Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ρε μάγκες τσεκάρετε τι σεζον κάνει ο τύπος!!!!!!!
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html

http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Αυτός ρε Ζαρντέλ κάνει μια ώρα να βάλει ένα γκολ (49 λεπτά για την ακρίβεια) 
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Απιστευτο ετσι????Και τον πήραν κοντα 400000 σε ευρώ και τώρα η αξία του έχει 10πλασιαστει!!!!35 και 7 τελικές πάσες!!!Τι άλλο!!!!!

- magiktigra
- Δημοσιεύσεις: 319
- Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Τι λέτε ρε, ο άνθρωπος με σπανάκι και κουκιά τρέχει!!!!!!!!!!!Άντε το πολύ πολύ να πίνει και κανένα τσάι όταν είναι κρυωμένος
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
ινδιανικο τσαι...αυτα τα καλα που βλεπεις εκατομμυριάκια μπροστα να τρεχουν και συ να τα κυνηγάς...ετσι και γω τρεχω

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
εγω λεω να παρουμε τον tevez.. η gazzeta λεει οτι φευγει απο την μαντσεστερ το καλοκαιρι... κελεπουρι... αλλα λιγο κοντοσ

http://www.gazzetta.gr/content/view/31708/5/
http://www.gazzetta.gr/content/view/31708/5/
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ναι αλλά παίζει δανεικός στην Μ.U. ρε συ... Τα δικαιώματά του υα έχει εξ ολοκλήρου η MSI, μεγάλη εταιρεία μάνατζερ!!!Θέλει 30Μ!!!Καλύτερα να βάλουμε άλλα τόσα να πάρουμε το Messi, να τον δώσουμε δανεικό σε κανά χωριό να ψηθεί και από το 2010 σιγά σιγά να μπεί στην Α ομάδα. Και το 2015 θα παίζει βασικός.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Να τους δώσουμε και τους 2 στον Λεβαδειακό δανεικούς και να πάρουμε τον Λεονάρντο! 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
μαρεσει πως σκεφτεσαι.....να δωσουμε εγω λεω μπαλαφα-βαγγελι-ηλιαδι και να παρουμε τζαμπα τον λεο

μαρεσει πως σκεφτεσαι.....να δωσουμε εγω λεω μπαλαφα-βαγγελι-ηλιαδι και να παρουμε τζαμπα τον λεο
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Κι εγώ λέω να τους δώσουμε ένα καλαθάκι με κρασί ΠΑΟΚ για Blazic και Leonardo και να μας πουν και ευχαριστώ.
