνδη-Αντίπαλος 3
Στα πλέι όφ τώρα περιμένει η Κράσνονταρ, η οποία θα πάρει κλειδάριθμο και δεν θα μπορεί να παίξει με το ζευγάρι της Δυναμό Κιέβου, οπότε τα ζευγάρια των πλεί οφ δεν χρειάζονται κλήρωση είναι από τώρα γνωστά:
Μπενφίκα-"Αντίπαλος 1" με Κράσνονταρ
Δ. Κιέβου-"Αντίπαλος 2" με Γάνδη-"Αντίπαλος 3"
Αρα αν αποφύγουμε Μπενφίκα (δηλ. δεν είμαστε ο παραπάνω "Αντίπαλος 1") στον 3ο προκριματικό δεν την βρίσκουμε και στα πλέι όφ.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σωστό μου ακούγεται!tzelas έγραψε:Μια σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να λάβουμε υπόψη καθώς τα ζευγάρια του πλεί όφ πρακτικά είναι περίπου γνωστά και εξηγώ:
Μετά την πρόκριση μας, η κλήρωση του 3ου προκριματικού έχει ισχυρούς Μπενφίκα-Δ.Κιέβου-Γάνδη
και αδύναμους εμάς και τους νικητές των Αλκμααρ-Πλζεν και Ραπίντ-Λοκομοτίβα
Αρα η κλήρωση θα βγάλει:
Μπενφίκα-Αντίπαλος 1
Δ. Κιέβου-Αντίπαλος 2
Γάνδη-Αντίπαλος 3
Στα πλέι όφ τώρα περιμένει η Κράσνονταρ, η οποία θα πάρει κλειδάριθμο και δεν θα μπορεί να παίξει με το ζευγάρι της Δυναμό Κιέβου. Επειδή η κλήρωση θα γίνει ΠΡΙΝ γίνουν τα παιχνίδια της 3ης φάσης, τα ζευγάρια των πλεί οφ λόγω του κλειδάριθμου δεν χρειάζονται κλήρωση και είναι από τώρα γνωστά και αφού Μπενφίκα και Δ. Κιέβου είναι οι ισχυροί θα είναι αναγκαστικά τα εξής:
Μπενφίκα-"Αντίπαλος 1" με Κράσνονταρ
Δ. Κιέβου-"Αντίπαλος 2" με Γάνδη-"Αντίπαλος 3"
Αρα αν αποφύγουμε Μπενφίκα (δηλ. δεν είμαστε ο παραπάνω "Αντίπαλος 1") στον 3ο προκριματικό δεν την βρίσκουμε και στα πλέι όφ.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33941
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Άρα οι καλύτερες τρεις κληρώσεις είναι :
Μπεσικτας
Ντιναμο Κιέβου
Γάνδη
Μπεσικτας
Ντιναμο Κιέβου
Γάνδη
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Tzela,έτσι όπως το περιγράφεις αν περάσουμε τους Τούρκους και κληρωθουμε με Δυναμό,τότε στα playoffs παίζουμε σίγουρα με τον νικητή του ζευγαριού της Γανδης και αντίστοιχα αν κληρωθουμε με Γάνδη,παίζουμε playoffs με το ζευγάρι της Δυναμό;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Τελικά για να αυξήσουμε τις πιθανότητες να αποφύγουμε και την Αλκμααρ.
Πρέπει στην επόμενη φάση να έχουμε τα εξής ζευγάρια.
ΠΑΟΚ-Γάνδη και Δυναμό-Αλκμααρ.
Ελπίζοντας οι Ολλανδοί να τα βρουν σκούρα και σε μονό
παιχνίδι να τους φάνε οι έμπειροι Ουκρανοί.
Πρέπει στην επόμενη φάση να έχουμε τα εξής ζευγάρια.
ΠΑΟΚ-Γάνδη και Δυναμό-Αλκμααρ.
Ελπίζοντας οι Ολλανδοί να τα βρουν σκούρα και σε μονό
παιχνίδι να τους φάνε οι έμπειροι Ουκρανοί.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ετσι ακριβώς είναι Μπάνε.obanebane έγραψε:Tzela,έτσι όπως το περιγράφεις αν περάσουμε τους Τούρκους και κληρωθουμε με Δυναμό,τότε στα playoffs παίζουμε σίγουρα με τον νικητή του ζευγαριού της Γανδης και αντίστοιχα αν κληρωθουμε με Γάνδη,παίζουμε playoffs με το ζευγάρι της Δυναμό;
Δεν είναι καλύτερα οι Ολλανδοί να κληρωθούν με τους Πορτογάλλους;obanebane έγραψε:Τελικά για να αυξήσουμε τις πιθανότητες να αποφύγουμε και την Αλκμααρ.
Πρέπει στην επόμενη φάση να έχουμε τα εξής ζευγάρια.
ΠΑΟΚ-Γάνδη και Δυναμό-Αλκμααρ.
Ελπίζοντας οι Ολλανδοί να τα βρουν σκούρα και σε μονό
παιχνίδι να τους φάνε οι έμπειροι Ουκρανοί.
Ετσι ο ένας στους ομίλους θα βγεί από Μπενφίκα/(Αλκμααρ ή Πλζεν)/Κράσνονταρ
και ο άλλος στους ομίλους από ΠΑΟΚ/Δ. Κιέβου/Γάνδη/(Ραπίντ ή Λοκομοτίβα)
Οπότε αρκεί να μην πέσουμε με Μπενφίκα, άρα είτε Γάνδη ή Δ. Κιέβου, αν δεν κάνει την εκπληξη η Ραπίντ ή οι Κροάτες, θα τους παίξουμε αν θέλουμε ομίλους και δεν ξέρω τελικά αν έχει σημασία η σειρά (πρώτα οι Ουκρανοί ή οι Βέλγοι;).
Είδα τώρα στην κεντρική στα δεξιά ότι το πήραν το σενάριο από δω και το έβγαλαν και στον τύπο
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σωστό και αυτό.
Ζητάμε πολλά όμως ή είναι ιδέα μου;
Τέλος πάντων,για να το πάω κωλοτουμπιστικα,δεν θέλουμε να δούμε.
Μπενφικα-ΠΑΟΚ και Γάνδη-Αλκμααρ.
Οτι άλλο θέλει ας έρθει.
Ζητάμε πολλά όμως ή είναι ιδέα μου;
Τέλος πάντων,για να το πάω κωλοτουμπιστικα,δεν θέλουμε να δούμε.
Μπενφικα-ΠΑΟΚ και Γάνδη-Αλκμααρ.
Οτι άλλο θέλει ας έρθει.